Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä tämä on ihan hyvä systeemi. Ihan normaali ympärivuotinen vakuutushan tuo on. Mutta jos haluaa/joutuu seisottaan normaalin ajokauden aikana, niin saa vielä alennusta. En sitten tiedä kuinka muiden yhtiöiden ympärivuotinen toimii.Ihan perseestä tommonen kesken ajokauden seisottaminen, jotta saa alennuksia. Kaikkee ne keksii, henk.koht. ei tollaset vakuutukset kiinnosta.![]()
Esimerkki: 200kg/35kW pyörä ja 35-vuotias mies Helsingissä.Mutta jos haluaa/joutuu seisottaan normaalin ajokauden aikana, niin saa vielä alennusta.
Ifissä voi vaihtaa lennosta seisonta-ajalliseenkin.. Tosin tehokkaissa pyörissä niiden hinnat on lähinnä vitsejä, mutta matkapyörissä näyttää olevan kilpailukykyinen..Mun mielestä tämä on ihan hyvä systeemi. Ihan normaali ympärivuotinen vakuutushan tuo on. Mutta jos haluaa/joutuu seisottaan normaalin ajokauden aikana, niin saa vielä alennusta. En sitten tiedä kuinka muiden yhtiöiden ympärivuotinen toimii.Ihan perseestä tommonen kesken ajokauden seisottaminen, jotta saa alennuksia. Kaikkee ne keksii, henk.koht. ei tollaset vakuutukset kiinnosta.![]()
Vielä enemmän saa alennusta kun seisottaa koko vuoden.Mun mielestä tämä on ihan hyvä systeemi. Ihan normaali ympärivuotinen vakuutushan tuo on. Mutta jos haluaa/joutuu seisottaan normaalin ajokauden aikana, niin saa vielä alennusta. En sitten tiedä kuinka muiden yhtiöiden ympärivuotinen toimii.Ihan perseestä tommonen kesken ajokauden seisottaminen, jotta saa alennuksia. Kaikkee ne keksii, henk.koht. ei tollaset vakuutukset kiinnosta.![]()