Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dosifei sanoi:Mä voisin tosi mielelläni olla huomenna ajelemassa jossain pk-seudun lähettyvillä. Kävin eilen ajamassa pikkulenkin ja totesin, että olis paljon kivempi ajaa jonku kanssa joka vähän tuntis ees reittejä. Mä en tunne ja kahvillakin yksinään on tosi tylsä istua.
Jos joku kaipaa huomiselle illalle ajoseuraa ja kelpuuttaa vähän epävarmemman ajoseuralaisen, niin lähtisin mielelläni!

sami1024 sanoi:^ Onkohan vihdoin kirous rauennu sun päältä ja ottanu kaks uutta uhria noiden merkkipalstan juttujen perusteella...?![]()
Hurvatti sanoi:Kaverin kanssa tuli käytyä Bella Italiassa ja vähän muuallakin. Noin 350 km ajoa. Moposkootterilla.![]()
Kipa sanoi:Eilen lähdi Altasta Tromssan kautta kotia. Lähtö eilen klo 900 suomen aikaa Altasta ja olin kotona tänä aamuna klo 740 eli 10h 40 min ja 1350 km. Ei se ironbutt ihan mahdoton taitais olla?! Tärväsin aikaa Tromsassa "nähtävyyksiin" ja ennen Kilpisjärven rajaa oli tietyö jonotusta. Rajan ylitimmä klo 20.55.
Kaverit jäi yöksi Muonioon.. itellä oli draivi päällä..
Ei Welpesterilläkään tainnut laskuoppi mennä ihan kohdalleen.welpester sanoi:Eli siis aamulla kello 9 lähditte? Siinä tapauksessa noin 20h 40min
Eilen lähdi Altasta Tromssan kautta kotia. Lähtö eilen klo 900 suomen aikaa Altasta ja olin kotona tänä aamuna klo 740 eli 10h 40 min ja 1350 km. Ei se ironbutt ihan mahdoton taitais olla?! Tärväsin aikaa Tromsassa "nähtävyyksiin" ja ennen Kilpisjärven rajaa oli tietyö jonotusta. Rajan ylitimmä klo 20.55.
Kaverit jäi yöksi Muonioon.. itellä oli draivi päällä..
Eli siis aamulla kello 9 lähditte? Siinä tapauksessa noin 20h 40minMuuten on kyl aikas hiton kova aika
![]()
Ei Welpesterilläkään tainnut laskuoppi mennä ihan kohdalleen.Mun mielestäni 9.00 - 7.40 tekee 22 h 40min.
Eikös se valvomine vastaa promillen pöhnää

Smurffis sanoi:341 km tuli tänäänIhan tajuttoman hyvä sää ja sattui olemaan loisto kunnossa nuo tiet
Jonkun kipinän olen saanut, millään ei meinannut löytää tie koti ovelle
![]()