• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tänään ajelemassa

Jotain 170+Km tuli ajeltua Riihimäki, Loppi, Kytäjä, Hyvinkää, Hikiä, Riihimäki suunnalla. Toisaalla oli enemmän pölyä muta yleisesti suhteellisen vähän. Eniten Hyvinkää-Hikiä välillä, mukavin pätkä oli Kytäjä-Hyvinkää. Kytäjällä oli oikein puhdasta ja mukavaa mutkaa, piti ihan ajaa vähän matkaa takas ja uudestaan
062802moto_prv.gif

Muutama tankillinen ajettu jo tänä vuonna
062802jumpie_prv.gif

Olikos kenties joku orgialinen, joka tuli tänään siinä yhden maissa mustalla fazerilla vastaan Keminmaa-Tornio moottoritiella. Itse olin autolla liikkeellä, mutta oli niin mahtava näky, että hetken tuntui siltä että olisi vesisadekkin lakannut.
smile_org.gif

...Ei malta odottaa torstaita, vapaapäivää ja uutta pyörää.
062802moto_prv.gif

Tänään tuli vain 55km, lauantaina otin mopon ajoon ja sen jälkeen on tullut 550km ajettua. Hauskaa on...
sport05.gif

Ihmeellisen kova täpinä alkoi jo eilen, kun laittelin ajovarusteet valmiiksi. Tänään oli sitten pitkältä tuntunut lyhyt päivät töissä. Pääsin kuitenkin "lopulta" varastolle, peite pois, piuhat kiinni, ja Fiona kehräsi kauniisti.

133km kertyi mittariin tänään. Ensiksi Vantaalta kotio, vähän murkinaa, ja sitten Espoon mutkapätkiä (Kauklahti, Bodom, Finnoontie, Otaniemi) ja pyörimistä ympäriinsä. Oli kyllä lystiä, ja paljon (=kymmeniä) näkyi muitakin olevan liikenteessä. Myös aiemmin liikenteestä puuttuneet kyykyt olivat heränneet talviuniltaan, samaan aikaan omani kanssa. Huomenna on saatava lisää!

Kevään ensitunnelmat saatu kawanpenkistä!
062802jumpie_prv.gif
 Iltapäivästä katteet ripeästi kasaan, vilkuttimet paikoilleen, jarrunesteet vielä vaihtoon ja mars mars Askaistenlenkille...
062802moto_prv.gif
sport05.gif

Raision Essolla ei meinannu myyjä pysyä tiskin toisella puolella kun kieli pitkällään katseli pihaan saapumista... Terkkuja vaan...  
biggrin.gif

Jumankauta,nyt on levitoituki jo tänä keväänä... Jännä tunne, korjauskin suoritettu ja huomenna taas kaahaamaan!
062802jumpie_prv.gif

Pliis valot päälle kun ajelette!!
Tuossa juuri tuli pyörä vastaantulijoitten kaistalla vastaan vuosaaressa, ja en huomannut sitä yhtään ennen kuin olin melkein kohdalla.

En minä opi tykkäämään Puimurin vilkkusysteemistä. Tumput kädessä pitää oikein keskittyä poistamaan vilkku. Tosin se sammuttaa itsensä jonkin aikaa vilkuttuaan, mutta hölmön leiman ehtii otsaansa saamaan.
Vaihdetaanko katkaisijoita, mulla on ikävä Bemarin 3-näppäimistöä ja automaattipalautusta etenkin...

Nimim. Eilen turhaan suoralla vilkutellut

En minä opi tykkäämään Puimurin vilkkusysteemistä. Tumput kädessä pitää oikein keskittyä poistamaan vilkku. Tosin se sammuttaa itsensä jonkin aikaa vilkuttuaan, mutta hölmön leiman ehtii otsaansa saamaan.
Vaihdetaanko katkaisijoita, mulla on ikävä Bemarin 3-näppäimistöä ja automaattipalautusta etenkin...

Nimim. Eilen turhaan suoralla vilkutellut
Jos se systeemi olisikin sellainen, että vilkun saisi poistaa samalta puolelta, miltä se on päälle pantu. Paras minusta on kuitenkin japsimopojen simppeli systeemi, varsinkin jos siihen saisi vielä automaattipalautuksen.
tounge.gif

130 km tänään. Tuusula - Klaukkala - Lahnus - Bodomin lenkki, jonka jälkeen pyörittelyä Järvenpää/Kerava akselilla.

Perjantaiksi lupailisi ihan hyvää keliä  
062802jumpie_prv.gif
.. sattuu olemaan meikäläisellä vapaapäivä  
033102bebe_1_prv.gif

sport05.gif
Samoin, vapaapäivä, ja pyörä talviteloilta ajoon  
062802jumpie_prv.gif
Hattu kourassa kävin esimieheltä pyytämässä perjantain vapaaks ja onnistuhan se ku näytin noita teijän kirjotuksia. Tattis
thumbs-up.gif

Paras minusta on kuitenkin japsimopojen simppeli systeemi, varsinkin jos siihen saisi vielä automaattipalautuksen.  
tounge.gif
-80 luvun GS-Suzukeissa oli nopeudesta aktivoituva automaattipalautus..

Välillä itsellä aika turhauttavaa käyttää 10r:ssä ohituksissa vilkkua kun ne peukalon kokoiset orkkis-takavilkut 20cm etäisyydellä tosistaan mitään näy kuitenkaan kaistalle palatessa..

Löysin sen "kuuluisan" Boxintien mut sattu syttyy just bensavalo ni ei uskaltanu lähtee pyörähtään siel.
Hiukka alko jänskää ku ei niin tarkkaa tietoo missä lähin pyöränruokkimis paikka, eikä tietoo paljo tommosella ajaa sen jälkee ku valo syttyy. (Alko jo kelaamaan, et ku soittelee jostain lisää bensaa, et osaa neuvoo paikanpäälle ;))
Mulla ainakin bensavalon syttymisen jälkeenkin on tankissa semmoiset 6 litraa, eli 100 km menee hissutellen heleposti. Eiköhän Cebarissa suunnilleen sama tilanne. Eli, ei kannata heti huolestua!

sanoi:
Mulla ainakin bensavalon syttymisen jälkeenkin on tankissa semmoiset 6 litraa, eli 100 km menee hissutellen heleposti. Eiköhän Cebarissa suunnilleen sama tilanne. Eli, ei kannata heti huolestua!

kiitos tiedosta.
Aluks vaan jänskää kaikki jutut, ennenku alkaa oppimaan jutun juonta (toivottavasti ei tartte kantapäänkautta oppia)

Back