Ihan hyvässä kunnossa...Minkälaisessa kunnossa bodom oli?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan hyvässä kunnossa...Minkälaisessa kunnossa bodom oli?
Samoin, vapaapäivä, ja pyörä talviteloilta ajoon130 km tänään. Tuusula - Klaukkala - Lahnus - Bodomin lenkki, jonka jälkeen pyörittelyä Järvenpää/Kerava akselilla.
Perjantaiksi lupailisi ihan hyvää keliä.. sattuu olemaan meikäläisellä vapaapäivä![]()
![]()
![]()
Vaihdetaanko katkaisijoita, mulla on ikävä Bemarin 3-näppäimistöä ja automaattipalautusta etenkin...En minä opi tykkäämään Puimurin vilkkusysteemistä. Tumput kädessä pitää oikein keskittyä poistamaan vilkku. Tosin se sammuttaa itsensä jonkin aikaa vilkuttuaan, mutta hölmön leiman ehtii otsaansa saamaan.
Nooh, et sä pitkään ehtiny vlkutella, mutta eipä tarvis tulevaisuudessa pyyhkiä ohi heiluttelemaanNimim. Eilen turhaan suoralla vilkutellut
Jos se systeemi olisikin sellainen, että vilkun saisi poistaa samalta puolelta, miltä se on päälle pantu. Paras minusta on kuitenkin japsimopojen simppeli systeemi, varsinkin jos siihen saisi vielä automaattipalautuksen.Vaihdetaanko katkaisijoita, mulla on ikävä Bemarin 3-näppäimistöä ja automaattipalautusta etenkin...En minä opi tykkäämään Puimurin vilkkusysteemistä. Tumput kädessä pitää oikein keskittyä poistamaan vilkku. Tosin se sammuttaa itsensä jonkin aikaa vilkuttuaan, mutta hölmön leiman ehtii otsaansa saamaan.
Nimim. Eilen turhaan suoralla vilkutellut
Hattu kourassa kävin esimieheltä pyytämässä perjantain vapaaks ja onnistuhan se ku näytin noita teijän kirjotuksia. TattisSamoin, vapaapäivä, ja pyörä talviteloilta ajoon130 km tänään. Tuusula - Klaukkala - Lahnus - Bodomin lenkki, jonka jälkeen pyörittelyä Järvenpää/Kerava akselilla.
Perjantaiksi lupailisi ihan hyvää keliä.. sattuu olemaan meikäläisellä vapaapäivä![]()
![]()
![]()
![]()
-80 luvun GS-Suzukeissa oli nopeudesta aktivoituva automaattipalautus..Paras minusta on kuitenkin japsimopojen simppeli systeemi, varsinkin jos siihen saisi vielä automaattipalautuksen.![]()
Mulla ainakin bensavalon syttymisen jälkeenkin on tankissa semmoiset 6 litraa, eli 100 km menee hissutellen heleposti. Eiköhän Cebarissa suunnilleen sama tilanne. Eli, ei kannata heti huolestua!Löysin sen "kuuluisan" Boxintien mut sattu syttyy just bensavalo ni ei uskaltanu lähtee pyörähtään siel.
Hiukka alko jänskää ku ei niin tarkkaa tietoo missä lähin pyöränruokkimis paikka, eikä tietoo paljo tommosella ajaa sen jälkee ku valo syttyy. (Alko jo kelaamaan, et ku soittelee jostain lisää bensaa, et osaa neuvoo paikanpäälle)
sanoi:Mulla ainakin bensavalon syttymisen jälkeenkin on tankissa semmoiset 6 litraa, eli 100 km menee hissutellen heleposti. Eiköhän Cebarissa suunnilleen sama tilanne. Eli, ei kannata heti huolestua!