• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tänään ajelemassa

Kausi avattu, 130km!
biggrin.gif

Hieman arvelutti, kun Vihdissä tuli vastaan täysin jäässä oleva tien pätkä, mutta hyvinhän se luisti.
biggrin.gif

2kk ja 1 päivä taukoa ja pyörästä on sillä välin hävinnyt kaikki tehot. Aivan kuin kävisi kahdella.
omg.gif

Korkkasin minäkin, ajokauden. Uudella (tänään ostetulla)leikkikalulla.

Näin tänään 4 onnellista palelijaa ja ekan, joka hyttiä kevensi. Kehä III:n ja Hämeenlinnanväylän valoissa.

Joo, pyörä tallista ja ajoon. Sellainen ~75km tuli ajeltua pk-seudulla.

Vähän viileä meinasi tulla loppuvaiheessa, mutta kivaa oli!

Voi vit*u oon ylpee ittestäni!!!
Just tulin ajamsta, ja niinhän siinä kävi että:
Tulin risteykseen ja risteykseen tuli kanssa auto, no mulla oli etuajo oikeus joten ajoin.
No se saa*anan saabbi ei pysähtynykkään, vaan tuli eteen.
Nopee väistö lumikasaan, ja pyörä kyljelleen. Taino oikeestaan se oli jääkasa.
Oikee peili pas*aks ja oikeen puolen katteet tuhannen vit*uina
No sen hel*etin mummon vikahan se on.
Kattoo nyt jos laittais pyörän vaikka vaihtoon  
nixweiss.gif

Olis ny ollu ees dt alla eikä honda, ni ei haittais niin paljoo. No pääseepähän yammulla ajaan
062802moto_prv.gif

Joo, on se kivaa! vastaantulijoitakin oli jo aamupäivällä muutama. Gikseri tuli munkkiniemessä vastaan ja kaivarissa näkyi yksi Bläkkäri sekä eräs täältäkin tuttu GSX1400.

Heti kun sormiin palaa tunto lähden taas baanalle...
joo taisit tulla GSX1400:ellä vastaan kuin olin menossa motarille,hieno pyörä! itsellä tämän vuoden ensimmäisä ajoja meinaa olla pidot aika huonot kuin kone työntää hieman yli 200hp

Siis tonnigixxeri

Yhteensä tänään ja eilen 140km
biggrin.gif

Tänään uskalsi jo vähän käydä ajamassa mutkatietä.
Yritä nyt selittää muille miksi ajelen kun kysyvät "eikö .siellä tuu kylmä?" vastaan että tulee tietenkin kylmä. Vertailin sit huippu-urheilijaa ja itseäni tyyliin; Urheilijalla endorfiinit jyllää liikunnasta mulla sitä erittyy kun pääsee ajamaan.

Tämöisiä keskusteltiin ja mietiskeltiin.

Tästä se lähtee,tänään oli ekaa kertaa päästä varpaisiin polte päästä ajamaan.

Joo, oli kivaa taas. Kymmenkunta mööttöriä näin. Marcelin pyörä on kyllä hieno.
bowdown.gif
Ja sit ihastuin yhteen 1150 gessuun kaivarissa.. Se kun on vaan niin hirveen ruma ja se lotkuttava äänimaailma.
inlove.gif

voi v.... ja minä kun luukin että viime kevään 13.3 on ennätys päivä aloittaa ajelut. Kotkan suunnalla useampi kylmähermoinen mp mies liikenteessä ja meikäläinen ei pääse baanalle kun pyörän virittely on vaiheessa. Kauheet viekkarit. Iso käsi kauden korkkaajille  
bowdown.gif
bowdown.gif
bowdown.gif

Ajokausi avattu viimeksi 2005 keväällä, eikä ole vielä päättynyt.

Tänään oli jännää, kun kävin erään orkesterin videokuvauksissa porvoon itäpuolella. LT:llä oli kiva vetästä 100 lasiin sellasilla raktoripoluilla peltojen välissä ja himmailla metsätaipaleilla, kun olivat ihan jäässä.

Back