• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tänään ajelemassa

Mopo käynnistyi ekalla starttauksella.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Perkele. On se vaan niin kaunis päivä hellsingissä, että pakko lähteä tallille, ruuvata mopo kasaan ja laittaa hoppa tulille.

Moro...
No perkele, sama vika Turussa. Pakko lähteä tien päälle hetken kuluttua. Toivottavasti rapa ei lennä samalla tavalla kuin eilen.
Jos nyt kuivaa asvaltit vois käydä kahvit rykäsemässä pienen lenkin saattelemana töiden jälkeen
062802moto_prv.gif

Eilen tuli vetäistyä kauden aloitus illalla:) Kylmää ja vetistä, mutta niin mukavaa Rymistellä Trumpalla Malmilta Herttoniemeen
062802jumpie_prv.gif

Kausi 2008 aloitettu tänään! Piti käydä ulkoiluttamasta "vanhusta", kun oli niin hieno keli.

Turussa oli tosi keväinen päivä, aurinko paistoi ja lämmintä +7. Ajelin kaikessa rauhassa jokirantaa, kun viereen pyyhältää valtavaa vespaa muistuttava ferrarinpunainen maksikootteri, kuski huutaa: "Loistava ajokeli, mä oon ajellu jo kaksi tuntia! Loistava homma nää kokovuotiset vakuutukset!!", niinpä  
smile_org.gif

Ajokausi aloitettu  
062802moto_prv.gif
. Tuli heitettyä iskän bemarilla pieni lenkki tuonne Turun suuntaan. Vähän tuulista oli, mutta mikäs siinä ajellessa, kun se 7 astetta plussaa ja aurinko paistaa. Vielä kun sais oman mopon huollosta pois niin  
buttrock.gif

Perkele. On se vaan niin kaunis päivä hellsingissä, että pakko lähteä tallille, ruuvata mopo kasaan ja laittaa hoppa tulille.

Moro...
Jaaaaahuuuuuuuuu... aijaijaijaijai On se perkele kivaa. Sain härpättimen kasaan ja vielä lähti käyntiinkin. Ajaminen on kankeata kuin leikkuupuimurilla vetelisi mutta fiilis on mahtava. Kylmää ei edes tajua. Huomenna lisää!!!!!!!!!

Kausi 2008 aloitettu tänään! Piti käydä ulkoiluttamasta "vanhusta", kun oli niin hieno keli.

Turussa oli tosi keväinen päivä, aurinko paistoi ja lämmintä +7. Ajelin kaikessa rauhassa jokirantaa, kun viereen pyyhältää valtavaa vespaa muistuttava ferrarinpunainen maksikootteri, kuski huutaa: "Loistava ajokeli, mä oon ajellu jo kaksi tuntia! Loistava homma nää kokovuotiset vakuutukset!!", niinpä
smile_org.gif
Jumankekka!!! Ajoitko sä sillä ruskealla klassikko Hondalla? Mä nimittäin näin juuri saman ferrarinpunaisen Vespan Linnankadulla. Mä seisoskelin mustat kurateksit päällä siinä kadunvarressa ja nöykkäsin, ilmeisesti sinulle...

Dodii, pyörää ulkoilutettu jo kolmannen kerran tänä vuonna. Ei sitä meinaa itsekään uskoa, kun helmikuun 22. päivä ajelee lentokentän tienoilla ja katselee siniselle taivaalle nousevia koneita. Väkisinhän moisesta ilmestyy julmettu virne kasvoille.

Tänään tuli ajettua 60km mukavassa +7 asteessa. Monta pyörää tuli vastaan, mieleen jäi parhaiten musta er6 kuski naantalissa joka moikkasi jo kauempaa.
062802moto_prv.gif

Tulihan vetästyä Trumpalla lenkki duunin jälkeen, kun ilma oli liian houkutteleva
buttrock.gif

Taas voi mennä nukkumaan hymyssä suin
tounge.gif

Oli niin pakko lähteä ilta-ajelulle. +70km hymyssä suin
biggrin.gif

Illalla rasvasin nahkapuvun ja nyt vaan odotellaan että matkahuollosta saan katteet maalarilta.
Tästä alkaa kevät ja sen jälkeen tulee KESÄ!

Hihii... Pakko se vaan on lähteä hakemaan mopotin tallista ja mennä kurvailemaan koko päiväksi.

Iltapäivällä täytyy pysähtyä tulevan/olevan kummitytön ristiäisissä. Saapahan siitäkin hyvän jutun: "Hullu setä tuli helmikuussa ristiäisiin moottoripyörällä"

Näin teen...

Morrrrrrjens......

Edit: Huomasin tallille päästyäni, että kaikki muut ajokamat tuli kyllä mukaan paitsi kengät. Ei ollut pokkaa enää siinä vaiheessa kääntyä takaisin vaan matka himaan 15km vedin pärrällä sandaalit jalassa. Onneksi on hullu, niin ei tarvitse moisista muotoseikoista välittää. Nyt on sitten tultu ajeltua helmikuussa sandaalit jalassa.

Back