G
Guest
Guest
cooz: Niin no se myymälän puoli on ihan oma maailmansa... Mä puhuinkin vaan huollosta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse sain niin huonon kuvan jo puhelimessa Motokeitaan huollosta, etten asioi siellä koskaan. Myymälässä mua osataan jo palvella, kun oon tuhlannu varmaan 5000 euroa sinnecooz: Niin no se myymälän puoli on ihan oma maailmansa... Mä puhuinkin vaan huollosta![]()
Heinolla myytävä Bel-Rayn öljy on tuon n. 30 €, Castrolin vaihtoehto oli tuon vajaa 40 €. Ovat kyllä aina kysyneet, kumpaa haluan.viimeks kassalla oli joku uus jannu joka otti öljystä ylihintaa(lupas myydä 30e mutta laskutti 38e)
Pakko kyllä olla samaa mieltäJa SE blondi tyttö on hyvännäkönen![]()
![]()
Suosittelen paikkaa!
No jaa enpä nyt tiedä,ei se kyllä pyöristä/varusteista tienny hevonvittuakaan.. no kait se sielä on vaan kuolattavana,on siinäkin työPakko kyllä olla samaa mieltäJa SE blondi tyttö on hyvännäkönen![]()
![]()
Suosittelen paikkaa!![]()
Älä nyt nihkeileNo jaa enpä nyt tiedä,ei se kyllä pyöristä/varusteista tienny hevonvittuakaan.. no kait se sielä on vaan kuolattavana,on siinäkin työ![]()
tää oli mun mielstä paras siltä blondilta, kun olin kypäräostoksilla.. "shoei on panostanut siihen että kypärä pysyy päässä"No jaa enpä nyt tiedä,ei se kyllä pyöristä/varusteista tienny hevonvittuakaan.. no kait se sielä on vaan kuolattavana,on siinäkin työ![]()
Mulla ei ainakaan tänä kautena ole tähän asti mitään negatiivista sanottava Tampereen liikkeistä!Outoo tollane käytös kx-centerissä...kx-centerillä ku kävin nii palvelu olikukaan ei ees viittiny tervehtiä saatika kysyä voiko auttaa joka mielestäni kuuluu asiakaspalveluun
sama myös rm-heinolla.
mutta motoshopissa oli ainakin hyvä ja ystävällistä palvelua josta varmasti seuraavan pyörän haenki![]()
![]()
Taitaa olla motoshopin maksettu mainos. Yleensä tuo asiakkaan kohtelu on ollut järjestykseltään just päinvastainen, enkä puhu nyt pelkästään omasta kokemuksesta vaan kymmenien muiden vastaavat kokemukset saaneiden kertomukset pohjana.Outoo tollane käytös kx-centerissä...kx-centerillä ku kävin nii palvelu olikukaan ei ees viittiny tervehtiä saatika kysyä voiko auttaa joka mielestäni kuuluu asiakaspalveluun
sama myös rm-heinolla.
mutta motoshopissa oli ainakin hyvä ja ystävällistä palvelua josta varmasti seuraavan pyörän haenki![]()
Ite kyllä saanu aina hyvää palvelua![]()
![]()
Sitä on pidetty piilossa kun mää oon tullu käymäänPakko kyllä olla samaa mieltäJa SE blondi tyttö on hyvännäkönen![]()
![]()
Suosittelen paikkaa!![]()
Meinaakko muka??Sitä on pidetty piilossa kun mää oon tullu käymäänPakko kyllä olla samaa mieltäJa SE blondi tyttö on hyvännäkönen![]()
![]()
Suosittelen paikkaa!
Sehän hyökkäis himokkaasti mun kaulaan...Eihän siitäkään muut asiakkaat tykkäis![]()
![]()