• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tampereen mopokaupat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
cooz: Niin no se myymälän puoli on ihan oma maailmansa... Mä puhuinkin vaan huollosta
033102bebe_1_prv.gif

R.M Heinolla yleensä todella hyvää ja ystävällistä palvelua , mutta viimeks kassalla oli joku uus jannu joka otti öljystä ylihintaa(lupas myydä 30e mutta laskutti 38e)
Mutta sattuuhan noita...En jaksanu alkaan soitteleen ku huomasin kotona.Kaikki rahat tohon pyörään kuitenkin menee
biggrin.gif

Ja SE blondi tyttö on hyvännäkönen
inlove.gif
blush.gif

Suosittelen paikkaa!

No jaa enpä nyt tiedä,ei se kyllä pyöristä/varusteista tienny hevonvittuakaan.. no kait se sielä on vaan kuolattavana,on siinäkin työ
confused_orig.gif
Älä nyt nihkeile
tounge.gif

Kyllä se mua ainakin on aina hyvin palvellut... Jos ei ole itse tiennyt jotain niin on ohjannut sellasen puheille joka tietää. Mielummin sitä nyt muutenkin nätin tytön kans asioi
biggrin.gif

No juu sama muru Heinolla sano puhelimessa että Agv:n visiiri (tyhmyyttäni rikoin rouvan kypärästä) ovh 47 euroo mutta kyllä siitä hyvin saadaan pois kun tuut ostaan......

No menin ostaan ja sama muru velotti siitä 46 eur
033102bebe_1_prv.gif

No onhan se kuus mummoo joo...

Useamman vuoden kokemuksella ja melko monessa Tampereen (ja ympäristön) liikkeessä asioineena ei oikeastaan mitään negatiivista sanottavaa (kop, kop.. ettei tulisikaan) ole mistää paikasta
bowdown.gif
. Joka paikasta olen saanut sen verran palvelua ja hyvää tavaraa sopivalla hinnalla, että on tyytyväinen.

On palveltu jopa sulkemisajan jälkeen (kiireettä ja ystävällisesti), toimitettu nopealla aikataululla tilaustavaraa ja soitettu kun se on liikkeessä tai jopa lähetetty (tai tuotu) ilman toimituskuluja laskun kanssa kotiovelle! Tähän mennessä kaikki sovittu on pitänyt ja hommat toimineet melkeinpä paremmin kuin osaisi toivoa. Asiaan tietysti vaikuttaa se, että harvemmin lähden kaupoille tietämättä tarkalleen mitä tarvitsen. Esim. osia ostaessa olen yleensä tarkistanut merkki- ja mallikohtaiset koodit etukäteen vaikkapa valmistajan sivuilta netistä (ne luetteloiden koodit ei aina ole oikein!).

:orgmp:Mulla ei ainakaan tänä kautena ole tähän asti mitään negatiivista sanottava Tampereen liikkeistä!
Joskus saa odotella ja poiskin oon lähtenyt,toisena päivänä sitten käymään uudestaan ja olen saanut asiani hoidetuksi.
Kiitos tässä vaiheessa r.m heino,kx-center,moto-keidas ja tampereen mopo ja pyörä!!!
buttrock.gif

Vähän pienemmän ruusu kimpun ojennan stromin tampereen liikkeelle kaikkee ei aina löytynyt mutta siitä huolimatta yritystä oli. He ovat vielä nuoria ja homma alussa,kehittyvät varmasti!!
Ja vinkki liikkeissä asioiville KIIRE POIS,varatkaa aikaa asiointiin!
EI näin  
veryangry.gif
vaan Näin
smile_org.gif

sport05.gif

kx-centerillä ku kävin nii palvelu oli
033102ass_1_prv.gif
kukaan ei ees viittiny tervehtiä saatika kysyä voiko auttaa joka mielestäni kuuluu asiakaspalveluun
veryangry.gif
sama myös rm-heinolla.
033102ass_1_prv.gif
mutta motoshopissa oli ainakin hyvä ja ystävällistä palvelua josta varmasti seuraavan pyörän haenki
cool.gif
Outoo tollane käytös kx-centerissä...
nixweiss.gif
Ite kyllä saanu aina hyvää palvelua
thumbs-up.gif

Mulle on aivan sama tuleeko palvelua vai ei. Sieltä ostetaan mistä halvemmalla saadaan. Joitakin tuotteita saa halvalla yhdestä paikasta ja joitakin taas toisesta paikasta. Vitunko väliä hymyileekö tai tervehtiikö myyjä saatika onko se hyvännäköinen. Jos muualta saa ratkaisevasti halvemmalla niin sinne mars.

Ihme valitusta kyllä nää palveluketjut toisinaan. Osa motoristeista tuntuu olevan kuluttajien eliittiä, jotka repivät pelihousunsa jos siinä ei ole heti ovesta sisään astuttua paria myyjää herroittelemassa.

Itse pyydän palvelua jos sitä haluan ja aina olen myös saanut.

kx-centerillä ku kävin nii palvelu oli
033102ass_1_prv.gif
kukaan ei ees viittiny tervehtiä saatika kysyä voiko auttaa joka mielestäni kuuluu asiakaspalveluun
veryangry.gif
sama myös rm-heinolla.
033102ass_1_prv.gif
mutta motoshopissa oli ainakin hyvä ja ystävällistä palvelua josta varmasti seuraavan pyörän haenki
cool.gif
Outoo tollane käytös kx-centerissä...
nixweiss.gif
Ite kyllä saanu aina hyvää palvelua
thumbs-up.gif
Taitaa olla motoshopin maksettu mainos. Yleensä tuo asiakkaan kohtelu on ollut järjestykseltään just päinvastainen, enkä puhu nyt pelkästään omasta kokemuksesta vaan kymmenien muiden vastaavat kokemukset saaneiden kertomukset pohjana.

Pari kertaa on tullu tuolla motokeitaassa käytyä. Ekalla kertaa
oli asentajalle asiaa mutta ei kauaa tarvinnu läppää heittää
kun oli niin tuskaisen olonen äijä..

Sit 2x menny vaan sisälle pyöriin mutta ketään ei näy
sad_orig.gif

kaikkee hienoo siellä on mutta kun joku sitä rahaa ottais vastaan.

On se kumma..

Kun en muutakaan kiitosta keksi niin tuumasin että paras kiitos on levittää hyvää sanaa omista kokemuksista.
Huomenna menen maksamaan loput elämäni ensimmäisestä pyörästä (!) Moto-keitaaseen, ja palvelu on ollut todella mahtavaa
bowdown.gif

Olen siis täysin aloittelija tässä harrastuksessa joten kokemuksen syvää rintaääntä en omista, mutta ainakin minua kohtaan keitaassa annetut palvelut ja neuvot olivat enemmän kuin hyviä.
Saivat yhden kanta-asiakkaan lisää,luultavasti
tounge.gif

Back