• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tampere-Rauma-Tampere

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lunastar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ihan sama älä alota josn et pysty hoitaan
Ketjun aukaisuhan ei siis tarkoita, että mä hoidan homman, kuten olen tuolla aiemminkin sanonut (mm. olen sanonut jo aiemmin, että letkaa en halua vetää, kun en osaa). Siirsin keskustelun vain aikanaan tuolta toisen topicin puolelta tänne.

Nyt ulkona näyttää olevan hyvä keli, joten toivottavasti ihmisiä on lähdössä. Ei kai sota nyt yhtä sotilasta kaipaa? Ei sen puoleen, harmittaa tämä itseäkin ihan vitusti, mut aina ei mee elämä niin kuin haluaisi. Silloin kun en ehdi ajamaan niin sitten en valitettavasti ehdi. Mutta tosiaan, vetokapulan kuitenkin olisin antanut jollekin muulle, joten...

Niin ja tässä se reitti mitä ajattelin:

Menomatka
Tampere-Lempäälä-Ramsöö-Stormi-Vammala-Huittinen-Eura-Lappi-Rauma yht. n. 3h ja 172,5km Kartta

Paluumatka
Rauma-Lapijoki-Eurajoki-Harjavalta-Häytiönmaa-Kauvatsa-Äetsä-Kiikka-Häijää-Tampere yht. n. 3h 38min ja 181,9km Reitti

Kilometrit ja ajat on vain tuolta 020202 -karttapalvelun kautta, joten todennäköisesti ajanette kovempaa
smile_org.gif
Paluumatkasta en osaa sanoa muuta kuin, että kartalla se näytti hyvältä. Menomatkalla varsinkin tuo alkupätkä on mukavaa mutkapätkää, mutta ko. tiellä liikkuu paljon peuroja, joten muistakaa pitää silmät auki.

Tahvohan siis on ainakin lähdössä, joten hän voi vaikka vetää letkaa? Nyt olen kuitenkin omalta osaltani hoitanut sen osuuden, mitä lupasin, vaikken itse pääsekään ajamaan. Ajan sitten itse ensi kesänä, jos ajan...

E: Ja jos jotain Rauman keikka ei kiinnosta, niin ainakin jotkut puhuivat, että ABC -miitin jälkeen ilmeisesti jotku lähdössä heittämään pienemmän lenkin tässä Tampereen ympäristössä??

No niin olihan siellä kaksi raumalle lähtijää mun lisäks, ja kaksi tuuloksen suuntaan lähös joten läheättiin kaikki tuuloksen suuntaan. Kiitti vetäjälle.

Ja on näämmä tullu vähä tilitettyä viime yönä
wink.gif
joten
kiitos ja anteeks

Höröteltiin Tahvo noille sinun yöllisille kommenteille
biggrin.gif
.

Tosiaan Tampere-Rauma-Tampere muuttui tänään reitiksi Tre-Sahalahti-Luopioinen-Tuulos-Lammi-Janakkala-Hämeenlinna, josta 130:stä Tampereelle.

Vähän vilpoinen keli, mutta ei nyt ihan hyydytty.
062802moto_prv.gif

Pääsin sängystä ylös vasta yhdentoista aikoihin ja suoriuduin ABC:lle kolmeksi, prkl! No kävin siinä välissä heittään pienen lenkin, hyvät kelit tuolla oli. Kiva että teitin reissu onnistui  
smile_org.gif
.

Back