• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tampere-Rauma-Tampere

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lunastar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kolme oli reissussa tänään, LaMasquerade, allekirjoittanut ja mieheni.  
062802moto_prv.gif

Ajettiin Huittisten kautta Raumalle, käytiin pizzalla ja tultiin takaisin reittiä: Eurajoki, Harjavalta, Kokemäki, Kiikoinen, Lavia, Häijää, Tampere. Mukavia mutkateitä takaisin tullessa. Sääkin suosi ja vastaan tuli paljon pyöriä.
Kiva juttu, et reissu onnistui  
smile_org.gif

Tosiaan jos ei kissoja ja koiria taivaalta sada niin uusi yritys otetaan ensi viikon sunnuntaina eli 31.7.2008. Lähtöaika tosiaan klo 10:00 Lahdesjärven ABC (vaikka tuskaa se tekeekin herätä noin aikaisin). Lähtöaika toki aina neuvoteltavissa, mutta olisi mukava palata Tampereelle niin, että ehdittäisiin vielä miittikaffelle.

Reittejä voidaan porukalla sit pähkäillä mitä kautta ajellaan jne. Alustava plääni on nyt ajaa Raumalle tosiaan ihan sitä suoraa ja tylsää reittiä eli Huittisten kautta. Huittisissa breikki.

Toivottavasti olis sit säät suosiolliset eikä muita esteitä tule + mahdollisimman moni pääsee mukaan
smile_org.gif

Kolme oli reissussa tänään, LaMasquerade, allekirjoittanut ja mieheni.  
062802moto_prv.gif

Ajettiin Huittisten kautta Raumalle, käytiin pizzalla ja tultiin takaisin reittiä: Eurajoki, Harjavalta, Kokemäki, Kiikoinen, Lavia, Häijää, Tampere. Mukavia mutkateitä takaisin tullessa. Sääkin suosi ja vastaan tuli paljon pyöriä.

Toivottavasti saatte muutkin käytyä ilman viime hetken peruutuksia.
cool.gif
No perskeles, mä luulin että koko jottu oli siirtyny hamaan tulevaisuuteen eikä ketään ollu lähdössä.. No eipä siinä mitään, kävin sitten ittekseni vetäsemässä 180km lenkin mutka- ym pätkää..  sää oli ok, mutta parit fasaanit EI  
biggrin.gif

On kyllä pirun tylsä tuo suorin reitti, ajakaa nyt vaikka edes Ramsöö-Stormi tietä puoleen väliin Huittis-etappia ettette vallan nukahda..

Kiitokset ajoseurasta shortie & kumppanille.
062802moto_prv.gif

Nostellaas vähän aihetta, kun aikasta hyvältä näyttää vielä tuo sääennuste.

Eli ne jokka haluaa lähtee ajelulle niin sunnuntaina klo 10:00 Lahdesjärven ABC:lle. Tankki ja masu täyteen, rakko tyhjäksi (tms.).

Mä yritän miettiä jotain kivaa reittiä, jos jaksa. Vaikken edelleenkään suostu letkaa vetämään. Nih... Ajan kuitenkin liian hiljaa...

Jeejee... En edes muista mikä este tuli viime sunnuntaille... Mutta jos nyt yrittäis uudelleen... Krapula varauksella kylläkin.
lookaround_orig.gif

Enpä kattellu tarkemmin, mut onks tää ny sunnuntaina? Moneltako ABC:ltä lähtö voitas lähtee mamman kans ajeleen! Mut ei kait me ny suoria ja isoja teitä?

Ja bambassa ykkös pizzat...
buttrock.gif
Paljon Raumalla käyneenä La bambassa todellakin parhaat eväät  
062802jumpie_prv.gif
Mulla taas on aivan toisenlaista viestiä La Bambasta. Aivan hirveä hinta-laaturyöstö -pizzeria. Lätyt maksaa yli 10 ja makua ei ole minkäänlaista. Aivan kuin purisi jotain pahvilaatikkoa.

Saarioisten pakastepizzatkin on maukkaampia. Vanhassa paikassa ennen muuttoa oli paremmat pizzat.
Vi..u onks seki pantu jo pilalle
mad.gif
sad_orig.gif

Onkos tuonne paljon porukkaa lähös? Nyt tarvii kuulemma lähtee kylälle syömään, et toivotaan et ei oo rapula aamusta. tuun jo puoli kypäks et ehtii aamu kahveet siinä, niin siis jos ei venähdä tänään
sad_orig.gif

Nyt näyttää kyllä sen verran kylmältä toi ilma, että pitkä matka ei kauheasti houkuta. Tuli pyöräkin juuri vaihdettua, joten halua siihen ensin tutustua rauhassa ennen kuin lähden tuonne reissaamaan, vaikka tekisikin mieli. Ja remonttikin vaatii aikaa... huoh... Niin ja olen vieläkin Pieksämäellä, kun tuli extempore-idea lähteä Motoparkiin katsomaan ajoja
biggrin.gif

[miten niin selityksen makua]

Omalta osaltani siis siirrän suosiolla reissun ensi kesään... jos porukkaa lähtee reissuun niin tosiaan kannattaa ajaa Lempäälään josta suunnata Strömsöön. Siitä sitten ajaa Huittisiin ja sieltä Raumalle. Takaisin esimerkiksi Porin kautta ja kenties jotain mutkapätkää siihen keksien.

Ei vittu kokoajan muuttuu tää momma. Mä vedän puihin kans kattellaan ketä on absilla aamulla ja sit suunta uusiks. p.s. tulin justt kylältä saatan hiukka myöhästyäa

Nyt näyttää kyllä sen verran kylmältä toi ilma, että pitkä matka ei kauheasti houkuta. Tuli pyöräkin juuri vaihdettua, joten halua siihen ensin tutustua rauhassa ennen kuin lähden tuonne reissaamaan, vaikka tekisikin mieli. Ja remonttikin vaatii aikaa... huoh... Niin ja olen vieläkin Pieksämäellä, kun tuli extempore-idea lähteä Motoparkiin katsomaan ajoja
biggrin.gif

Omalta osaltani siis siirrän suosiolla reissun ensi kesään... jos porukkaa lähtee reissuun niin tosiaan kannattaa ajaa Lempäälään josta suunnata Strömsöön. Siitä sitten ajaa Huittisiin ja sieltä Raumalle. Takaisin esimerkiksi Porin kautta ja kenties jotain mutkapätkää siihen keksien.
jumalauta

Voihah hevov vittu... rapulaks tais mennä tääkin homma...
mut pitäkää hauskaa ne jotka lähtee... vielä joku kerta tuun mukaan.. prkle
mad.gif

biggrin.gif

jumalauta
Et sä voi enään peräytyä. sä alotit tän readin ja annoiotg päivämäärät vittu hoida nyt

kylmä ilma tai kämppä vaihdossa, ihan sama älä alota josn et pysty hoitaan
.. mä oon bsilla klo 10.30viimestään. ja jos ei oo tulijooita ni men yksin alkaa ahistsan just nyt... VITTU

Back