- Sijainti
- Tre
Meikäläinen ei pääse.. Töissä 16 tuntia sillon...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuri hiljattain laitettu uutta pintaa välille Unaja-Pyhäranta.Rantatiekin on ihan kiva pätkä, mutta sielläkin tien kunto on hieman huono, ainakin Pyhärannasta Raumalle menevä pätkä. Saattaa mutkissa olla pään kokoisia kohoumia tiessä, tai vastaavasti kunnon kuoppia. Siltikään asfaltti ei välttämättä ole mistään rikki.
Hitto! Tuli este juuri äsken täksi viikonlopuksi. Toivotaan et kelit suosii teitä.Joo. Kyl ny tosta 24.8. -päivästä pidetään kiinni. Säävarauksella luonnollisesti.![]()
Juuh tän viikon sunnuntaista kyse. Paitsi jos on huono keli niin sit yritetään uudestaan viikonpäästäeli nyt sunnuntaina vai? mietin jos näin on.
Mitäs jos siirretään viikolla? Sunnuntai 31.8? Jos porukka haluaa mennä nyt niin hieno homma. Aattelin vaan ehdottaa toista aikaa kun ketjun aloittaja ei itse pääsekään nyt.Huomiseksi sää näyttää hyvältä, mutta valitettavasti meni omat suunnitelmat päintän viikonlopun osalta, joten todennäköisesti en itse pääse osallistumaan
.![]()
E: Joo varmistui, että omalta osaltani joudun jättämään väliin![]()
Mulle tosiaan sopii tietysti että siiretään viikolla eteenpäin, mutta jos porukka tosiaan jo huomenna ajeleen, niin sitten ei voi mitään.ikävää. lunastar on paikkansa ansainnut. edellinen tuossa jotain jo ehdottikin. lunastar? ei kai mitään vakavaa.