• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tampere-Rauma-Tampere

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lunastar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Rantatiekin on ihan kiva pätkä, mutta sielläkin tien kunto on hieman huono, ainakin Pyhärannasta Raumalle menevä pätkä. Saattaa mutkissa olla pään kokoisia kohoumia tiessä, tai vastaavasti kunnon kuoppia. Siltikään asfaltti ei välttämättä ole mistään rikki.
Juuri hiljattain laitettu uutta pintaa välille Unaja-Pyhäranta.
Olisko kaks viikkoo sitten.

Joo. Kyl ny tosta 24.8. -päivästä pidetään kiinni. Säävarauksella luonnollisesti
smile_org.gif
.
Hitto! Tuli este juuri äsken täksi viikonlopuksi. Toivotaan et kelit suosii teitä.

Kaippa sitä vois tulla ajoporukkaa morjestaa jonnekin sunnuntaina jos pääsen ajallaan töistä. Eli puolen päivän aikoihin ilmeisesti Raumalla... Sitten vaan ensin syömään ja sitten Kortelaan ABC:lle kahville ja morjestaa paikallisia motoristeja.
tounge.gif

Mäkin voisin hypätä letkaan - JOS ei sada - ja jos herään ajoissa = lauantai ei ole vierähtänyt baarin puolella...
blush.gif

Mut ilmestyn ABC:lle kyllä ajoissa, jos mukaan lähden.

Nostetaan tätä. Eli jos kiinnostaa, niin sunnuntaina (olettaen että on mukava keli) lähtö Lahdesjärven ABC:ltä klo 10:00

Ei tulekkaan lähdettyä kattomaan Historicia, joten mukana ollaan
062802moto_prv.gif
. On se vaan kivaa kun ei tartte pitemmälle mennä
cool.gif
.

Osuikin silmään sopivasti kun tässä mietiskelin mihin sitä lähtis ajelemaan ja kun kelitkin näyttäis kerrankin sopivilta.
Voisin siis uskaltautua jonon jatkoksi..

Huomiseksi sää näyttää hyvältä, mutta valitettavasti meni omat suunnitelmat päin  
033102ass_1_prv.gif
tän viikonlopun osalta, joten todennäköisesti en itse pääse osallistumaan  
crazy.gif
.

E: Joo varmistui, että omalta osaltani joudun jättämään väliin
bawling.gif

Huomiseksi sää näyttää hyvältä, mutta valitettavasti meni omat suunnitelmat päin
033102ass_1_prv.gif
tän viikonlopun osalta, joten todennäköisesti en itse pääse osallistumaan
crazy.gif
.

E: Joo varmistui, että omalta osaltani joudun jättämään väliin
bawling.gif
Mitäs jos siirretään viikolla? Sunnuntai 31.8? Jos porukka haluaa mennä nyt niin hieno homma. Aattelin vaan ehdottaa toista aikaa kun ketjun aloittaja ei itse pääsekään nyt.

ikävää. lunastar on paikkansa ansainnut. edellinen tuossa jotain jo ehdottikin. lunastar? ei kai mitään vakavaa.
Mulle tosiaan sopii tietysti että siiretään viikolla eteenpäin, mutta jos porukka tosiaan jo huomenna ajeleen, niin sitten ei voi mitään.

Nou hätä, ei mitään pahempaa sattunut. Meni vaan tosiaan päin
033102ass_1_prv.gif
tän viikonlopun suunnitelmat alkuperäisestä... harmittaa, mut oma moka, mikäs teet *huoh*

Kyllä mun mielestä matkanjärjestäjän kuuluu olla reissussa mukana, joten ensi viikolla sitten uudestaan.

Kolme oli reissussa tänään, LaMasquerade, allekirjoittanut ja mieheni.
062802moto_prv.gif

Ajettiin Huittisten kautta Raumalle, käytiin pizzalla ja tultiin takaisin reittiä: Eurajoki, Harjavalta, Kokemäki, Kiikoinen, Lavia, Häijää, Tampere. Mukavia mutkateitä takaisin tullessa. Sääkin suosi ja vastaan tuli paljon pyöriä.

Toivottavasti saatte muutkin käytyä ilman viime hetken peruutuksia.
cool.gif

Back