Ketjun aukaisuhan ei siis tarkoita, että mä hoidan homman, kuten olen tuolla aiemminkin sanonut (mm. olen sanonut jo aiemmin, että letkaa en halua vetää, kun en osaa). Siirsin keskustelun vain aikanaan tuolta toisen topicin puolelta tänne.ihan sama älä alota josn et pysty hoitaan
Nyt ulkona näyttää olevan hyvä keli, joten toivottavasti ihmisiä on lähdössä. Ei kai sota nyt yhtä sotilasta kaipaa? Ei sen puoleen, harmittaa tämä itseäkin ihan vitusti, mut aina ei mee elämä niin kuin haluaisi. Silloin kun en ehdi ajamaan niin sitten en valitettavasti ehdi. Mutta tosiaan, vetokapulan kuitenkin olisin antanut jollekin muulle, joten...
Niin ja tässä se reitti mitä ajattelin:
Menomatka
Tampere-Lempäälä-Ramsöö-Stormi-Vammala-Huittinen-Eura-Lappi-Rauma yht. n. 3h ja 172,5km Kartta
Paluumatka
Rauma-Lapijoki-Eurajoki-Harjavalta-Häytiönmaa-Kauvatsa-Äetsä-Kiikka-Häijää-Tampere yht. n. 3h 38min ja 181,9km Reitti
Kilometrit ja ajat on vain tuolta 020202 -karttapalvelun kautta, joten todennäköisesti ajanette kovempaa
Tahvohan siis on ainakin lähdössä, joten hän voi vaikka vetää letkaa? Nyt olen kuitenkin omalta osaltani hoitanut sen osuuden, mitä lupasin, vaikken itse pääsekään ajamaan. Ajan sitten itse ensi kesänä, jos ajan...
E: Ja jos jotain Rauman keikka ei kiinnosta, niin ainakin jotkut puhuivat, että ABC -miitin jälkeen ilmeisesti jotku lähdössä heittämään pienemmän lenkin tässä Tampereen ympäristössä??