Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TottaTota sarvipäistä kaveria en yhdistä kyllä mihinkään nickiin, Kallio oli näköjään "perse Olalla" jo ennen vahvajussia![]()
Mutta sulla tais olla kovin menoTottaEn tainnu olla ensimmäinen, mutten myöskään viimenen![]()
![]()
Toi invapaikka olikin varattuna teille.Ensimmäiset tosimotoristit paikan päällä!![]()
Edit: kyseessä siis RIMMON ja YAMMUTAR.. hullut![]()
piretäänkö seuraavat kekkerit Lietsun Kulmassa?Saatanan mannetHmh...mun kohdalta nuo höyrystymiset on päättyneet tähän mennessä suhteellisen nolosti.
Tällä kertaa otin sitten kuonooni.Kiitokset kuitenkin kaikille tukihenkilöille, jotka tulivat jeesaamaan. Erityisesti NoFuelille, joka uhrautu.![]()
Meikäläinen kävi sit Valkeakosken ensiavun kautta. Päästä löyty 3 vekkiä + alahuulesta hampaat lähes läpi ja ylähuuli pingispallon kokonen...kuinka se niin pääs yllättään puhtaalla polvipotkulla...?!?...vaikka mä olin kovasti seurannut pride fightinkia, niin en osannu varautua.![]()
![]()
Tällästä tällä erää. Enpähän ainakaan sammunut...![]()
![]()
![]()
Jeah,kivaa oliois kyl voinu ehkä omalta osalta jättää väliin ton lepäämisen baarissa,vessaan jumittumisen(Miikalla ja Iitulla) ja kaatumisen käden päälle....muuten kaik
kiitos ja......anteeksi![]()
![]()
Noh...ei se oikeen toimi,kai se on tohtorille käytävä näyttämäsNoh, kuis sen kyynärpään kanssa lopulta kävi? Suoristuuko käsi jo ilman jääpalapussia