Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oikein!! Meinaatko vetää polvimaassa ainakinj kahtasataa?paikalla jo tänään....![]()
![]()
![]()
ja jatkuu huomenna...![]()
Oot muka paikalla etkä oo ilmoitellu mitään!!paikalla jo tänään....![]()
![]()
![]()
ja jatkuu huomenna...![]()
Pitäisköhän mun salakuljettaa toi kissa sinne sit kansNoh, joskos sitä nyt sitten saapuisi paikalle. Vähän niinkun varmistamaan että siellä tanpereella osataan bilettää oikein...
Koiranvahti hakusessa![]()
Mes ny takasin nukkuun, ei kello oo vielä puol neljä iltapäivällä.Holtsu ei oo viä herätelly.Noh, tällä kertaa mä taidan ite yrittää muistaa syödä sen aamupalan. Eli Holtsu, ei tartte soittaa muistutukseks.![]()
![]()
Illalla...
...vai alottasko sitä taas "hyvissä ajoin".![]()
![]()
Eli siis nyt ei kannata viä alottaa?Mes ny takasin nukkuun, ei kello oo vielä puol neljä iltapäivällä.Holtsu ei oo viä herätelly.Noh, tällä kertaa mä taidan ite yrittää muistaa syödä sen aamupalan. Eli Holtsu, ei tartte soittaa muistutukseks.![]()
![]()
Illalla...
...vai alottasko sitä taas "hyvissä ajoin".![]()
![]()
![]()
"Vähän se ottaa, mutta paljon se antaa"Paljonkos taksi ottaa tommosesta 90 km matkasta?![]()
"Vähän se ottaa, mutta paljon se antaa"Paljonkos taksi ottaa tommosesta 90 km matkasta?![]()
![]()
ainakin Lahti-Tampere maksaa 177€"Vähän se ottaa, mutta paljon se antaa"Paljonkos taksi ottaa tommosesta 90 km matkasta?![]()
![]()
![]()
Jätkä yrittää kuitenkin vielä perua kauppoja jos ilmaannun paikalle.![]()
Ei saatana, ne sit lähti oikeastiEnsimmäiset tosimotoristit paikan päällä!![]()