• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tampere Höyrystyy, vol 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tumeetti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
thumbs-up.gif
Hauskaa oli juu!!!!

Jeah,kivaa oli  
062802jumpie_prv.gif
ois kyl voinu ehkä omalta osalta jättää väliin ton lepäämisen baarissa,vessaan jumittumisen(Miikalla ja Iitulla) ja kaatumisen käden päälle....muuten kaik  
thumbs-up.gif
kiitos ja......anteeksi
bowdown.gif

Hauskaa oli, jälleen kerran. Kiitos ja anteeksi, kaipa tämä häpeä tästä joskus vielä häviää. Kuvat on mitä on, tällä kertaa osa jäi ennakkotarkastukseen aivan liian pervoina...
biggrin.gif

Jussilla näyttää olevan muuten aika perusteellinen aamukrapula...

tre2.jpg
tre4.jpg

tre1.jpg
tre5.jpg

tre6.jpg
tre7.jpg

tre8.jpg
tre9.jpg

tre10.jpg
tre3.jpg

eek.gif
ei hitto - ton poron mä missasin ihan täysin
bawling.gif

idea3.gif
täytyypä varmaan mennä seuraavaankin Höyryyn josko sekin tulis taas
biggrin.gif

Tota sarvipäistä kaveria en yhdistä kyllä mihinkään nickiin, Kallio oli näköjään "perse Olalla" jo ennen vahvajussia
tounge.gif

Kuvia - klik - Password: marrashöyry
Vahvajussi oli vauhdikkaasti kerennyt moneen kuvaan
033102beer_1_prv.gif
, niin Tumehan myös lainasi kameraa
biggrin.gif
.

Hmh...mun kohdalta nuo höyrystymiset on päättyneet tähän mennessä suhteellisen nolosti.
Tällä kertaa otin sitten kuonooni.
smile_org.gif
Kiitokset kuitenkin kaikille tukihenkilöille, jotka tulivat jeesaamaan. Erityisesti NoFuelille, joka uhrautu.
Meikäläinen kävi sit Valkeakosken ensiavun kautta. Päästä löyty 3 vekkiä + alahuulesta hampaat lähes läpi ja ylähuuli pingispallon kokonen...kuinka se niin pääs yllättään puhtaalla polvipotkulla...?!?
nixweiss.gif
...vaikka mä olin kovasti seurannut pride fightinkia, niin en osannu varautua.
biggrin.gif

Tällästä tällä erää. Enpähän ainakaan sammunut...
blush.gif
Saatanan mannet
kaboom.gif
mad.gif
piretäänkö seuraavat kekkerit Lietsun Kulmassa?
biggrin.gif

Jeah,kivaa oli
062802jumpie_prv.gif
ois kyl voinu ehkä omalta osalta jättää väliin ton lepäämisen baarissa,vessaan jumittumisen(Miikalla ja Iitulla) ja kaatumisen käden päälle....muuten kaik
thumbs-up.gif
kiitos ja......anteeksi
bowdown.gif

Noh, kuis sen kyynärpään kanssa lopulta kävi? Suoristuuko käsi jo ilman jääpalapussia?

Suomen keskeisissä kylissä ja liki
033102beer_1_prv.gif
-paikkoja majaa pitävä lähisuku osoittautui jälleen vallan mainioksi jutuksi. Aamuyön tunteina sitä jaksaa tarvittaessa palata koisimaan vaikka otsanahkaa kurtistamalla...
tounge.gif

Hubaa oli. Kiitos kaikille tammerforssilaisille ja runsaalle helssingin edustustolle.

Back