Asennetta! Tolle ei voi muuta kuin nostaa hattua ja ottaaEnsimmäiset tosimotoristit paikan päällä!![]()
![]()
Edit: kyseessä siis RIMMON ja YAMMUTAR.. hullut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Asennetta! Tolle ei voi muuta kuin nostaa hattua ja ottaaEnsimmäiset tosimotoristit paikan päällä!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Saatanan mannetHmh...mun kohdalta nuo höyrystymiset on päättyneet tähän mennessä suhteellisen nolosti.
Tällä kertaa otin sitten kuonooni.Kiitokset kuitenkin kaikille tukihenkilöille, jotka tulivat jeesaamaan. Erityisesti NoFuelille, joka uhrautu.![]()
Meikäläinen kävi sit Valkeakosken ensiavun kautta. Päästä löyty 3 vekkiä + alahuulesta hampaat lähes läpi ja ylähuuli pingispallon kokonen...kuinka se niin pääs yllättään puhtaalla polvipotkulla...?!?...vaikka mä olin kovasti seurannut pride fightinkia, niin en osannu varautua.![]()
![]()
Tällästä tällä erää. Enpähän ainakaan sammunut...![]()
Olisitte soittanu mulle. Mä oisin lähteny saattaan...Kiitoksia kaikille mukana olleille, kiva ilta ja eikä yhtään huono olo aamulla.Kotiin päästiin ehjänä ja kuraisina, holtsu ei lupauksistaan huolimatta tänään kuitenkaan lähtenyt saattamaan meitä himaan. Holtsu eikö se sit ole HKI-TAMPERE, tyrmäys 2-0 lukemin ?![]()
Eihän tässä ole muusta kyse kun siittä että, Holtsu uhos illalla ettei tampere voi jäädä huonommaksi ja lähtee saattamaan itte meidät himaan asti .Olisitte soittanu mulle. Mä oisin lähteny saattaan...Kiitoksia kaikille mukana olleille, kiva ilta ja eikä yhtään huono olo aamulla.Kotiin päästiin ehjänä ja kuraisina, holtsu ei lupauksistaan huolimatta tänään kuitenkaan lähtenyt saattamaan meitä himaan. Holtsu eikö se sit ole HKI-TAMPERE, tyrmäys 2-0 lukemin ?
Ei lähteny Holtsu viä iltapäivälläkään liikkeelle. Jouduin sit yksin pörräileen...![]()
Holtsuko muka jotain uhos?Eihän tässä ole muusta kyse kun siittä että, Holtsu uhos illalla
E-eenkä! Ainakaan muistaakseni..Holtsuko muka jotain uhos?Eihän tässä ole muusta kyse kun siittä että, Holtsu uhos illallaEi kai!![]()
![]()
![]()
![]()
Noihan siinä kävi et, heti kun satu sai sen kaipaamansa "kaikku paikan" niin tuli uni.Yleisön pyynnöstä - kuva kalliosta![]()