• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tampere Höyrystyy, vol 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tumeetti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ensimmäiset tosimotoristit paikan päällä!
biggrin.gif

inkajajuha_small.jpg

Edit: kyseessä siis RIMMON ja YAMMUTAR.. hullut
tounge.gif
Asennetta! Tolle ei voi muuta kuin nostaa hattua ja ottaa
033102beer_1_prv.gif

bowdown.gif

Ko. hullut tuli mua vastaan motarilla Härmälän kohdalla kun ajelin itse kotia kohti... Jotenkin ei enää tähän aikaan vuodesta oikeen sopinut katukuvaan, että tollasia tulis vastaan
biggrin.gif

Mulla ei ainakaan olis tossa sumussa ja usvassa ja pilkkopimeessä hermo riittänyt ajaa prätkällä... Mut eipä Rimmon ja Yammutar terveitä olekkaan...
biggrin.gif

Hmh...mun kohdalta nuo höyrystymiset on päättyneet tähän mennessä suhteellisen nolosti.
Tällä kertaa otin sitten kuonooni.
smile_org.gif
Kiitokset kuitenkin kaikille tukihenkilöille, jotka tulivat jeesaamaan. Erityisesti NoFuelille, joka uhrautu.
Meikäläinen kävi sit Valkeakosken ensiavun kautta. Päästä löyty 3 vekkiä + alahuulesta hampaat lähes läpi ja ylähuuli pingispallon kokonen...kuinka se niin pääs yllättään puhtaalla polvipotkulla...?!?
nixweiss.gif
...vaikka mä olin kovasti seurannut pride fightinkia, niin en osannu varautua.
biggrin.gif

Tällästä tällä erää. Enpähän ainakaan sammunut...
blush.gif

Hmh...mun kohdalta nuo höyrystymiset on päättyneet tähän mennessä suhteellisen nolosti.
Tällä kertaa otin sitten kuonooni.
smile_org.gif
Kiitokset kuitenkin kaikille tukihenkilöille, jotka tulivat jeesaamaan. Erityisesti NoFuelille, joka uhrautu.
Meikäläinen kävi sit Valkeakosken ensiavun kautta. Päästä löyty 3 vekkiä + alahuulesta hampaat lähes läpi ja ylähuuli pingispallon kokonen...kuinka se niin pääs yllättään puhtaalla polvipotkulla...?!?
nixweiss.gif
...vaikka mä olin kovasti seurannut pride fightinkia, niin en osannu varautua.
biggrin.gif

Tällästä tällä erää. Enpähän ainakaan sammunut...
blush.gif
Saatanan mannet
kaboom.gif
mad.gif

Kiitoksia kaikille mukana olleille, kiva ilta ja eikä yhtään huono olo aamulla.Kotiin päästiin ehjänä ja kuraisina, holtsu ei lupauksistaan huolimatta tänään kuitenkaan lähtenyt saattamaan meitä himaan. Holtsu eikö se sit ole HKI-TAMPERE, tyrmäys 2-0 lukemin ?
tounge.gif

Kiitoksia kaikille mukana olleille, kiva ilta ja eikä yhtään huono olo aamulla.Kotiin päästiin ehjänä ja kuraisina, holtsu ei lupauksistaan huolimatta tänään kuitenkaan lähtenyt saattamaan meitä himaan. Holtsu eikö se sit ole HKI-TAMPERE, tyrmäys 2-0 lukemin ?
tounge.gif
Olisitte soittanu mulle. Mä oisin lähteny saattaan...
biggrin.gif
Ei lähteny Holtsu viä iltapäivälläkään liikkeelle. Jouduin sit yksin pörräileen...

tounge.gif
Olisitte soittanu mulle. Mä oisin lähteny saattaan...  
biggrin.gif
Ei lähteny Holtsu viä iltapäivälläkään liikkeelle. Jouduin sit yksin pörräileen...
Eihän tässä ole muusta kyse kun siittä että, Holtsu uhos illalla ettei tampere voi jäädä huonommaksi ja lähtee saattamaan itte meidät himaan asti .
biggrin.gif

Olihan taas mukavaa
smile_org.gif

Kilsoja tuli 350 suurinpiirtein. Mukavan lämmin oli ajella - mutta kyllä pas*aa lensi, mopot ja vaatteet on sen näköisiä...

Kyllä te osaatte siellä tanpereella juhlia, mutta oli PK-seutukin hyvin edustettuna - meitähän taisi olla siellä saman verran kun teitä manselaisia
biggrin.gif

Kiitoksia taas vaan kaikille
bowdown.gif
... niin ja anteeks
biggrin.gif

Back