• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tampere Höyrystyy, vol 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tumeetti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
^ Kokeilitko mango hotellia?
Täytyy koittaa siviin puolelta, niiden sivustossa jotain mistä duunin serverit ei pidä: Forbidden, this page (http://www.mangohotel.fi/) is categorized as: Criminal Skills.  
biggrin.gif

Mutta, koitetaan...
Meidän firman koneet valitti ihan samaa... Criminal skills ja phishing
biggrin.gif

Moro.

Näyttää pahasti siltä etten järjestävänä osapuolena pääse osallistumaan.

NoFuel
TÄH!?
eek.gif
Enhän mä nyt yksin pysty niitä kaikkia alku-viinoja juomaan!!
Sain hässäkät järjestettyä siten, että osallistunkin!
062802jumpie_prv.gif

Ps. höyrystä soiteltiin, ja kerrottiin että alejuomina ovat tälläkertaa alkuviina plus blandis, hana olut, ja hana siideri.

Hintoja en muista, koska olin vielä nukkumassa silloin.

Eiköhän nekin selviä aikanaan.

NoFuel

Moro.

NoFuel
TÄH!?
eek.gif
062802jumpie_prv.gif

Ps. höyrystä soiteltiin, ja kerrottiin että alejuomina ovat tälläkertaa alkuviina plus blandis, hana olut, ja hana siideri.

NoFuel
Ihkua! Oliko tietoa siitä, kuuluuko alkuviinan blandiksiin tällä kertaa myös energiajuomat vai onko ne edelleen poissuljettu vaihtoehto? Siideri kuitenkin listalla, jesh!
062802jumpie_prv.gif

Tarkoitus olis pitää mopoilu kavereille kauden päättäri/pikkujoulu sessiot kyseisenä päivänä.Voi olla et tullaan koko porukka sieltä paikalle höyryyn...
smile_org.gif

Moro.

NoFuel
TÄH!?
eek.gif
062802jumpie_prv.gif

NoFuel
but where is lonkero?
sad_orig.gif

Näyttää kyllä pahasti sille, ettei sittenkään järjesty tilaisuutta jättää höyrystyminen väliin.
033102beer_1_prv.gif

Iso ehkä, että jään treelle vielä lauantai-illaksi... Katsotaan... Valmiiksi kun siellä olisin...

Toihan kuulostaa ihan reippaalta.Meikällä toi työpaikkalääkäri soitteli vuos sitten kans ku oltiin bändin kanssa Mikkelissä keikalla ja ilmoitti,että ois syytä hakeutuu lekuriin ku on maksa-arvot 280..
033102beer_1_prv.gif

Näyttää nyt pahasti siltä että terveydellisistä syistä saatan joutua jättämään väliin hetkeksi ryypiskelyt ym juhlimiset
sad_orig.gif
ja nyt lääkäriin kuuntelemaan diagnoosia ja tulevan sairasloman pituutta. palaan asiaan myöhemmin.
Höyrystymiset jää valitettavasti väliin, ei kestä terveys enää viinaa
sad_orig.gif
Ei siellä pakko oo viinaa juoda.
baaa.gif
Kuka teitä kestää selvinpäin?
biggrin.gif

Näyttää nyt pahasti siltä että terveydellisistä syistä saatan joutua jättämään väliin hetkeksi ryypiskelyt ym juhlimiset
sad_orig.gif
ja nyt lääkäriin kuuntelemaan diagnoosia ja tulevan sairasloman pituutta. palaan asiaan myöhemmin.
Höyrystymiset jää valitettavasti väliin, ei kestä terveys enää viinaa
sad_orig.gif
Ei siellä pakko oo viinaa juoda.
baaa.gif
Tiedän, mutta kun mä en pysy hereillä kun joutuu napsimaan uni ym lääkkeitä kipujen lievitykseen...
crazy.gif

Back