Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No voi prkl.Meillä lähtee punanen laiva turusta lauantainaHah!Lähe vaan sinne risteilylleMä oon kahden vaiheilla lähtiskö tosi tympeelle työpaikan pikkujouluristeilylle (=ilmaista safkaa ja juotavaa ja kamalan huonoa seuraa) vaiko ponkasisko vaan Höyryyn..![]()
![]()
Niin mäki meen![]()
Ehkä jopa samalle laivalle![]()
Mille laivalle meet? Mä en ees tiiä minne pitäis mennä. Turku-Tukholma se on ja lähtee perstai-iltana. Mut ei JUMA! Mähän tuun lauantaina illasta takas. No hitsi, suoraan Höyryyn sieltä! Jos vaan kunto kestää... Epäilen!![]()
Paikalla oltiin.Siinä vieressä kattelin kun Hannula ikuisti tuota niin harmonista ja mukavaa silmien lepuutusta.Aikamoinen sprintti kuitenki alakertaan,hyvä ettei tullu ruumiitaHöyryyn höyrystymään..
Ps:HenCCa,oisko korkeenpaikanleiri paikallaan että tällä kertaa toi happi riittää![]()
![]()
Paana...hmm...ihan kasvoton tyyppi.
Ollaankohan kenties tavattu, vai oletko vain uskonut mitä pojat on puhunu postilla?![]()
Mä oon luvannu ja vannonu monessa eri yhteydessä etten aio enskerralla olla ensimmäinen konttaaja.
Saas nähä kuin äijän käy, mut mukana ehottomasti.![]()
![]()
Okei.Paikalla oltiin.Siinä vieressä kattelin kun Hannula ikuisti tuota niin harmonista ja mukavaa silmien lepuutusta.Aikamoinen sprintti kuitenki alakertaan,hyvä ettei tullu ruumiitaHöyryyn höyrystymään..
Ps:HenCCa,oisko korkeenpaikanleiri paikallaan että tällä kertaa toi happi riittää![]()
![]()
Paana...hmm...ihan kasvoton tyyppi.
Ollaankohan kenties tavattu, vai oletko vain uskonut mitä pojat on puhunu postilla?![]()
Mä oon luvannu ja vannonu monessa eri yhteydessä etten aio enskerralla olla ensimmäinen konttaaja.
Saas nähä kuin äijän käy, mut mukana ehottomasti.![]()
![]()
![]()
Jälleen ollaan paikalle tulossa,tarvee morottaa uudemman kerran![]()
No olipa tosiaan, harvoin saa yhtä huolella säätää sommittelua ja valotusta elävästä kohteesta, ja puolet ajasta ukko vielä tuijottaa toisella silmällä suoraan linssiin.ja se kuvakin oli salaotos.![]()
Huijaat.No olipa tosiaan, harvoin saa yhtä huolella säätää sommittelua ja valotusta elävästä kohteesta, ja puolet ajasta ukko vielä tuijottaa toisella silmällä suoraan linssiin.ja se kuvakin oli salaotos.![]()
Mutta paha on kyllä seuraavaakaan kierrosta vältellä, sen verran asiallista tuntuu Tamperelainen bilemeininki olevan.![]()
Saikkua, saikkuaTöitä töitä.![]()
Lähe nyt vaan höyrystyyn! Viimeeksikin oli kivaaVoi voi. Aina vaan kiinnostaa vähemmän ja vähemmän tuo risteily. Katsotaas...![]()
Ei kehtaa. Pakko ne on jonkun nääkin duunit tehdä ja jos nyt jätän tekemättä löydän ne edestäni kun ei niitä kukaan muukaan tee. Tälläistä tää on järjestössä duunin tekeminen. Toisaalta onneksi palkka on kohdillaan ja työstä nauttiiSaikkua, saikkuaTöitä töitä.![]()
![]()
Ei tarvi miettiä yhtään kertaa kun on työpaikan toivottavasti-kiva pikkujoulureissu Riikaan =) Mutta mie voin höyryillä hengessä mukana sieltäkin käsinMä oon kahden vaiheilla lähtiskö tosi tympeelle työpaikan pikkujouluristeilylle (=ilmaista safkaa ja juotavaa ja kamalan huonoa seuraa) vaiko ponkasisko vaan Höyryyn..![]()
meinasin jo varata kyyti paikat,mutta katsottuani työvuorolistoja huomasin että mulla on sillon 18.11 iltavuoro töissätuli luvattua että lähen mukaan eli pakko kai se on...
ilmotetaan samalla että siis 18.11 helsingistä starttaa auto mihin mahtuu 3 ( oikeesti 4 mut se yks paikka on jo johulle) kyytiläistä
privaa vaan ni katotaan minkälainen keräily erä saadaan aikaseks...
ja takasin tulosta en lupaa mitään![]()
No eiköhän vedetä?Enköhän mä kömmi paikalle. Pitäisköhän tällä kertaa vetää oikein "henccat"![]()