• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tampere Höyrystyy, vol 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tumeetti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
viimeks menin lupaamaan että tulen.enkä tullukaan
lookaround_orig.gif

nyt en lupaa mitään,mutta
thumbs-up.gif

Mä oon kahden vaiheilla lähtiskö tosi tympeelle työpaikan pikkujouluristeilylle (=ilmaista safkaa ja juotavaa ja kamalan huonoa seuraa) vaiko ponkasisko vaan Höyryyn..
tounge.gif
Lähe vaan sinne risteilylle
biggrin.gif

Niin mäki meen
crazy.gif

Ehkä jopa samalle laivalle
confused_orig.gif
Hah!
Mille laivalle meet? Mä en ees tiiä minne pitäis mennä. Turku-Tukholma se on ja lähtee perstai-iltana. Mut ei JUMA! Mähän tuun lauantaina illasta takas. No hitsi, suoraan Höyryyn sieltä! Jos vaan kunto kestää... Epäilen!
tounge.gif
No voi prkl.Meillä lähtee punanen laiva turusta lauantaina
wink.gif

Höyryyn höyrystymään..

Ps:HenCCa,oisko korkeenpaikanleiri paikallaan että tällä kertaa toi happi riittää
biggrin.gif
biggrin.gif
omg.gif
omg.gif
Paana...hmm...ihan kasvoton tyyppi.
biggrin.gif
Ollaankohan kenties tavattu, vai oletko vain uskonut mitä pojat on puhunu postilla?
biggrin.gif
biggrin.gif
Mä oon luvannu ja vannonu monessa eri yhteydessä etten aio enskerralla olla ensimmäinen konttaaja.
wink.gif
Saas nähä kuin äijän käy, mut mukana ehottomasti.
033102beer_1_prv.gif
Paikalla oltiin.Siinä vieressä kattelin kun Hannula ikuisti tuota niin harmonista ja mukavaa silmien lepuutusta.Aikamoinen sprintti kuitenki alakertaan,hyvä ettei tullu ruumiita
thumbs-up.gif

Jälleen ollaan paikalle tulossa,tarvee morottaa uudemman kerran
cool.gif

Höyryyn höyrystymään..

Ps:HenCCa,oisko korkeenpaikanleiri paikallaan että tällä kertaa toi happi riittää  
biggrin.gif

biggrin.gif
omg.gif

omg.gif
Paana...hmm...ihan kasvoton tyyppi.  
biggrin.gif
Ollaankohan kenties tavattu, vai oletko vain uskonut mitä pojat on puhunu postilla?  
biggrin.gif
biggrin.gif
Mä oon luvannu ja vannonu monessa eri yhteydessä etten aio enskerralla olla ensimmäinen konttaaja.  
wink.gif
Saas nähä kuin äijän käy, mut mukana ehottomasti.  
033102beer_1_prv.gif
Paikalla oltiin.Siinä vieressä kattelin kun Hannula ikuisti tuota niin harmonista ja mukavaa silmien lepuutusta.Aikamoinen sprintti kuitenki alakertaan,hyvä ettei tullu ruumiita

thumbs-up.gif

Jälleen ollaan paikalle tulossa,tarvee morottaa uudemman kerran  
cool.gif
Okei.
biggrin.gif
Eipä ole kyllä mitään muistikuvaa vieruskavereista, ja se kuvakin oli salaotos.
biggrin.gif

Noh, enskerralla sit tuut heittään kättä KUN mä oon paremmassa hapessa.

ja se kuvakin oli salaotos.
biggrin.gif
No olipa tosiaan, harvoin saa yhtä huolella säätää sommittelua ja valotusta elävästä kohteesta, ja puolet ajasta ukko vielä tuijottaa toisella silmällä suoraan linssiin.

Mutta paha on kyllä seuraavaakaan kierrosta vältellä, sen verran asiallista tuntuu Tamperelainen bilemeininki olevan.
033102beer_1_prv.gif

confused_orig.gif
iso iso SUUREN SUURI ehkä...

Rahaa kun ei edelleenkään liikaa ole, ja haluis päästä kotio tuttuun sänkyyn ja viekkuun nukkumaan, joten yhdelle lähteminen saattais olla hiukan hölmöä...!
omg.gif

ja se kuvakin oli salaotos.
biggrin.gif
No olipa tosiaan, harvoin saa yhtä huolella säätää sommittelua ja valotusta elävästä kohteesta, ja puolet ajasta ukko vielä tuijottaa toisella silmällä suoraan linssiin.

Mutta paha on kyllä seuraavaakaan kierrosta vältellä, sen verran asiallista tuntuu Tamperelainen bilemeininki olevan.
033102beer_1_prv.gif
Huijaat.
tounge.gif

Vai oliko se katse kauas tulevaisuuteen?
biggrin.gif
Enskerralla jätetään ne kamerat kotio, eks joo?
lookaround_orig.gif

Mä oon kahden vaiheilla lähtiskö tosi tympeelle työpaikan pikkujouluristeilylle (=ilmaista safkaa ja juotavaa ja kamalan huonoa seuraa) vaiko ponkasisko vaan Höyryyn..
tounge.gif
Ei tarvi miettiä yhtään kertaa kun on työpaikan toivottavasti-kiva pikkujoulureissu Riikaan =) Mutta mie voin höyryillä hengessä mukana sieltäkin käsin
biggrin.gif
Pitäkää hauskaa!

tuli luvattua että lähen mukaan eli pakko kai se on...

ilmotetaan samalla että siis 18.11 helsingistä starttaa auto mihin mahtuu 3 ( oikeesti 4 mut se yks paikka on jo johulle) kyytiläistä

privaa vaan ni katotaan minkälainen keräily erä saadaan aikaseks...

ja takasin tulosta en lupaa mitään
tounge.gif

tuli luvattua että lähen mukaan eli pakko kai se on...

ilmotetaan samalla että siis 18.11 helsingistä starttaa auto mihin mahtuu 3 ( oikeesti 4 mut se yks paikka on jo johulle) kyytiläistä

privaa vaan ni katotaan minkälainen keräily erä saadaan aikaseks...

ja takasin tulosta en lupaa mitään
tounge.gif
meinasin jo varata kyyti paikat,mutta katsottuani työvuorolistoja huomasin että mulla on sillon 18.11 iltavuoro töissä
033102ass_1_prv.gif
.
ei pääse lähtemään

Back