Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nonni menihä se oikein.Joo no saispahan kavereiden rispektit. Just taas sai kuulla miten kusinen pyörä tuli ostettua kun ei oo tonninen. Eli kannattaa todellakin hommata se tonninen mieluummin kun 750. 750 on tytöille ja tonninen miehille.Joko kaipaat tonnista ?Henki sitä kuitenkin lähtee ajat sitte millä vaa.![]()
juuri näin.![]()
Joo pitäs varmaan hankkia nii meni ihan täydestä. Mun piikkkinenki meni kuussatasesta nii kai toiki sit tonnisesta.Älä huoli, kyllä tuolla vielä jonkun Uurainen-Palokka-välin voi vetää niin, ettei koneteho rajoita nopeuksia.Joo no saispahan kavereiden rispektit. Just taas sai kuulla miten kusinen pyörä tuli ostettua kun ei oo tonninen. Eli kannattaa todellakin hommata se tonninen mieluummin kun 750. 750 on tytöille ja tonninen miehille.Joko kaipaat tonnista ?Henki sitä kuitenkin lähtee ajat sitte millä vaa.![]()
![]()
Mutta pieni pyörähän se on. Hanki edes tonnisen tarrat kyläläisiä varten.![]()
Pieni slerssisten ongelmiaItse ehdottaisin 1000cc ei tarvii sitten heti loppukesästä vaihtaa.. Kaveri osti 750 ja nyt puheli että vaihtaa sen 1000cc tulevana kesänä.
sanoi:Joo pitäs varmaan hankkia nii meni ihan täydestä. Mun piikkkinenki meni kuussatasesta nii kai toiki sit tonnisesta.
No miksi se ostaa sen tonnisen kun 1300 on enemmän tehoja? Kyllä sitten kiihtyy. Turboa ja nossia beessiin ja suorat ei riitä. Kun mikään ei riitä niin se vaan menee, muttei sillä lisä teholla ajo intoa riitä kun viikoksi. tehoon tottuu ja vielä ei niin tehokasta ole tuotu käsiin ettei olisi tottunut. Kyllä minun mielestäni pyörä valitaan aivan muilla periaatteilla kuin tehoilla. Toki jokainen tavallaan.Itse ehdottaisin 1000cc ei tarvii sitten heti loppukesästä vaihtaa.. Kaveri osti 750 ja nyt puheli että vaihtaa sen 1000cc tulevana kesänä.
Kerropas tilanne jossa kaksipäällä seiskapätkän tehot loppuivat kesken?Oma ääneni menee 1000 cc. Jos joudut kyytittämään mammaa takapenkillä, niin tonnisessa ei silloinkaan lopu tehot kesken. Tilavampi ajo-asento ja eikä tarvi vaihtaa ainakaan isompaan enään. Itse olen ajanut vm. 00 750 kikserillä ja hyvin se kyllä sekin kulkee, mutta on kilosessa vielä enemmän sitä menemisen meininkiä.![]()
Parempi vaan että menee koe-ajamaan molempia.
Kaverin mielestä hajabusa on ruma. Ja voihan sen tonnisenkin turbottaa ja laittaa kaasut jne.. Miksi juuri aina busa?No miksi se ostaa sen tonnisen kun 1300 on enemmän tehoja? Kyllä sitten kiihtyy. Turboa ja nossia beessiin ja suorat ei riitä. Kun mikään ei riitä niin se vaan menee, muttei sillä lisä teholla ajo intoa riitä kun viikoksi. tehoon tottuu ja vielä ei niin tehokasta ole tuotu käsiin ettei olisi tottunut. Kyllä minun mielestäni pyörä valitaan aivan muilla periaatteilla kuin tehoilla. Toki jokainen tavallaan.Itse ehdottaisin 1000cc ei tarvii sitten heti loppukesästä vaihtaa.. Kaveri osti 750 ja nyt puheli että vaihtaa sen 1000cc tulevana kesänä.
Ei kun rauhassahan tässä, no hätä.Heh, ei tässä ketään syytetä. Rauhassa vaan kyllä seiskapätkäkin kulkee.Ei tartte ottaa itteensä.![]()
No kun se busa mielletään hillittömäksi tehopakkaukseksi ja kun jengillä tuntuu olevan ainoa tarve tonniselle vääntö ja kiihtyvyys, niinsiinä on valmiiksi jo vääntöä ja pituuskin on kiihdytettäessä parempi kuin lyhyt sportti pyörä.Kaverin mielestä hajabusa on ruma. Ja voihan sen tonnisenkin turbottaa ja laittaa kaasut jne.. Miksi juuri aina busa?No miksi se ostaa sen tonnisen kun 1300 on enemmän tehoja? Kyllä sitten kiihtyy. Turboa ja nossia beessiin ja suorat ei riitä. Kun mikään ei riitä niin se vaan menee, muttei sillä lisä teholla ajo intoa riitä kun viikoksi. tehoon tottuu ja vielä ei niin tehokasta ole tuotu käsiin ettei olisi tottunut. Kyllä minun mielestäni pyörä valitaan aivan muilla periaatteilla kuin tehoilla. Toki jokainen tavallaan.Itse ehdottaisin 1000cc ei tarvii sitten heti loppukesästä vaihtaa.. Kaveri osti 750 ja nyt puheli että vaihtaa sen 1000cc tulevana kesänä.
Kandeisko vaihtaa pienempään akkaan jos pyörä ei enää kuljeEhdottomasti tonninen, varsinkin jos mamma on tuloillaan kyytiin.![]()
1300 cc on jo painava. Kyllä tehokas + kevyt pyörä ominaisuuksiltaan tarjoaa funfactoria parhaiten. Vaikka en ole kyllä turbobusaa ajellut, siinä vois olla laiteNo kun se busa mielletään hillittömäksi tehopakkaukseksi ja kun jengillä tuntuu olevan ainoa tarve tonniselle vääntö ja kiihtyvyys, niinsiinä on valmiiksi jo vääntöä ja pituuskin on kiihdytettäessä parempi kuin lyhyt sportti pyörä.Kaverin mielestä hajabusa on ruma. Ja voihan sen tonnisenkin turbottaa ja laittaa kaasut jne.. Miksi juuri aina busa?No miksi se ostaa sen tonnisen kun 1300 on enemmän tehoja? Kyllä sitten kiihtyy. Turboa ja nossia beessiin ja suorat ei riitä. Kun mikään ei riitä niin se vaan menee, muttei sillä lisä teholla ajo intoa riitä kun viikoksi. tehoon tottuu ja vielä ei niin tehokasta ole tuotu käsiin ettei olisi tottunut. Kyllä minun mielestäni pyörä valitaan aivan muilla periaatteilla kuin tehoilla. Toki jokainen tavallaan.Itse ehdottaisin 1000cc ei tarvii sitten heti loppukesästä vaihtaa.. Kaveri osti 750 ja nyt puheli että vaihtaa sen 1000cc tulevana kesänä.
Kuten sanoin jo jokainen tavallaan rispektin metsästykseen![]()
Joo, kyl noit riittää. Sit se jannu oli mehuissaan kun sillä oli joskus ollu samanlaine "kuussatku"sanoi:Joo pitäs varmaan hankkia nii meni ihan täydestä. Mun piikkkinenki meni kuussatasesta nii kai toiki sit tonnisesta.
Kevään ekoilla ajoilla pysähdyin tankkaamaan ja viereisellä mittarilla ollut kaveri kysyi: "Onks toi se uus Hajapusa?"![]()
Ja liikkeellähän olin sigun mukaisella K1 kusiaisella...![]()