rideMARKO sanoi:... tarkoitin tuota heijastinnauhaa...
Ammattikäyttöön tarkoitettua heijastinnauhaa olen itse ostanut tuolta:
http://www.taperoll.fi/aareismerkintanauhat-c-93.html
Hyvälaatuista ja auringonvaloa hyvin kestävää nauhaa. Suosittelen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
rideMARKO sanoi:... tarkoitin tuota heijastinnauhaa...
AXP sanoi:Ammattikäyttöön tarkoitettua heijastinnauhaa olen itse ostanut tuolta:
http://www.taperoll.fi/aareismerkintanauhat-c-93.html
Hyvälaatuista ja auringonvaloa hyvin kestävää nauhaa. Suosittelen!

Vaan suottaapa olla ettei lähdön haluttomuus johdu cännisyydestä, vaan joku turvakytkin (esim sivujalka) ei oikein ota ylös, aamukankeutta juu nou...mchuurre sanoi:- No, sitten aamulla, kun tein starttia, pakkastakaan ei ollut -8´c enempää, niin kuinka ollakkaan, starttinappia painettaessa......ei taaskaan tapahtunut yhtään mitään!!???
...ei toisella, ei kolmannella....siinä sitten tuhiset, kaikki kamppeet ja roippeet pärrän ja ittes päällä....mutta sitten lopulta lähti!
- Juu, on hiaanoa CAN- väylä tekniikkaa, ymmärrä sitten mitä tapahtuu, ja mihinä hukkaa virrat startatessa?
Onko ominaisuus, että on normaalia, saa "käskyn" startata joskus, joskus taas ei......?![]()
Nysse sanoi:Vaan suottaapa olla ettei lähdön haluttomuus johdu cännisyydestä, vaan joku turvakytkin (esim sivujalka) ei oikein ota ylös, aamukankeutta juu nou...
Suottaa olla jäätä tai jotain suolaa välissä...
Nysse sanoi:Vaan suottaapa olla ettei lähdön haluttomuus johdu cännisyydestä, vaan joku turvakytkin (esim sivujalka) ei oikein ota ylös, aamukankeutta juu nou...
Suottaa olla jäätä tai jotain suolaa välissä...
lario sanoi:Tuo tuli myös miule mieleen, koska esim. sivujalan katkaisija on jousikuormitteinen ja pakkanen voi kutistaa katkaisijan runkoa enemmän kuin sitä liikkuvaa tappia, joka on yleensä muovia.
Toinen vaihtoehto on, että katkaisijat on mallia "Afrikakorps" ja pakkanen ilmankosteus yms. tekee jonkinäköisen huurteen kontaktipinnoille jolloin ekat raapaisut vasta puhdistaa pintoja.
Eka testaus viusi olla, että kaikki käynnistksen liittyvät katkaisijat saisi ylimääräistä liikettä ennen käynnistysyritystä.

''A59 sanoi:.....
mites öljyn ja moottorinlämpö pysyy pakkasessa toiminta alueella

mchuurre sanoi:.....joten, piänillä modauksilla tuosta saattasi tullakkin se "Ykkönen" talviajohommiin, etenkin kun on niiiiiin mukavan kevyt päästellä menemään!
Juu, ja se max-kaltstart temperaturekin sitten selvisi, että tällä hetkellä se ompi, (kun puhutaan taivasalla ja 1 yö), -23´5c. Siinä vielä pyöräyttelee, vaan on "iiiiinä- ja iiinä", jaksaako lähteä tulille.
Että jos kesän aikana- tai sitten ensi talveksi viimeistään iskisin tuon Xsaran- lohkolämmitin elementin tuohon öljy-/ vesijäähdyttime kupeeseen kiinteästi kiinni?
Että ei nyt hirmu huoano valinta ollut tämä, vaikka samalla tuli tuon Transalpinkin kanssa reissattua ihan yhtä hyvin, ....tai ainakin melkein yhtä hyvin!![]()
Timo57 sanoi:Lähteekö siitä mikään neste kiertämään vaikka lämpeneekin? Pitäis kai sille lämpenevälle litkulle olla selkeä nousu?