Takapyörällä ajo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mchuurre
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

TakapyÖrÄllÄ ajo - Kuinka käy vai jääkö keulimiseksi?

• 1. Myönnän, en ole hirvinnyt edes vielä kokeilla

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. Olen kokeillut mutta meinas mopo karata käsistä

• 3. Olen ajanut lyhkäsiä nykäisyjä, vaan eipä aina onnistu

• 4. Olen ajanut pitempiäkin vetoja & keulimisia

• 5. Osaan ajaa takasella sekä myös keulia, onnistuu milloin vain

• 6. Hallitsen takapyörällä ajon periaatteessa kuinka pitkästi vaan mutta vain suoraan

• 7. Kuin edellä ja vaikka kävelyvaihtia, myös suunnanmuutokset

• 8. Kuin edellä myös vaihtamiset ylös/alas

• 9. No problemo ! Olen Full-Bomberi vaikka näytöksiin, OK

• 10. Osasin aikoinaan mutta en nykyisellä mp:llä

• Ääniä yhteensä
    0
wink.gif
Eipä taho kusiaisen keula nousta niinku haluaisin

Kehno on vehje keulimiseen (Wäinö), vaikka onhan noita videoita tullut nähtyä, jossa ameriikan pojat ajaa HD:lla takarenkaalla (eikä tainnut olla mikään pikkuspora).

Kalliiksi tulee, jos näillä taidoilla ja läskipyörällä lähtee kikkailemaan
sad_orig.gif

Joskus nuorena poikana rossipyörällä tuli keulittua. Nykyinen mopo ei taida edes osata keulia, eikä kyllä kuskikaan enään sitä taitoa osaa. Ykköseen meni rasti.

Vastasin kohtaan 3. yritys on paikoittain kova, mutta vaihde loppui aina viime kesänä kesken. homma tyssää aina 2-3 vaihteen väliin, taidot ja uskallus loppuu. taitaa olla kuskista kiinni. harjoittelu jatkuu kaudella 2007.
062802moto_prv.gif

Ei huvita keulia ku ei siitä saa mitään kicksejä. Jos jotain ni siinä käy vain pahaa. Jätän stunttimiehille suosiolla. Mopossani on kaksi pyörää, joten mieluummin käytän niitä molempia.

Jees, kyllä se näin on että parempi kun ei ala ees kokeilemaan...
biggrin.gif
Eli vastaus kohtaan 1.

Kyllähän se tietty joskus vähän etusta repii ilmaan kun ripeesti lähtee, mut eipä kai sellasta viitti ees keulimiseks nimittää...
eek.gif

Ei kiinnosta pätkääkään koko touhu, nykyisellä pyörällä ei olisi mahdollisuuksia tosin muutenkaan. Mutta ei kiinnostanut aiemminkaan. No joo, joskus 12-vuotiaana tuli vedeltyä polkupyörällä etunen ilmassa. Oli se silloin hienoa.

Kolmosen ruksasin. Viimeaikoina on tullut munamankelilla harjoiteltua duunimatkoilla ja toissa päivänä sitten pannutin vähän kovempaa... heh
tounge.gif
Nauraminen sattuu ja kylkiluut on kosketusarat.

ei oo pyörää siihen tarkoitettu, ajattelin että kun ovat siihen kaksi niitä isoja mustia kiekkoja tehtaalla laittaneet. Tiiä sitte
nixweiss.gif

lyhkäsii nykäisyi.. kerran lähti käsist ja mopo kaatus maaha sen jälkee en oo viittiny keulii
biggrin.gif
062802moto_prv.gif

Kyllähän keula välillä kevenee kun ripeästi lähtee. Joskus lapsettaa sen verran, että tulee pidettyä keulaa ylhäällä vähän pidemmän matkaa.

Back