Takapyörällä ajo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mchuurre
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

TakapyÖrÄllÄ ajo - Kuinka käy vai jääkö keulimiseksi?

• 1. Myönnän, en ole hirvinnyt edes vielä kokeilla

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. Olen kokeillut mutta meinas mopo karata käsistä

• 3. Olen ajanut lyhkäsiä nykäisyjä, vaan eipä aina onnistu

• 4. Olen ajanut pitempiäkin vetoja & keulimisia

• 5. Osaan ajaa takasella sekä myös keulia, onnistuu milloin vain

• 6. Hallitsen takapyörällä ajon periaatteessa kuinka pitkästi vaan mutta vain suoraan

• 7. Kuin edellä ja vaikka kävelyvaihtia, myös suunnanmuutokset

• 8. Kuin edellä myös vaihtamiset ylös/alas

• 9. No problemo ! Olen Full-Bomberi vaikka näytöksiin, OK

• 10. Osasin aikoinaan mutta en nykyisellä mp:llä

• Ääniä yhteensä
    0

mchuurre

Vanhempi Jutaaja
Sijainti
Yliperän alla
JOVAIN TÄ !
sport05.gif

On tuo selvä se että sakothan siitä tuloo jos yleisillä teillä pelkäl takapyöräl päästelee mutta kivaahan se on silti, tai ainakin ennen oli.....(kohta 10, itellä) mut ei silloin mitää Bombereita oltu vielä keksittykkään.

Harjoittelemalla kaikki saadaan kyllä sujumaan ja tuo harjoittelu tapahtuu tietenkin AINA jossain muualla kuin muun liikenteen seassa, mutta kuinka herkästi keulasi nousee ja ennen kaikkea jäätkö pelkän takapyörän varaan tapeille seisomaan ? Onnistuuko myös hitaassa ajossa ?(kävelyvahdissa) Tällöin puhutaankin jo takapyörällä ajosta.

Seiskan ja kasin väliin menee kun en ole tuota pienemmälle vaihtamista harjootellut. Laitoin kuitenkin kasiin, eiköhän se pienemmälle vaihtaminen onnistu ku muuteman kerran kokeilee.

Aika hyvä asteikko muuten, äkkiseltään tuntuu juuri oikealta kehityskaarelta. Selvästi on tullu keulittua
thumbs-up.gif
Mihinkäs pykälään itse kysyjän taidot riittivät silloin aikanaan?

Kai se on tuo kolmonen. Välillä tulee leikittyä, mutta eipä moisella räveltämisellä saa kovin suurta respectiä Esson nurkalla norkoilevilta sakkolihoilta.
tounge.gif

Mopolla tuli pentuna keulittua vähintäänkin riittävästi, mutta ehkä nyt on jo aika jättää ne hommat nuoremmille. Suikalla keuliminen on muutenkin vähän kyseenalaista hommaa kun kilpi on vähän turhan lähellä maata. Se kun nappaa joku kerta tiehen kiinni niin sitten voipi sattua leukaan.

Kolmoseen meni ruksi... Pv:llä osasin aikoinaan hyvinkin keulia, mutta moottoripyörällä on toistaiseksi jäänyt vähemmälle. Eikä oikeastaan ole kauheasti edes kiinnostusta opetella.

Mihinkäs pykälään itse kysyjän taidot riittivät silloin aikanaan?
JOVAIN OL...!
sport05.gif

...tuossa näkyvissähän tuo oma (kohta 10) elikkäs semmosella 300cc:n mp:llä aikoinaan alkeita kun aloittelin ja hiekkateillä päästelin niin tul joskus mieleen jotta mitähän jos kokeilis joskus lähtee ajaa ihan vaikka matkaa ja kahtos että missä asti etunen putoo tahi mään repuulleen
biggrin.gif
...en sitte kuitenkaan lähtenyt!

Mutta varmaan tässäkin porukass semmosia on että kertokaas samalla se "pisin" takasella ajettu matka tässä, KIITOS ?

kohtaan 1 meni meikäläisellä ruksi. n. 500km ajellut 2 pyörällä joten opetellaan se nyt eka ennenku siirrytään yhdellä ajelemaan..
idea3.gif

Välillä lapsettaa ja tulee keulaa kevennettyä. Ei kyllä kovin pitkää pätkää pysty vetää
bawling.gif

Tellu ei tykkää ku pienistä nyppäsyistä eikä kawallakaan mitään pientä räpellystä ihmeellisempää saanut aikaan.

sv:llä on tullut joskus vahingossa keulittua joitain satoja metrejä,nelospykälään asti onnistuu vaihtaminen(ja vain suljetulla alueella,tietty  
wink.gif
)
edit. eikä ole vielä kone kilahtanut.

mielestäni turhaa touhua  
wink.gif
kyllä se on hianon näköistä mutta jätän sen muille en ite edes ole harkinnut kokeilla  
cool.gif

Back