Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sulla löytyy näköjään asiantuntevaa kommenttia joka peliin. Ihan mielenkiinnosta millä itse ajat?Kaj sanoi:Retro / XSR??? Jos oikein hakemalla hakee, ainoa retro tuossa on se, että designin on tehnyt Ray Charles ja Stevie Wonder yhdessä...
Bone sanoi:Aijaa.....
ST ei ole mikään puhdas "raaseri" joka palkitsee VAIN kaahaamista ja kusee kintuille & potkii munille
rauhallisessa arkiajossa. Se toimii erinomaisesti laidasta laitaan.
Jos pyörä mahdollistaa ja "palkitsee" eri ajamiset laidasta laitaan, miksi se olisi jonkinlainen ongelma?
Pet_M sanoi:Sulla löytyy näköjään asiantuntevaa kommenttia joka peliin. Ihan mielenkiinnosta millä itse ajat?
Ite 173 lyhyt ja vakio F800ST toimi hyvin. Siihen saa matalampaa satulaa jolla 1,6metrisetkin pärjää.s151669 sanoi:eikös noi ole kovin korkeita? nimim. lyhytjalka.
usein olen noita katsellut jotta teknisesti hyviä vaan kun ei muotokieli puhuttele. r nine t on taas vakaasti yli budjetin. kuten myös kawasakin z900rs. taitavat muutenkin mennä esitetyn haarukan ulkopuolelle.
Kaj sanoi:Retro / XSR??? Jos oikein hakemalla hakee, ainoa retro tuossa on se, että designin on tehnyt Ray Charles ja Stevie Wonder yhdessä...

Mä en harrasta mitään someherutusta, niin en osaa sanoa tykkääjistä mitään. Naisautoilijoiden kanssa on kyllä heiluteltu puolin ja toisin. Johtuukohan se mahdollisesti kreikkalaista patsasta muistuttavasta vartalostani jota nahkapuku korostaa?Kaj sanoi:Kokemusta topikin yhdestä moposta, mielipide toisesta, mitä väliä sillä on millä mä nyt ajan?
Kun mä julkaisen kuvan mopon sarvesta ja rintavaostani, niin heti on 500 tykkääjää, en mä lähde kyselemään tykkääjiltä millaiset tissit niiden ukkojen vaimoilla on.
Ajattelin vaan, että kommenttiesi pohjalta osaat ehdottaa jotain sopivaa, mutta ilmeisesti etbeta2 sanoi:[OFF-TOPIC]
Menee rankasti off-topicin puollelle mutta..
Yamaha markkinoi tuota XSRää itse sanoilla neo-retro. Markkinointikikkailua, tarkoittanee peruspyörää ilman kommervenkkeja. Samaan kategoriaan laittaisin myös R9T ja Z900RSn.
Ulkonäöstä voidaan olla montaa mieltä. Onneksi nakua on helppo muokata omanlaiseksi.
Tähän lookkiin olen itse pyrkimässä.
katso liitettä 17381
[/OFF-TOPIC]
AP:lle: Entäs SV650 ABSeilla? Kevyt, ei liian tehokas ja moottoria kehuttu maailmalla.
Kaimaani sanoi:Rahapussihan sen pääasiassa määrää, mutta hallikoeajon perusteella kyllä mäkin ehdottaisin Moto Guzzia V7 ta V9. Hyvät jarrut, ja tärisee niin että pääsee tunnelmaan. Eikä aivan karkaa alta. Toinen voisi olla Shiver 900, mutta se ei niin tärise, ja se voi jo joltain karata.
s151669 sanoi:juu, tuo ja kawan er6n on teknisesti lähellä sitä mitä haetaan. ehkä ne ei luonnossa ole niin pahan näköisiä
voi tietty olla että pitää ostaa valkoinen fazeri ja laukut. ja kypäŕä...