• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

T-ajot goes Makkara

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JGo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mukavaa oli! Täytyy kyllä haeskella takaapäin tuota ajopaikkaa, pikkasen oli ehkä kiivasrytmistä meno vanhalle Divarille
tounge.gif
Mittarivaijerikin sanoi sopimuksensa irti saman tien kun lähdettiin.
cool.gif

Kiitosta vaan. Kiva oli ajella letkassa, mut huittisissa ei malttanu odotella kahvittelijoita, joten lähdin sit ajeleen itekseni. Tulikin kierrettyä sit vähä pidempi lenkki  
062802moto_prv.gif

Olimpas päässy aika moneen kuvaan
biggrin.gif

Kiitosta vaan. Kiva oli ajella letkassa, mut huittisissa ei malttanu odotella kahvittelijoita, joten lähdin sit ajeleen itekseni. Tulikin kierrettyä sit vähä pidempi lenkki  
062802moto_prv.gif
Jaa se olit sinä kun peesiin lähdit. Itse tulin sorateitä Nokialle saakka. Komeita paanoja metsät täynnä.
smile_org.gif
Joo mulla on ollu koko kesän tuo peli myynnissä, et sais vaihdettua enskaan, tekee kans mieli soralle
062802moto_prv.gif

Jahas, kotiuduttu on.

Iso kiitos Turun porukalle ja etenkin veturille ja peräpäälle, hienot reitit ja makkara oli hyvää..

Kiitos myös treen porukalle.

Niin ja paimioon ajo seurasta kiitos arjoyl.

Mukavasti meni, vaikka navigaattori ensin arpoi lähtöpaikkaa, jota se ei löytänyt. Huolimatta navista saavuin lähtöpaikalle viime hetkellä. Lyhyt reitti ei riittänyt ja lopullisena kohteena oli pääkaupunkiseutu, niin päätimpä oikein kunnolla arpoa navilla loppureittiä.
idea3.gif
Tulihan sitä sitten kierrettyä enemmänkin kokonaismakaa tälle päivälle tuli noin 390km.
062802moto_prv.gif

Kiitosta "piiiitkämatkalaisenkin" puolesta.
tounge.gif
Mukavaa kun on aktiivisia vetureita: JGO ja Wolferin.
smile_org.gif
Vauhti oli sopiva ja paikka hieno. Ensi kesänä lisää tällaista!
062802moto_prv.gif
Läksin ajelemaan takaisin omia reittejäni ja kotiin päästyäni kilsoja oli tullut 560.

Harmi, kun emme päässeet mukaan...
Laskiko kukaan, montako pyörää oli kaikkiaan??
Meillä taisi olla Lempäälästä lähtijöitä parisenkymmentä yhteensä. Ja pitkänmatkalaisiakin oli mukana, plussat teille! Laavulla taisi olla peräti nelisenkymmentä pyörää laidasta laitaan paikalla.

Kiitos ttuttu, parhaamme tehdään ja kun kerran kysyntää riittää, niin mikäs tässä on ollessa aktiivinen, suosio on taattu joka reissu
smile_org.gif
 Ensi kesänä ollaan ainakin Tampereella hitaalla heti kauden alusta alkaen ja koko kesä  
sport05.gif

Muoks: Ai niin, nyt voi jo vissiin laittaa reitinkin julkiseksi. Reitti

Jep...maggara-ajelu n.420 km...olis viihtynyt loppumutkatkin mutta piti oikaista vähän...   Iso tänkjuu veturiosastolle!

Ja vielä hiukkasen kuvitusta; paremman puutteessa huonoakin pahempia kännykkäkuvia...kohteissa ei tietenkään mittään vikkaa, kuvaajassa enemmänkin...

T-maggaraa

oli muuten kesän ensimmäiset makkarat mitä grillasin!
biggrin.gif

Wolferinen letkaan mun piti tulla, mutta menihän se noinkin. tiet oli enemmänkin kuin tuttuja.
sport05.gif

Jaahas, olis kans vihdosta viimen kotio päästy!
kiitoksia vaan kaikille ja pahoittelen "nopeen" ryhmän puuttumista lähtöpaikalla, tekniset ongelmat hidasti matkaanlähtöä...
ja pitihän sitä vielä pikku mutka nurmijärven kautta tehdä pois tullessa ja ottaa ensimmäiset sakotkin motskarilla!  
kaboom.gif

kilometrejäkin pätkähti yhteensä 650, tähän on hyvä lopettaa  
tounge.gif

Jaahas, olis kans vihdosta viimen kotio päästy!
kiitoksia vaan kaikille ja pahoittelen "nopeen" ryhmän puuttumista lähtöpaikalla, tekniset ongelmat hidasti matkaanlähtöä...
ja pitihän sitä vielä pikku mutka nurmijärven kautta tehdä pois tullessa ja ottaa ensimmäiset sakotkin motskarilla!  
kaboom.gif

kilometrejäkin pätkähti yhteensä 650, tähän on hyvä lopettaa  
tounge.gif
...ohops...menikö päiväsakkojen puolelle?

Heh, orgin ajelut ovat huippusalaista hommaa, kun reittikin uskalletaan julkistaa vasta tapahtuman jälkeen...
biggrin.gif
Samaa oon ihmetellyt ennenkin.. Äkkiseltään noista kun olisi eniten hyötyä etukäteen..
withstupid.gif

Vaikea uskoa että noiden meidän ajojen takia ainakaan poliisit ratsiapaikkojaan muuttaa, jos se tässä on takana. Ja aika hiljaista olisi usein sakotusrintamallakin..
tounge.gif

Heh, orgin ajelut ovat huippusalaista hommaa, kun reittikin uskalletaan julkistaa vasta tapahtuman jälkeen...
biggrin.gif
Samaa oon ihmetellyt ennenkin.. Äkkiseltään noista kun olisi eniten hyötyä etukäteen..  
withstupid.gif

Vaikea uskoa että noiden meidän ajojen takia ainakaan poliisit ratsiapaikkojaan muuttaa, jos se tässä on takana. Ja aika hiljaista olisi usein sakotusrintamallakin..  
tounge.gif
No joo, mä pistin syynkin tähän jo toiseen ketjuun, mutta toistetaan nyt itseä.

Ensinnäkin, mistä ihmeestä väki on saanut käsityksen, että reittiä ei julkaista poliisin pelossa? Ihan hauska ajatustapa, mutta ei ainakaan mun kohdalla ole syynä. Ne pari kertaa kun poliisi on häirinnyt letka-ajoa, on johtunut ihan ajelijoiden omasta toiminnasta (joihin siis itsekin lukeudun), kun ollaan ohitettu autoilija liian täpärässä tilanteessa ja tästä provosoituneena autoilija on soittanut poliisit paikalle. Toinen tapa saada poliisit paikalle on se, että ei malteta hidastaa vauhtia taajama-alueella vaan mennään sinkki kireällä asutuksesta huolimatta ja joku provosoitunut maaseudun asukki soittaa poliisit paikalle. Tietty on sitten niitä ihmisiä, ketkä hermostuu ja pelästyy kun yli kakskymmentä pyörää on liikkeellä ja soittaa poliisit ihan varmuuden vuoksi ja niille nyt ei mitään voi. Ei ne poliisit tuonne metsään ja maaseudulle todellakaan tule parveilemaan vaikka kartta olisikin täällä netissä etukäteen.

Mutta alkuperäiseen asiaan, mä en julkaise reittiä etukäteen, koska..
- haluan saada veturina vapaat kädet suunnitella reitin ja muuttaa sitä vaikka edellisenä iltana tai ajon aikana
- jos reitti julkaistaan etukäteen, joka toisella lukijalla on jotain kitistävää/kommentoitavaa/muutosehdotuksia reittiin/taukopaikkaan ja yleensä eniten kommentoivat ei sitten edes tule mukaan ajamaan
- jos haluaa tulla matkan varrelta mukaan, tästä voi sopia veturin kanssa etukäteen vaikka yv:llä.
- itse letkassa mukana olevana pidän siitä, että saa ajaa ilman että miettii missä tai minne mennään

Mä voisin heittää tähän leikillisenä piikkinä, että ne kartat taidetaan tahtoa etukäteen näytille, että nähdään onko reitillä liian peloittavia mutkia tai risteyksiä omaan ajotaitoon nähden.  
wink.gif

Ensinnäkin, mistä ihmeestä väki on saanut käsityksen, että reittiä ei julkaista poliisin pelossa?
Itse päädyin tuohon käsitykseen kun en muutakaan syytä keksinyt..  
biggrin.gif
Itseasiassa samaa olen itsekin ajatellut. En vain ole välittänyt asiasta.

Mutta kiitos suuri JGo perusteluista. Avasi todella hyvin noita pointteja, joita ei ole välähtänytkään ainakaan omaan mieleen
smile_org.gif

Back