Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa se olit sinä kun peesiin lähdit. Itse tulin sorateitä Nokialle saakka. Komeita paanoja metsät täynnä.Kiitosta vaan. Kiva oli ajella letkassa, mut huittisissa ei malttanu odotella kahvittelijoita, joten lähdin sit ajeleen itekseni. Tulikin kierrettyä sit vähä pidempi lenkki![]()
Joo mulla on ollu koko kesän tuo peli myynnissä, et sais vaihdettua enskaan, tekee kans mieli soralleJaa se olit sinä kun peesiin lähdit. Itse tulin sorateitä Nokialle saakka. Komeita paanoja metsät täynnä.Kiitosta vaan. Kiva oli ajella letkassa, mut huittisissa ei malttanu odotella kahvittelijoita, joten lähdin sit ajeleen itekseni. Tulikin kierrettyä sit vähä pidempi lenkki![]()
![]()
Meillä taisi olla Lempäälästä lähtijöitä parisenkymmentä yhteensä. Ja pitkänmatkalaisiakin oli mukana, plussat teille! Laavulla taisi olla peräti nelisenkymmentä pyörää laidasta laitaan paikalla.Harmi, kun emme päässeet mukaan...
Laskiko kukaan, montako pyörää oli kaikkiaan??
Heh, orgin ajelut ovat huippusalaista hommaa, kun reittikin uskalletaan julkistaa vasta tapahtuman jälkeen...Muoks: Ai niin, nyt voi jo vissiin laittaa reitinkin julkiseksi. Reitti
...ohops...menikö päiväsakkojen puolelle?Jaahas, olis kans vihdosta viimen kotio päästy!
kiitoksia vaan kaikille ja pahoittelen "nopeen" ryhmän puuttumista lähtöpaikalla, tekniset ongelmat hidasti matkaanlähtöä...
ja pitihän sitä vielä pikku mutka nurmijärven kautta tehdä pois tullessa ja ottaa ensimmäiset sakotkin motskarilla!![]()
kilometrejäkin pätkähti yhteensä 650, tähän on hyvä lopettaa![]()
Samaa oon ihmetellyt ennenkin.. Äkkiseltään noista kun olisi eniten hyötyä etukäteen..Heh, orgin ajelut ovat huippusalaista hommaa, kun reittikin uskalletaan julkistaa vasta tapahtuman jälkeen...
![]()
No joo, mä pistin syynkin tähän jo toiseen ketjuun, mutta toistetaan nyt itseä.Samaa oon ihmetellyt ennenkin.. Äkkiseltään noista kun olisi eniten hyötyä etukäteen..Heh, orgin ajelut ovat huippusalaista hommaa, kun reittikin uskalletaan julkistaa vasta tapahtuman jälkeen...
![]()
![]()
Vaikea uskoa että noiden meidän ajojen takia ainakaan poliisit ratsiapaikkojaan muuttaa, jos se tässä on takana. Ja aika hiljaista olisi usein sakotusrintamallakin..![]()
Itse päädyin tuohon käsitykseen kun en muutakaan syytä keksinyt..Ensinnäkin, mistä ihmeestä väki on saanut käsityksen, että reittiä ei julkaista poliisin pelossa?
Itseasiassa samaa olen itsekin ajatellut. En vain ole välittänyt asiasta.Itse päädyin tuohon käsitykseen kun en muutakaan syytä keksinyt..Ensinnäkin, mistä ihmeestä väki on saanut käsityksen, että reittiä ei julkaista poliisin pelossa?![]()