Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Menikö Advella ketjut sekaisin?
No hö, olis se sorakin kelvannut..Menikö Advella ketjut sekaisin?Ei me täältä Tampereen suunnilta ajella soralla muuta kuin sen muutaman sadan metrin siirtymän pikatieltä laavulle.![]()
Meni pikkasen joo,tyxin synnytysosastolta kirjoittelin kun olin vaimoa ja seuraavan sukupolven kurapyöräijliiää moikkaamas.Menikö Advella ketjut sekaisin?Ei me täältä Tampereen suunnilta ajella soralla muuta kuin sen muutaman sadan metrin siirtymän pikatieltä laavulle.![]()
Onnea koko perheelle...Meni pikkasen joo,tyxin synnytysosastolta kirjoittelin kun olin vaimoa ja seuraavan sukupolven kurapyöräijliiää moikkaamas.Menikö Advella ketjut sekaisin?Ei me täältä Tampereen suunnilta ajella soralla muuta kuin sen muutaman sadan metrin siirtymän pikatieltä laavulle.![]()
Poika syntys 17.8 kello 01.01
Juu, ja vähiten sakkokertymiä^ Mut hitaalla on paremmat hiilllokset![]()
Pidetäänkö varpajaiset/lapsiveden juontitilaisuus tuolla laavulla???Meni pikkasen joo,tyxin synnytysosastolta kirjoittelin kun olin vaimoa ja seuraavan sukupolven kurapyöräijliiää moikkaamas.Menikö Advella ketjut sekaisin?Ei me täältä Tampereen suunnilta ajella soralla muuta kuin sen muutaman sadan metrin siirtymän pikatieltä laavulle.![]()
Poika syntys 17.8 kello 01.01
Ei pysty,liian hapokasta.Pidetäänkö varpajaiset/lapsiveden juontitilaisuus tuolla laavulla???Meni pikkasen joo,tyxin synnytysosastolta kirjoittelin kun olin vaimoa ja seuraavan sukupolven kurapyöräijliiää moikkaamas.Menikö Advella ketjut sekaisin?Ei me täältä Tampereen suunnilta ajella soralla muuta kuin sen muutaman sadan metrin siirtymän pikatieltä laavulle.![]()
Poika syntys 17.8 kello 01.01![]()
Onnea vaan koko perheelle.![]()