• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

T-ajot 16.6.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JGo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jep. Tarvii varmaan tulla vahvistaan Tamperelaisten rivejä.
biggrin.gif

Nyt jänskättää saanko pyörän siihen menneessä kuntoon... Halu ois kova tulla mukaan ajeleen.
Mikäs pyörää vaivaa?
Olitkos muuten viinikan abc:llä viime tiistaina kun tulin kyseleen teiltä oletteko Helsingiin suuntaan menossa?  
biggrin.gif

todennäkösesti reissussa mukana myös!  
sport05.gif
Sama nainen. Pitäis takapyörän laakeri vaihtaa ja etupyörän kumi, mutta kun on tota töitä tehtävä välissä niin kerkiääkö.
no jos et omalla pääse niin kyytiin sitte!  
062802moto_prv.gif

No jos kerran helsinki on mukana, niin kyllä Turustakin tulee pyörä.
smile_org.gif

Tästähän tulee ihan hemmoletka, kun Hesasta ja Turustaki saakka pyörii paikalle saapuu. Nyt Tamperelaiset puunaamaan pyörät paraatikuntoon
biggrin.gif

Minulle näytettiin keltaista vilkkuvaloa.
Letkassa ekaa kertaa jos kaikki menee lapaan!  
sport05.gif

Näyttää tuo kelikin suosivan!

Yritän päästä irtaantumaan töistä ajoissa
nixweiss.gif
ja ehtiä mukaan.

17.30!!!!!

Voi vitun homot, mä olin olin ajoittanu itseni kello 18 ja paikalla 17.42

Kuvittelin olevani jotenkin sitten väärällä shellillä ja pidin siinä 17.50-18.10 oman pienen tt-hervannan ikinä sitä toista shelliä sitten löytämäti.

Pitäis kai opetella lukeen noi viestit ihan kokonaan joskus.

Vituttaa kuin pientä oravaa pakkasella
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif

Sellaset mutkat, kiitokset seurasta, nelisenkymmentä pyörää tais olla? Ja manselaisia sitten kuitenkin enemmän kun PK-ihmisiä... Harmillisesti jouduin jättämään leikin kesken taukopaikalta, yövuoro odottaa. Joten kai sitä pitäs sänkyyn suunnistaa tästä..

Noniin kotiin päästiin, suuret kiitokset mukavista pätkistä. Oli tosi hienoja pätkiä. Kiitos vetäjälle ja peränaiselle
smile_org.gif

bowdown.gif
Sekä kaikille muille, oli mukava tavata.

Back