• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suzuki Sv 1000S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hemppo87
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuli hankittua sv1000 nakumalli. Pyörä on muuten ihan jees mutta originaali kilpiteline/takalokari näyttää aika karsealta. Minkä merkkinen kilpiteline kannattaa hommata alkuperäisen hässäkän tilalle?

Jonkunlaiset mökäpöntöt tekisi mieli laittaa alkuperäisten tilalle. Mistäs niitä kannattaisi tilailla?
minulla on New labelin härpäke. Ei ole ehkä kaikkein siroin ja edullisin mutta on jämäkkää tekoa, Stormilta saa noita. Tommonen tarvii sitten vähän pidempivartiset vilkut kaverikseen jo meinaat nekin vaihtaa.

Putkien suhteen en osaa sanoa mistä kantsii tilailla mutta voin sanoa että yoshien (esim. rs-3, trs) saundeihin et tule pettymään.

Tuli hankittua sv1000 nakumalli. Pyörä on muuten ihan jees mutta originaali kilpiteline/takalokari näyttää aika karsealta. Minkä merkkinen kilpiteline kannattaa hommata alkuperäisen hässäkän tilalle?

Jonkunlaiset mökäpöntöt tekisi mieli laittaa alkuperäisten tilalle. Mistäs niitä kannattaisi tilailla?
Itse laitoin yoshin trc sliparit ja mökä oli aivan loistava. Ebay.fi ainakin löyty suhteellisen halvallakin välillä. Omani kyllä sain Rm Heinolta hyvään rahaan joten ostin sieltä. Ääni on se ainut asia mitä SV:stä on jäänyt kaipaan. Tosin aina kun SV:llä ajo niin hauskaa oli (ennen vaivoja kädessä) ja tänäkin kesänä pisin päivälenkki oli n. 600km ja matka mentiin yhdellä pitemmällä tauolla ja kahdella nopeella kahtitauolla.

Menipä sitten vähän jo aiheesta ohikin
biggrin.gif

Nonnii tuli sitten itsellekin hankittua SV1000s

Ja tosiaan S mallissa on lyhempi haarukka mitä N mallissa tai ainakin näin voisi päätellä akselivälistä mikä on kerrottu manuaalissa.

Ja sitten asiasta toiseen. Millaisia vakuutusmaksuja makselette? Ja missä yhtiössä. Itellä on nyt ifillä ja vaihtoon kyllä menee(kunhan ensin ekat vakuutuspaperit tulee kotiin).

Ja sitten asiasta toiseen. Millaisia vakuutusmaksuja makselette? Ja missä yhtiössä. Itellä on nyt ifillä ja vaihtoon kyllä menee(kunhan ensin ekat vakuutuspaperit tulee kotiin).
Sillon kun SV oli niin tais ifistä olla n. 1100 e täyskaskolla. Jossain yhtiössä olis ollu vähän halvempi mutta kun katso kokonaiskuvaa niin if oli halvin. Ja malli tosiaan toi '04 ja kuski syntynyt vuonna 86.

E: Ja lisätään nyt vielä että tampesterissa asutaan niin ei saa mitään maalaisten alennuksia.

Mikähän on kun mulle tarjotaan joka paikasta 1400e kaskolla ->

25/70% (tai mahdollisesti 30/70% kun ei muista...)

Eihän 32v pitäis edes enää kuulua siihen kalliiseen luokkaan?!

Kannattaa ainakin Tapiolasta käydä kysymässä tarjousta. Itse laitoin niiden nettisivuilla laskuriin tiedot. Täyskasko ja ajoaika toukokuulta alusta syyskuun loppuun n. 740€

Ympärivuotinen olis vähän päälle 900€

Kaskoon saa suoraan sen 70% ja liikenne mulla on 35%

Itellä Tapiolasta pelkkä liikenne 30% bonuksia=  H 375,-/5kk ajoajalla 1.5-31.9  ps tapiolassa tulee +10% vuodessa bonusta lisää muilla 5  !

Itsellä ~900€ ympärivuotinen täyskaskolla. Ikää 22v, paikkakuntana Vantaa ja bonukset 25/70 tai 30/70, en ole aivan varma.
smile_org.gif

^ kuulostaisi samansuuntaiselta kuin Pohjantähdessä, mutta saas näkee miten niillä muuttuu ensi vakuutuskaudelle... Itsellä (33v.) Mikkelissä 25/70 (?) bonuksin karvan auki 900€.

Tapiolassa ympärivuotinen täyskaskolla himpun vajaat 900€/v. 36/70 bonarit+jotain keskittäjä- ja maksutapa-alennuksia, 27v Parikkala.

Itsellä ~900€ ympärivuotinen täyskaskolla. Ikää 22v, paikkakuntana Vantaa ja bonukset 25/70 tai 30/70, en ole aivan varma.
smile_org.gif
Millä yhtiöllä? Mun vakuutukset alkaa kuulostaa "lievästi" ylimitoitetuilta...
If... on tosiaan itselläkin jotain noita keskittäjä yms alennuksia...
Onks sulla tossa täystuhoisen paperit, itselle IF ehdotteli kaikilla mahollisilla aleilla jotain 1300€?

Ikä 35, paikkakunta Hyvinkää. Sukupuoli ei taida enää vaikuttaa? Täydet bonarit, vakuutukset Turvassa. Tän vuoden kustannus ~540 euroa.

Tapiolassa ajoaika toukokuun alusta syyskuun loppuun, täyskasko 620€
smile_org.gif
ei hullumpi ku vertaa If:in riistohintoihin! Joka oli reilut 1200€

Bonukset 40/70

Jaksaisiko joku ystävällinen pyörän omistaja tsekata meneekö sisävessan jarrulevyyn 14mm sangalla oleva lukko, vai pitääkö tyytyä 10mm?
bowdown.gif

Back