Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kummassa on pidempi haarukka?Sonjaboy !
Niin tyhmältä kuin se kuulostaakin,mutta sv 1000S/Sv1000N on eroa ainakin takahaarukassa (pituus)
Käyttävät eri pituisia ketjuja ja S-mallin huggeri ei sovi suoraan N-malliin.
Mulla oli aluksi S ja nykyään N..sekin kyllä myynnissä.......
Mulle tuli muuten Englannista (M&P Direct) ilmeisesti tuo S-mallin huggeri, vaikka oli kova yritys tilata N-malliin sopivaa. Eikä tuo tosiaan istu tuohon N-malliin. Jos tuollaisen Powerbronzen mustan iskemättömän huggerin haluaa niin täältä saisi sopivaan hintaan. Ainoa miinus on että mukana tuli ainoastaan asennusohjeen jälkimmäinen sivu, mutta eihän noiden asentaminen varmasti mitään tähtitiedettä ole.S mallissa pitäisi olla se pitempi haarukka![]()
Päättelin siitä kun ostin huggerin niin Nakun ei käy S malliin
Itse laitoin juuri Motul 7100 10W40 öljyt koneeseen. Motulin joku taulukko piti tuota hyvänä vaihtoehtona tuolle pyörälle. Vielä ei pysty paljon raportoimaan.. pitää odotella ajokelejä.laitetaas pientä öljykyselyä näin kevään kunniaksi, eli mitä öljyä ja millä viskositeetilla ootte supervessoihinnne laittanu. Ja tietenkin kaikki haluu kuulla et miksi just sitä öljyä.![]()
parit öljynvaihdot nykyseen pyörääni oon tehny ja öljynä on castrollin 10W-40. Ei mitään pahaa sanottavaa, mutta ei myöskään vertailukohtaa. jos kokeilis seuraavaksi jotain toista öljyä, mutta mitä?
Taitaa olla sama liemi omassakin vessassa, ja yllättävän notkeesti lähti tulille +2C lämpötilassa.en viitti merkkiä sanoomut 15w-40 pyörii ja hyvin on tuntunu toimivan!![]()
syynä tuohon on se että kerran kokeilin ja sitä sattuu olemaan aina muutama satalitraa varastossa![]()