Suzuki Sv 1000S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hemppo87
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Noniin, vaihdoinpa iridium kynttilät ja asensin voimakomentajan
smile_org.gif
Jälkimmäinen olikin vekkuli operaatio, ei nimittäin ole liikaa tiloja mistä vetää johdot läpi
crazy.gif
Minkäslainen homma oli tuikkujen vaihto suitsaan? itekkin vähä suunnitellu kyseistä operaatiota, kun jonkun verran tulee kuitenkin pimmeellä ajettua ja normivalot suht ankeat..

Ja asiasta toiseen, Gipron asentaneet hemmot; joutuuko opettaa vaihteet vai toimiiko suoraan asennuksen jälkeen? stormilla sano että ehkä joutuu opettaa tai sitten ei :P

Ei taida nuo iridiumtulpat paljoa valaista sieltä pytyn sisältä
cool.gif
Ovat nääs sytytystulpat. Mut saahan xenoneja toki, ei niissä se valokuvio vaan muutu mihinkään, teho kylläkin.

En tiiä että onko mulla iridiumtulpat vai nou, mutta seokset on sen verran pielessä, että polttaa kyllä molemmissa piipuissa
wink.gif

Minäkin kävin tänään tilaamassa iridium-kynttilät. Tulee halvemmaksi kun tarvii vain kaksi
smile_org.gif

Kait ne sitte on paremmat, saapa nähdä.

Gipro:n asentaminen...
Jep 1 liitin KIINNI ja SV käyntiin ja hommapelaa
tounge.gif

ainaskin omassani heti vapaa ja vaihteet löytyy jopa
KOHTEESSA
biggrin.gif

Ei taida nuo iridiumtulpat paljoa valaista sieltä pytyn sisältä  
cool.gif
Ovat nääs sytytystulpat. Mut saahan xenoneja toki, ei niissä se valokuvio vaan muutu mihinkään, teho kylläkin.
lukihäiriö ilmeisesti vaivaa, ksenoneita nimittäin ajattelin, miten voikin lukea täysin väärin? noh sama se, muilla kokemusta sitten ksenoneiden asennuksesta?
tounge.gif

gipro olis ny kiinni, akku vaa latautuu viel niin pääsee kokeilee.

Alkaa jo poltella pahasti, kun mittarit näyttää niin reilusti plussan puolelle päivisin ja aurinko paistaa, mitenkäs muilla?

Sama täällä, aivan hirvittävät vieroitusoireet kun näkee lumen sulavan.

Oma Svessa vielä tuolla odottaa penkityksiin pääsyä, sitten olisikin kaikki kunnossa. Siihen nyt tuli sitte iridium-tulpat, filtteri,devilin magnumit, voimakomentaja.

Milloinkahan tuota on keskimäärin tohtinut aloitella ajokautta, mulla ei ole hajuakaan.

Itse ainakin odottelen siihen asti, että suurimmat suolapaskat on saatu tuolta teiltä pois. Se jos mikä nimittäin on myrkkyä pyörälle. Uskoisin, että viimeistään vappuna pyörä on jo ajossa, jos vaan kelit suosii.

Olihan se SV aivan järkyttävän hienon kuulonen noilla Devilin putkilla. Tänään pärähti ekan kerran käyntiin noilla uusilla vermeillä ja ei kyllä kaduta pätkääkään.

Asiasta muovipussiin, kirkkaita vilkkuljen laseja etsiskelen keltasilla polttimoilla. Stormin kuvastosta ei löytyny kuin telluun ja Sv650:seen. Sopisko noista jumpikumpi heittämällä Sv1000s:ään ? Vai onko jollain parempi ideoita ?

Asiasta muovipussiin, kirkkaita vilkkuljen laseja etsiskelen keltasilla polttimoilla. Stormin kuvastosta ei löytyny kuin telluun ja Sv650:seen. Sopisko noista jumpikumpi heittämällä Sv1000s:ään ? Vai onko jollain parempi ideoita ?
Mulla on gsf 1250 banditin vilkkuparit ja ainakin niiden lasit on samanlaiset kuin SV:n mutta kirkkaat.
Gsf 01-06 banditin ja muistaakseni GSX-R1000 -01 vilkut näyttävät myös samanlaisilta kuin SV:n ja niihin taisi saada stromilta kirkkaita laseja.
Keltaisia polttimoita löytyy vaikka autovaraosaliikkeistä.

Sama täällä, aivan hirvittävät vieroitusoireet kun näkee lumen sulavan.

Oma Svessa vielä tuolla odottaa penkityksiin pääsyä, sitten olisikin kaikki kunnossa. Siihen nyt tuli sitte iridium-tulpat, filtteri,devilin magnumit, voimakomentaja.

Milloinkahan tuota on keskimäärin tohtinut aloitella ajokautta, mulla ei ole hajuakaan.
5.4.2009 ja 2.4.2010 näkyy olevan kaudet avattu itsellä
tounge.gif
Tänä vuonna vaan pyörä vähän huonomman tien varrella säilössä niin voi olla että tarvii pakettiautoo saadakseen sen ihmisten ilmoille.

Just. Pitää toivoa, että alkais ajoissa. Tänä aamuna tuli lunta.

Joku kova jätkä ajoi eilen liikenne-ympyrässä r1:sellä vastaan
buttrock.gif

Gipro asennettu, olikin todella nopee homma. Kerrankin näin päin. Itse laitoin näytön mittariston vasemmalle puolelle, mites muilla?

Tänää jos vaihtelis K&N suodattimen paikallee ja vaihtas kytkinnesteet+tiivisteet. Sit vaa kovaa ajoa kun kelit sallii
smile_org.gif

Ostin talvella rikkoutuneen pleksin tilalle Stormilta
Miran mustan tuplakuplan tarjouksesta n65-70e.

Ja tyttäreni Hondaan maalasin mattamustalla äsken.
Tuli mielestäni ihan ok...

Kiitos
smile_org.gif

Laitetaanpa mietintään . . . Jotenkin kiinnostaisi kokeilla tuon orginaalin kalvottamista.

Back