• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suzuki Sv 1000S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hemppo87
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kunnollinen tummennusmaali on kyl hyvä tohon hommaan, niihin alle kympin halpahallin sotkuihin ei kannata sekaantua vaan maalikaupasta kunnon aineet.

Oletteko paljon vaihtaneet noita tuplakuplia tai vastaavia pleksejä noihin pyöriin ?

Muaki kiinnostaa tuo tummennus, joten kerrohan hurtta kuinka onnistui projekti.

S mallissa pitäisi olla se pitempi haarukka
sad_orig.gif

Päättelin siitä kun ostin huggerin niin Nakun ei käy S malliin

Kyllähän sitä jokainen hetero mielellään katselee nakumallia, mutta puhutaanko moottoripyöristä kuitenki
biggrin.gif

Nojoo.. Jutut pehmenee ku ei pääse ajelemaan vieläkään.

Kyllähän sitä jokainen hetero mielellään katselee nakumallia, mutta puhutaanko moottoripyöristä kuitenki  
biggrin.gif

Nojoo.. Jutut pehmenee ku ei pääse ajelemaan vieläkään.

Pyörä odottaa penkitystä jo neljättä viikkoa liikkeessä. (Penkki ei ole valmiina)

Kaikki muut on valmiina ja joka ainut kerta kun käy kysymässä pyörän penkitystä, niin jotain tarviketta tarttuu mukaan.

Ainakin säätiedotuksia tulee luettua niinku olis eläkkeellä.

S mallissa pitäisi olla se pitempi haarukka
sad_orig.gif

Päättelin siitä kun ostin huggerin niin Nakun ei käy S malliin
Mulle tuli muuten Englannista (M&P Direct) ilmeisesti tuo S-mallin huggeri, vaikka oli kova yritys tilata N-malliin sopivaa. Eikä tuo tosiaan istu tuohon N-malliin. Jos tuollaisen Powerbronzen mustan iskemättömän huggerin haluaa niin täältä saisi sopivaan hintaan. Ainoa miinus on että mukana tuli ainoastaan asennusohjeen jälkimmäinen sivu, mutta eihän noiden asentaminen varmasti mitään tähtitiedettä ole.

Edit. Huggeri varattu

laitetaas pientä öljykyselyä näin kevään kunniaksi, eli mitä öljyä ja millä viskositeetilla ootte supervessoihinnne laittanu. Ja tietenkin kaikki haluu kuulla et miksi just sitä öljyä.
smile_org.gif

parit öljynvaihdot nykyseen pyörääni oon tehny ja öljynä on castrollin 10W-40. Ei mitään pahaa sanottavaa, mutta ei myöskään vertailukohtaa. jos kokeilis seuraavaksi jotain toista öljyä, mutta mitä?

laitetaas pientä öljykyselyä näin kevään kunniaksi, eli mitä öljyä ja millä viskositeetilla ootte supervessoihinnne laittanu. Ja tietenkin kaikki haluu kuulla et miksi just sitä öljyä.
smile_org.gif

parit öljynvaihdot nykyseen pyörääni oon tehny ja öljynä on castrollin 10W-40. Ei mitään pahaa sanottavaa, mutta ei myöskään vertailukohtaa. jos kokeilis seuraavaksi jotain toista öljyä, mutta mitä?
Itse laitoin juuri Motul 7100 10W40 öljyt koneeseen. Motulin joku taulukko piti tuota hyvänä vaihtoehtona tuolle pyörälle. Vielä ei pysty paljon raportoimaan.. pitää odotella ajokelejä.

en viitti merkkiä sanoo
tounge.gif
 mut 15w-40 pyörii ja hyvin on tuntunu toimivan!
syynä tuohon on se että kerran kokeilin ja sitä sattuu olemaan aina muutama satalitraa varastossa  
wink.gif

OISKOS kellään tietoo tai muisti kuvaa kun tosta S mallista
poistaa etu katteesta vilkut jää ikävät reijät näkyviin.
Jossain olen nähnyt muovisia paloja joilla reijän saa piiloon...
Kiitos jos
sad_orig.gif
jostain löytyis, jatkan etsiskelyjä

mulla tais uusien vilkkujen mukana tulla semmoset palaset!
stormiltakohan ne tuli ostettua...

voin tönkiä tallia kun pitäs olla yhdet ylimääräset!

turbo SV, onko suomessa yhtään?
idea3.gif

tarvittava informaatio projektista suurinpiirtein löytyy ja pikkuhiljaa osatkin!
mutta mitenkäs lainsäädännön kannalta, eli se ongelmallisin osuus suhtautuu? penkittäähän se tietenki tarvii...

Mulla oli samat suunnitelmat tossa pari kk sitten. Kyselin eräältä pajalta ko. projektista ja tuumasivat jotta aika kinkkinen ois ahdin sijoittaa ja katulailliseks lähes mahdoton saada. Päädyin sitte myymään Sv:n poies ja Rykkönen tuli tilalle. Tuolla Sv foorumeilla pari turbotettua Sv:tä on mutta taitavat olla rapakon toisella puolen. Tuli joskus luettua ko. juttuja paljonkin.

Oishan se varmasti mahtava peli puhaltimen kans!
biggrin.gif

Back