• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suzuki meeting!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joneone
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jiihaa.taitaa liittyä yksi suzukipariskunta mukaan lystinpitoon.kunhan ajankohta lähenee nii laittaakaas etelästä lähtijät aikatauluja.ois mukava liittyä joukkoon matkalta

jiihaa.taitaa liittyä yksi suzukipariskunta mukaan lystinpitoon.kunhan ajankohta lähenee nii laittaakaas etelästä lähtijät aikatauluja.ois mukava liittyä joukkoon matkalta
Ilmoittautukaa Sepolle jos olette tulossa.
Nro löytyy topikista kun jaksaa vain etsiä
wink.gif

varaus on tehty eli mukana ollaan.joku/jotkut saa kaks kämppäkaveri
biggrin.gif

me ollaan kyllä vaimon kanssa sisäsiistejä ja hyvin sosiaalisia joten ei paniikkia
lookaround_orig.gif

Saukkovaarassa tavataan
062802jumpie_prv.gif

Varaus sisässä joten yks lähtijä lisää!
062802moto_prv.gif

Oulun alueen päristelijät mentäskö porukalla sievässä jono muodostelmassa jos saadan sovittua aikataulut.

Itse tosin ajattelin mennä pitkän kaavan mukaan eli mahdolliset mutkatiet koluten, mukaan saa liittyä toki.  
baaa.gif
Kävihän tuo itelläki mielessä, että jos lähtis koluamaan noita mutkasempia teitä siinä kajaanintien pohjoispuolelta.. En tarkkaan muista, mutta jos laittaa karttaohjelmasta puolangan välietapiksi, niin taitaa tulla ihan hyvä reitti?

Persetti.
Meni ohi nyt kyl tämä tapahtuma, ku hokasin vasta, eikä ehi järjestää enää aikatauluja..
Saikohan joku organisoitua jonkun kootun nettisivun tulevaisuutta ajatellen aiheesta. Tekisin itse, mutta ku ei taitu.
Tulen ensi vuonna. Vantaalta. Ei toi niin kaukana ole.
Perjantaille vaan on vähän ehtiminen duunin jälkeen...

Vetäkää sataa.

sport05.gif

Kävihän tuo itelläki mielessä, että jos lähtis koluamaan noita mutkasempia teitä siinä kajaanintien pohjoispuolelta.. En tarkkaan muista, mutta jos laittaa karttaohjelmasta puolangan välietapiksi, niin taitaa tulla ihan hyvä reitti?
Jos Genimap löytyy niin jotain tällaista olen suunnitellut: http://www.hiekkalaatikko.org/Suzukimeeting.grt eli juurikin Puolanka olisi tarkoitus pistää välietapiksi. Takaisinpäin voisi tulla vaikka 22-tien eteläpuolta sikälimikäli ei ole kovin kiire ja keli sallii.  
thumbs-up.gif

edit: Julle: ylinopeudesta en sano mitään mutta reipasta matkanopeutta on tarkoitus ajella niinkuin tavallisestikin.
wink.gif

Meni ohi nyt kyl tämä tapahtuma, ku hokasin vasta.
Eihän tuo vielä ole ohi menny?

jarim:
Eihän mulla mitään kenimaappeja ole.. Mutta ajatellun reitinvarrelta muutama piste: Kalakaverin risteys - Ylikiiminki - Puolanka - [78]:a etelään Paltamolle päin tai tuon lopun vois kattoa tietenki jotenkin toisinkin.. mutta tommosta aattelin, mutta tarttee vielä kysellä tuolta messiin lähtevältä kaverilta että passaahan sillekki..
Lähtöä siinä joskus töitte jälkeen, tai hetki ennen sitä
tounge.gif

Jos Genimap löytyy niin jotain tällaista olen suunnitellut: http://www.hiekkalaatikko.org/Suzukimeeting.grt eli juurikin Puolanka olisi tarkoitus pistää välietapiksi. Takaisinpäin voisi tulla vaikka 22-tien eteläpuolta sikälimikäli ei ole kovin kiire ja keli sallii.
thumbs-up.gif

edit: Julle: ylinopeudesta en sano mitään mutta reipasta matkanopeutta on tarkoitus ajella niinkuin tavallisestikin.
wink.gif
Siis...eikö sitä oteta miehestä mittaa matkan varrella?
confused_orig.gif
?
033102bebe_1_prv.gif

062802moto_prv.gif

Oulun alueen päristelijät mentäskö porukalla sievässä jono muodostelmassa jos saadan sovittua aikataulut.
Eiköhän tuo käyne, ainakin minulle.
smile_org.gif
Itse tosin ajattelin mennä pitkän kaavan mukaan eli mahdolliset mutkatiet koluten, mukaan saa liittyä toki.  
baaa.gif
ilman muuta vähän kierrellen ja kaarrellen, ite joutuu kyl käymään duunis. Joten onko porukalla minkälainen ohjelma perjantaille, lähtö ennen sian tuhnua vais 16:00 tai sinnepäin. kokoontuminen neste oulun baari?
buttrock.gif

062802moto_prv.gif

Eiköhän tuo käyne, ainakin minulle.
smile_org.gif
baaa.gif
ilman muuta vähän kierrellen ja kaarrellen, ite joutuu kyl käymään duunis. Joten onko porukalla minkälainen ohjelma perjantaille, lähtö ennen sian tuhnua vais 16:00 tai sinnepäin. kokoontuminen neste oulun baari?
buttrock.gif
Osa hemmoista pääsee lähtemään aikaisemminkin joten olisiko tasatunnein lähdöt Maikkulan Nesteeltä alkaen klo 13.

Osa hemmoista pääsee lähtemään aikaisemminkin joten olisiko tasatunnein lähdöt Maikkulan Nesteeltä alkaen klo 13.
Eihän tuo osu edes matkanvarrelle?
Jos kalakeverin parkkikselle kokoontus johonkinaikaan (töitähän sitä tietenkin olis, mutta jos vähä luistais niin joutus siihen klo.15-16 välille?), ja siitä lähtis sitte etenemään mutkia niellen?

Jos kalakeverin parkkikselle kokoontus johonkinaikaan (töitähän sitä tietenkin olis, mutta jos vähä luistais niin joutus siihen klo.15-16 välille?), ja siitä lähtis sitte etenemään mutkia niellen?
Kalakaverin parkkis käy ainakin minulle ihan passelisti tuolla aikavälillä!

Kalakaverin parkkis käy ainakin minulle ihan passelisti tuolla aikavälillä!
Passaa se tuokin paikka. Osa saapuu Liminka, O.salo, Kempele alueelta niin sillä....
Mutta kalakaverin parkkikselle sitten
062802moto_prv.gif

Ja just sopivasti sinä viikonloppuna kun ite on töissä. Ois mielellään voinu lähtee mukaan ku ei tästä kuopiosta niin kauheen pitkä matka oo ja ikävä jo mantan grillin sapuskoja
tounge.gif

Kyllähän se vähän on riippuvainen siitä, että mistä kurvailee et mikä sattuu reitille.
wink.gif

Kalakaveri sopii mainiosti, 15-16:00 kuulostaa hyvältä.
buttrock.gif

Kyllähän se vähän on riippuvainen siitä, että mistä kurvailee et mikä sattuu reitille.
wink.gif

Kalakaveri sopii mainiosti, 15-16:00 kuulostaa hyvältä.
Jep. Mutta jos tätä kinttupolkua lähtetään taivaltamaan, niin sitten kalakaveri on kaikkien reitin varrella.. Sitäpaitsi asun siinä lähellä
tounge.gif

Elikkä pitäiskö tärskätä siinä sitten kuitenkin reilusti ennen neljää, kun se kuusamonetie menee tukkoon sitte ku ihmiset lähtee töistä pois (ja moottoritie on rempassa, jos etelästäpäin tulee)?
Ehdotus:
Lähtö kalakaverilta 16:30, ja suositellaan ajoissa tulemista, jottei myöhästy ja joudu ajamaan ylinopeutta perässä
062802moto_prv.gif

Laittakaa jonkulaista ok/kuittia tähän ketjuun, niin tiedetään n. suunnilleen että montaako pyörää tarttee odotella paikalle?

Jarim:illa, on varmaan reitti hallussa, niin ei tartte tarkemmin alkaa sitä katteleen/suunnitteleen (ku noita kenimappikarttoja lähettelit
wink.gif
)?

Back