Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilmoittautukaa Sepolle jos olette tulossa.jiihaa.taitaa liittyä yksi suzukipariskunta mukaan lystinpitoon.kunhan ajankohta lähenee nii laittaakaas etelästä lähtijät aikatauluja.ois mukava liittyä joukkoon matkalta
Eiköhän tuo käyne, ainakin minulle.Varaus sisässä joten yks lähtijä lisää!![]()
Oulun alueen päristelijät mentäskö porukalla sievässä jono muodostelmassa jos saadan sovittua aikataulut.
Kuitenki ajat ylinopeutta...Eiköhän tuo käyne, ainakin minulle.Varaus sisässä joten yks lähtijä lisää!![]()
Oulun alueen päristelijät mentäskö porukalla sievässä jono muodostelmassa jos saadan sovittua aikataulut.Itse tosin ajattelin mennä pitkän kaavan mukaan eli mahdolliset mutkatiet koluten, mukaan saa liittyä toki.![]()
![]()
Kävihän tuo itelläki mielessä, että jos lähtis koluamaan noita mutkasempia teitä siinä kajaanintien pohjoispuolelta.. En tarkkaan muista, mutta jos laittaa karttaohjelmasta puolangan välietapiksi, niin taitaa tulla ihan hyvä reitti?Itse tosin ajattelin mennä pitkän kaavan mukaan eli mahdolliset mutkatiet koluten, mukaan saa liittyä toki.![]()
Jos Genimap löytyy niin jotain tällaista olen suunnitellut: http://www.hiekkalaatikko.org/Suzukimeeting.grt eli juurikin Puolanka olisi tarkoitus pistää välietapiksi. Takaisinpäin voisi tulla vaikka 22-tien eteläpuolta sikälimikäli ei ole kovin kiire ja keli sallii.Kävihän tuo itelläki mielessä, että jos lähtis koluamaan noita mutkasempia teitä siinä kajaanintien pohjoispuolelta.. En tarkkaan muista, mutta jos laittaa karttaohjelmasta puolangan välietapiksi, niin taitaa tulla ihan hyvä reitti?
Eihän tuo vielä ole ohi menny?Meni ohi nyt kyl tämä tapahtuma, ku hokasin vasta.
Siis...eikö sitä oteta miehestä mittaa matkan varrella?Jos Genimap löytyy niin jotain tällaista olen suunnitellut: http://www.hiekkalaatikko.org/Suzukimeeting.grt eli juurikin Puolanka olisi tarkoitus pistää välietapiksi. Takaisinpäin voisi tulla vaikka 22-tien eteläpuolta sikälimikäli ei ole kovin kiire ja keli sallii.Kävihän tuo itelläki mielessä, että jos lähtis koluamaan noita mutkasempia teitä siinä kajaanintien pohjoispuolelta.. En tarkkaan muista, mutta jos laittaa karttaohjelmasta puolangan välietapiksi, niin taitaa tulla ihan hyvä reitti?![]()
edit: Julle: ylinopeudesta en sano mitään mutta reipasta matkanopeutta on tarkoitus ajella niinkuin tavallisestikin.![]()
ilman muuta vähän kierrellen ja kaarrellen, ite joutuu kyl käymään duunis. Joten onko porukalla minkälainen ohjelma perjantaille, lähtö ennen sian tuhnua vais 16:00 tai sinnepäin. kokoontuminen neste oulun baari?Eiköhän tuo käyne, ainakin minulle.Varaus sisässä joten yks lähtijä lisää!![]()
Oulun alueen päristelijät mentäskö porukalla sievässä jono muodostelmassa jos saadan sovittua aikataulut.Itse tosin ajattelin mennä pitkän kaavan mukaan eli mahdolliset mutkatiet koluten, mukaan saa liittyä toki.![]()
![]()
Osa hemmoista pääsee lähtemään aikaisemminkin joten olisiko tasatunnein lähdöt Maikkulan Nesteeltä alkaen klo 13.ilman muuta vähän kierrellen ja kaarrellen, ite joutuu kyl käymään duunis. Joten onko porukalla minkälainen ohjelma perjantaille, lähtö ennen sian tuhnua vais 16:00 tai sinnepäin. kokoontuminen neste oulun baari?Eiköhän tuo käyne, ainakin minulle.Varaus sisässä joten yks lähtijä lisää!![]()
![]()
![]()
Eihän tuo osu edes matkanvarrelle?Osa hemmoista pääsee lähtemään aikaisemminkin joten olisiko tasatunnein lähdöt Maikkulan Nesteeltä alkaen klo 13.
Kalakaverin parkkis käy ainakin minulle ihan passelisti tuolla aikavälillä!Eihän tuo osu edes matkanvarrelle?Osa hemmoista pääsee lähtemään aikaisemminkin joten olisiko tasatunnein lähdöt Maikkulan Nesteeltä alkaen klo 13.
Jos kalakeverin parkkikselle kokoontus johonkinaikaan (töitähän sitä tietenkin olis, mutta jos vähä luistais niin joutus siihen klo.15-16 välille?), ja siitä lähtis sitte etenemään mutkia niellen?
Passaa se tuokin paikka. Osa saapuu Liminka, O.salo, Kempele alueelta niin sillä....Kalakaverin parkkis käy ainakin minulle ihan passelisti tuolla aikavälillä!Eihän tuo osu edes matkanvarrelle?Osa hemmoista pääsee lähtemään aikaisemminkin joten olisiko tasatunnein lähdöt Maikkulan Nesteeltä alkaen klo 13.
Jos kalakeverin parkkikselle kokoontus johonkinaikaan (töitähän sitä tietenkin olis, mutta jos vähä luistais niin joutus siihen klo.15-16 välille?), ja siitä lähtis sitte etenemään mutkia niellen?
Kyllähän se vähän on riippuvainen siitä, että mistä kurvailee et mikä sattuu reitille.Eihän tuo osu edes matkanvarrelle?
Jep. Mutta jos tätä kinttupolkua lähtetään taivaltamaan, niin sitten kalakaveri on kaikkien reitin varrella.. Sitäpaitsi asun siinä lähelläKyllähän se vähän on riippuvainen siitä, että mistä kurvailee et mikä sattuu reitille.![]()
Kalakaveri sopii mainiosti, 15-16:00 kuulostaa hyvältä.