Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaunis ajatus, mutta joillakin on töitä, eikä viittis iha hirveesti lintsata?Ehdottaisin tuntia aikaisempaa lähtöaikaa. Silloin päästäisiin ruuhkien alta pois ja oltaisiin aikaisemmin saunan lämmössä...![]()
Voitko tehdä sisään tunteja? Mulla ois ylityötunteja vaikka sulle jakaa. Menisköhän läpi?Kaunis ajatus, mutta joillakin on töitä, eikä viittis iha hirveesti lintsata?Ehdottaisin tuntia aikaisempaa lähtöaikaa. Silloin päästäisiin ruuhkien alta pois ja oltaisiin aikaisemmin saunan lämmössä...![]()
Minä voisin kanssa lähteä jo aikaisemmin liikenteeseen. Jostain kumman syystä mullakin noita plussatunteja on aikasta reippaasti kertynyt... 15.30 lähtö Kalakaverilta siis soppiipi minulle!Voitko tehdä sisään tunteja? Mulla ois ylityötunteja vaikka sulle jakaa. Menisköhän läpi?Kaunis ajatus, mutta joillakin on töitä, eikä viittis iha hirveesti lintsata?Ehdottaisin tuntia aikaisempaa lähtöaikaa. Silloin päästäisiin ruuhkien alta pois ja oltaisiin aikaisemmin saunan lämmössä...![]()
![]()
Kannatan lähtöä Kalakaverilta, nimenomaan starttausta, tuntia aikaisemmin, eli klo:15.30. Mitä muut on mieltä?
Minä voisin kanssa lähteä jo aikaisemmin liikenteeseen. Jostain kumman syystä mullakin noita plussatunteja on aikasta reippaasti kertynyt... 15.30 lähtö Kalakaverilta siis soppiipi minulle![/QUOTE]Kannatan lähtöä Kalakaverilta, nimenomaan starttausta, tuntia aikaisemmin, eli klo:15.30. Mitä muut on mieltä?
Kannattaa soittaa ja perua ettei tuu sanomistaPerskule...![]()
Tuli reissuun este..Olis kahdenhengen hotellihuone
varattuna saukkovaarasta,en ole vielä perunut...kiinnostaako
ketään.?
YV:llä yhteys.nopein saa.
Tasi
Ööö.. Hmm.. Niin tuota, mikä ei olis huono ajatus?ei huono ajatus![]()
Pikkuinen varaus ilmestyi itsellä tuohon lähtöaikaan... oikeasta etuputkesta stefa valskaa, uudet osat Hirvoselta tilattu ja toivon että ehtii huomiseksi jotta ehtii heti huomenissa jo vaihtamaan. Jos taasen tulevat vasta perjantaina niin pidän sitte rokulipäivän töistä ja vaihdan ne päivän aikana ja starttaan Saukkovaaraan kunhan remontti valmistuu. Toivottavasti ei mene worst case tilanteeseen (eli jos osia ei tule tälle viikolle ollenkaan), tällöin pitänee lähteä vuotavalla keulalla liikenteeseen...EDIT: Juu, ja kaikki jotka lähtee Oulun seudulta, niin liittykää "karavaaniin", joka starttaa klo:15.30 Kalakaverin edestä.![]()
Eikö teidän Busamiesten kannata ostaa noita stefoja varastoon kun niitä näyttää jatkuvasti hajoilevanPikkuinen varaus ilmestyi itsellä tuohon lähtöaikaan... oikeasta etuputkesta stefa valskaa, uudet osat Hirvoselta tilattu ja toivon että ehtii huomiseksi jotta ehtii heti huomenissa jo vaihtamaan. Jos taasen tulevat vasta perjantaina niin pidän sitte rokulipäivän töistä ja vaihdan ne päivän aikana ja starttaan Saukkovaaraan kunhan remontti valmistuu. Toivottavasti ei mene worst case tilanteeseen (eli jos osia ei tule tälle viikolle ollenkaan), tällöin pitänee lähteä vuotavalla keulalla liikenteeseen...![]()
Näyttäisi että nille on speksattu kestoksi 35-40tkm, Tasella meni 35200km kohdalla, mulla 39300km kohdalla. Jotain tommosta kotiviritystä siihen pitää varmaan keksiä jos ei osia saa.Eikö teidän Busamiesten kannata ostaa noita stefoja varastoon kun niitä näyttää jatkuvasti hajoilevan![]()
Ja jos joudut vuotavalla etupäällä lähtemään, niin voit kääräistä sukkahousut etuputken ympärille. Sukka kerää kätevästi vuotaneen öljyn, eikä se pääse sotkemaan pyörää enempää![]()
Hep hep, täällä ollaan! Ei myöhästy lähtö, keula on iskussa ja 15.30 startataan Kalakaverilta!Kuis kävi Jarim:n tiivisteen kanssa? Jos sulla lähtö viivästyy, niin lähteekö muu porukka kuitenkin 15.30? Jari voisi siinä tapauksessa antaa ajo-ohjeet jollekkin muulle....?
Ei se niin vaikea reitti ole eli Ylikiimingin jälkeen kääntyy tie oikealle, olikohan siinä Vepsä vai Ylivuotto kyltti. Sitä niin pitkälle että tullaan T-risteykseen ja siinä on kyltti Puolangalle. Sitä sitten sinne asti ja sieltä sen jälkeen on kaksi mahdollisuutta mennä Ristijärvelle, joko Paljakan pohjois- tai eteläpuolelta kiertäen 5-tielle. Jompikumpi niistä oli huonompi, muistaakseni pohjoispuoli, en nyt ole aivan varma. Eteläreitti eli Puolangalta lähtee ajamaan Paltamoa kohti ja jossain vaiheessa tulee vastaan Ristijärvi / Paljakka-kyltti vasemmalle. Sitä kun ajelee loppuun asti tullaan Ristijärven eteläpuolelle 5-tielle ja nyt kolkutellaan jo portteja eli 5-tiellä käännytään pohjoiseen ja sitä kilometri pari niin kääntyy tie oikealle ja Saukkovaara näkyy jo vasemmalla kädellä (ne laskettelurinteet näkyy sinne 5-tielle oikealla puolella). Tuossa ainakin alustavasti jonkinmoinen eteläreitti sinne suuntaanJari voisi siinä tapauksessa antaa ajo-ohjeet jollekkin muulle....?