• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suzuki GSX750F 1988-1997 & 1998-2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Niin ja toinen juttu vcielä...

olisko jollain sitä omistajan käsikirjaa 2000 malliseen 750 F:ään-...:wanna:
voisin ostaa vaikka kopioidun version siitä... suomenkielellä kiitos..

Japoff sanoi:
Pikku ennakkotietona , kohta myynnissä slipari 98-05 äffään ;)
Cobra , E4 hyväksytty , ihan kivan saundit silti :jpstyle:

Ostin ittelle mutta pyörä taitaa nyt vaihtua woimakkaampaan Suzukiin :orgmp2:

Mistä löytyy ja pqljon pitää lompsaa keventää... vois olla kiinnostunut ostaja tiedossa...

Cobra nyt myynnissä kun Äffä lähti uudelle omistajalle

Edit: Cobrakin lähti uuteen kotiin :bye:

Viimeksi muokattu:
Bluesbear sanoi:
olisko jollain sitä omistajan käsikirjaa 2000 malliseen 750 F:ään-...:wanna:
voisin ostaa vaikka kopioidun version siitä... suomenkielellä kiitos..

Vanha viesti mutta tollasen saa hankittua maahantuojan kautta. Maksoi jotain mutta ei ollut kallis.

Onko jollain tietoa mikä on 600f pyörälle paljon? Onko siis esim 60t paljon jo kyseiselle
Pyörälle.
Jos nyt ajatellaan, että pyörä huollettu huoltokirjan mukaisesti.

caliber sanoi:
Onko jollain tietoa mikä on 600f pyörälle paljon? Onko siis esim 60t paljon jo kyseiselle
Pyörälle.

Kovasti suhteellista... Kuuntelin kerran röökipaikalla kahden piirimyyjän (just, niitä kovakaulaisia pikkutakkimiehiä) keskustelua auton kilometrimääristä. Toinen kertoi silmät ymmyrkäisenä toiselle, että jotkut uskaltavat ajaa pitkiäkin mökkimatkoja autolla, jolla on ajettu selvästi yli satatuhatta kilometriä. :grin:

caliber sanoi:
Pyörälle.

mulla on -00 600 f ja mittarissa 80tkm. hyvin on pelannu.ihan perushuollot oon ite tehny. pyörä on kaks Kilpinen tuontipyörä.huoltohistoriasta ei mitään tietoa. venttiilit ajattelin säädättää tässä talvella....liekö ikinä säädetty. en tiedä millainen kokemus sul on prätkäilystä mut omasta kokemuksesta voisin vinkata että osta mieluummin 750 f. ei tuo 600 mikään tykki oo.....

Lauri12 sanoi:
mulla on -00 600 f ja mittarissa 80tkm. hyvin on pelannu.ihan perushuollot oon ite tehny. pyörä on kaks Kilpinen tuontipyörä.huoltohistoriasta ei mitään tietoa. venttiilit ajattelin säädättää tässä talvella....liekö ikinä säädetty. en tiedä millainen kokemus sul on prätkäilystä mut omasta kokemuksesta voisin vinkata että osta mieluummin 750 f. ei tuo 600 mikään tykki oo.....

Siis meikäläisellä juurikin -06 600f pyörä ja tuolla ajeltu miltein 60tkm.
Ihan mielenkiinnosta tällaista kyselen, koska ei mitään hajuja mitä moottoripyörissä koneet kestävät tai missä vaiheessa alkaa olemaan vaihtokunnossa.
Kun eihän näitä ihan autojen kanssa voi verrata :D
Ja kyllä tuo 600 kuljettaa ihan ok:sti mua, vaimoa ja laukkuja ei meillä ainakaan mitään mainittavia ongelmia ole ollut.
Hyvin päästy paikasta toiseen =)

Mutta siis ilmeisesti nuo kilometrit eivät vielä pahat ole?

caliber sanoi:
Ihan mielenkiinnosta tällaista kyselen, koska ei mitään hajuja mitä moottoripyörissä koneet kestävät tai missä vaiheessa alkaa olemaan vaihtokunnossa.
Kun eihän näitä ihan autojen kanssa voi verrata :D
Ja kyllä tuo 600 kuljettaa ihan ok:sti mua, vaimoa ja laukkuja ei meillä ainakaan mitään mainittavia ongelmia ole ollut.
Hyvin päästy paikasta toiseen =)

minun vaatimattoman kokemuksen perusteella pitäis ajaa toiset 60tkm vielä.....Sen mitä olen aiheesta lukenut.

caliber sanoi:

Itselläni on 600 fasu missä on mittarissa 115 tkm ja oikein hyvin vielä pelittää.
Toki kuluvia osia on tullut vaihdeltua ja huollot ajallaan jollei hiukan ajoissakin, en usko että on ihan heti vaatimassa täyttä koneremppaa.
Toiseen mopoon olen vaihtamassa koneen jo hiukan yli 82 tkm:n jälkeen kun vaihtokone on hiukan edukkaampaa kuin koneen täydellinen avaaminen uusien osien kera.

Lauri12 sanoi:
minun vaatimattoman kokemuksen perusteella pitäis ajaa toiset 60tkm vielä.....Sen mitä olen aiheesta lukenut.

Näin minäkin kuvittelisin, piirimyyjät voi olla eri mieltä. :grin:

Eikä nämä autoista poikkea, päinvastoin, keskimäärin paremmin huollettuja. Nykyaikaiselle koneelle, nykyöljyillä, ei pari, kolmesataatuhatta ole mitään, ei edes prätkän koneelle. Jos ei ole tahallaan rikottu.

Moro. Pitäis vaihdattaa stefat etuhaarukkaan, ja pihi kun olen, niin ostanko pelkät stefat vai pitääkö nuokin pölysuojat vaihdattaa? Ite arvelin irrotella putket ja viedä yhelle sepälle vaihtoon. Pyörä on -99 Gsx600f. Thänks :)

Nhtmf sanoi:
Moro. Pitäis vaihdattaa stefat etuhaarukkaan, ja pihi kun olen, niin ostanko pelkät stefat vai pitääkö nuokin pölysuojat vaihdattaa? Ite arvelin irrotella putket ja viedä yhelle sepälle vaihtoon. Pyörä on -99 Gsx600f. Thänks :)

Jos olet pihi, niin silloin pitää ostaa uudet pölysuojat. Jos taas rahaa riittää, niin osta jostain käytetyt stefat. :D

Eli joo, pareittain noi olis hyvä vaihtaa.

Kertokaas nyt sitten viimeinen mielipide siihen että kannattaako sliparin laiton lisäksi hommata dynojetin suutinsatsi ja vapaavirtaussuotimeksi vaikka K&N jonka jälkeen viedä säädätettäväksi?
Onkos Turku-Pori akselilla paikkoja jossa näitä penkitys/säätö hommia tehdään? :)

Slipari suosituksia otetaan myös vastaan =)

Back