Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Makuasia... Voihan se Hondan kyyti olla parempaakin. Suzukia oon ajanut, mutta Hondaa en. Ja ainoastaan siitä syystä, ettei oo ollu saumaa. Itse valitsin Suzukin juuri tuosta syystä, että se on uusi malli.Molemmille löytyy käyttäjiä. Susna testivoittaja mutta honda antaa varmaan yhtä hyvän kyydin.
Viime kesänä testasin radalla kilosta -06 RR ää ja yllätyin kuinka hyvin se sopi omaan käteen (186cm). Erot ovat hiuksenhienoja ja .. makuasioita. K7 jäi viime talvena ostamatta pelkästään tuplaputkien takia ja valinnaksi tuli R1 kun nyt taas ne jo sopivatkin silmään ..Tarkoitatko Toippari biken testiä? Yhdelle (eikä välttämättä edes useammalle jos kärkikasti on tasaista) testille ei hirveästi kannata antaa painoarvoa, eri kuskit kun arvostavat eri asioita.
Vaikka hondalla itse ajelenkin ja varmaan firebladeen ensi kesänä päädyn, niin tähän mennessä parhaan säväyksen on antanut koeajolla K5 gsx-rJa ei varmasti huonompaan suuntaan ole mennyt K7. Mitä nyt rumat tuplaputket asentivat, nekin voi vaihtaa![]()
Ajoin keväällä 10000km enkä havainnut kuumotusta.En tiedä Bladesta kun en ole kokeillut mutta Yamahan R1:sessä vm-07 tuo ongelma ainakin oli.
Enpä itsekkään huomannut mitään lämpenemistä penkillä, tosin kylmänä syysiltana tuo ominaisuushan olisi pelkkää plussaaToi persauksen lämpeneminen penkinalusputkien takia on kyllä ihan urbaanilegendaa (paitsi Ducatissa).... Ei ainakaan itsellä takamus paistunut Bladessa yhtään sen kummemmin kuin muissakaan, missä putki on alhaalla.![]()