Jep jep nyt kun olen kysellyt hiukan noita hintoja tohon penkki + säätö hommaan, tuli jotenkin semmonen olo että meinaako ne pissiä mua silmään
Muistaakseni joku mainitsi täällä foorumilla et olis maksanu ite jotain 100e paikkeilla (muistankohan ihan väärin?) mutta esim. Turussa Molitorilla myyjä vain kylmän rauhallisesti totesi että semmoiset 300+ e(sis. mast hääv suutinsarjan ja asennuksen) maksaa
meinasi iteltä tipahtaa leuka maahan ja kieli ulos
.Mutta sitten taas kun menin toiseen liikkeeseen niin myyjä sanoi että penkki+säätö ja kaikki työt 210e ei silleen paha hinta(ko) ?Pitäiskö samaan syssyyn heittää joku vapari filtteri?Viime syksynä kyllä laitettu ihan uus huollossa, siis vakio filsu.Muutenkin vähän vaikea laittaa tohon semmonen ku se on koteloitu jotenkin oudosti tossa mun bandussa siis vm. -02.Ja bikeworldis myyjä oli sitä mieltä et ei tarvi penkittää/säätää ollenkaan. mut joo huomenna (ti) vien sen säätöön..
Asiasta neljänteen voisiko joku kertoa tai laittaa kuvia tosta N mallin lamppu+mittari telineestä kun pitäisi varmaan omaan semmoset rakentaa kun toi ässä kate ei enään oikein uppoa
mielessä pyörii siis s --> n konversio