Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Istuinkorkeus on 79cm joka on sama kun omassa pikkubandiitissa ja ite oon 180cm ja yletän melkohyvin/hyvin maahan molemmilla jaloilla mutta 156cm....en haluis masentaa mutta voipi olla että ei onnistu madaltaminen edes siedettäväksi......mopon painopiste kun on vielä melkokorkea...ja painoa 208/220 kiloaOnkos tuo B12 kovinkin korkea vehje? Pystyykös sitä madaltamaan ongelmitta kovinkin paljon? Tarttis saada 156cm äijän jalat koskemaan maata...![]()
Kuhan saisi edes ER-5 vastaavaksi, sekin jo riittäis. Yllän hyvin ER:ästä maahan. Tietenkin yks mahdollisuus olis tuo Yammun naku, jos se olis yhtään matalampi..?Istuinkorkeus on 79cm joka on sama kun omassa pikkubandiitissa ja ite oon 180cm ja yletän melkohyvin/hyvin maahan molemmilla jaloilla mutta 156cm....en haluis masentaa mutta voipi olla että ei onnistu madaltaminen edes siedettäväksi......mopon painopiste kun on vielä melkokorkea...ja painoa 214/220 kiloa
viisaammat neuvokoon jos on kokemusta...
Pyörä on hyvä, mutta HELVETIN KORKEA. Siis vanhempi malli ainakin. Omasta mielestäni epämiellyttävän korkea. On kuin crossipyörällä ajelisi. Itse olen jotakuinkin 178cm ja kantapäät eivät vakiopyörällä tahtoneet yltää maahan. Lisäksi satulan etuosa on ihmeellisesti etukenossa ja saa ajaa munat tankissa. Alkuperäinen satula on siis ihan perseestä. Tämä koskee siis vanhempaa mallia. Uudemmalla en ole ajanut.Onkos tuo B12 kovinkin korkea vehje? Pystyykös sitä madaltamaan ongelmitta kovinkin paljon? Tarttis saada 156cm äijän jalat koskemaan maata...![]()
Muistatko yhtään että minkä "mallin" tilasit?(jarkki sanoi:@ Syys. 17 2003,01:36)]Vibrat vähenivät kuitenkin merkittävästi kun tilasin jenkeistä ns. tankokäärmeen (Bar Snake) ja uitin sen stongan sisään.
sanoi:Onkos tuo B12 kovinkin korkea vehje? Pystyykös sitä madaltamaan ongelmitta kovinkin paljon? Tarttis saada 156cm äijän jalat koskemaan maata...
mitkä koiranluutedestä voi tuon 3-4 senttiä pudottaa ja taakse noita "koiranluita" saa vaikka mallia säädettävä.
olen yrittänyt käänellä, menee vain pahemmaksi. Pitäis ostaa suorempi/matalampi tanko.Onko kukaan kokeillu kääntää uudemman mallin (1200S) tankoa parempaan kulmaan. Itellä tuntuu ainakin tuo vakio tanko olevan pikkasen väärässä asennossa. Ranteet taittuu kumman kulmaan(ulospäin?!?), elikkäs asento on hieman epäluonnollinen.
Toivottavasti nyt edes joku tajus, mitä tarkotin. Ei viitti lyödä päätä seinään, jos on ihan turha työ edessä.
Koiranluita? Ei Mustin murkina kävis....?mitkä koiranluutedestä voi tuon 3-4 senttiä pudottaa ja taakse noita "koiranluita" saa vaikka mallia säädettävä.???
ja olisko jollakin tietoa mistä löytäisin pleksin 12 bandiin 96 vuosimalliin
nykyinen kun on liian pieni korkeus 37.5cm jos vaikka lähellä 45 - 50 cm olis hyvä![]()
Ainakin tuolta löytyy koiranluu (Nmitkä koiranluut???![]()
Tarkoitatteko tärinällä myöskin n.4000 kierroksella esiintyvää sivuääntä? (-03 1200S)Uusi Bandit saapui viime juhannuksen aikoihin taloonja yhteistä taivalta
on kertynyt sen jälkeen noin 5000 km. Iso rosvo on ollut oikein miellyttävä tuttavuus ja voin allekirjoittaa hyvällä omatunnolla viestiketjun aiemmat kehut. Mainittakoon se upea alavääntö (ja alakierrosten teho) vielä kertaalleen erikseen
Rahoilleen saa vastinetta ja mikäli joku yksityiskohta jostain syystä kaipaa parannusta, on netti pullollaan sekä ohjeita että mitä ihmeellisimpiä tarvikkeita
.![]()
Ei niin hyvää ettei jotain pahaakin: Kahvoihin välittyvä tietyillä kierroksilla esiintyvä värinämeinasi alkuun pilata meikäläisen herkkäsormen pidemmät reissut
. Vibrat vähenivät kuitenkin merkittävästi kun tilasin jenkeistä ns. tankokäärmeen (Bar Snake) ja uitin sen stongan sisään. Kyseessä on kumimainen tanko, jonka tarkoituksena on sitoa ja tasata tankoon välittyviä värinöitä. Juttu kuulosti mielestäni joltain Ostos TV-jutulta
, mutta luettuani riitävän monen kanssakärsijän (pyörämerkkejä/malleja laidasta laitaan) saaneen kapistuksesta apua ajattelin että kaipa tuotakin voisi kokeilla![]()
![]()
Reagointi värinään on yksilöllistä, joitakin se ei häiritse ollenkaan, eikä isoa rosvoa tietenkään värinättömäksi saa kuin sammuttamalla. En väitä että em. ratkaisu auttaisi kaikkia tai olisi oikotie onneen, mutta minun tapauksessani se helpotti ongelmaa.
Em. hilavitkuttimen kotisivut: Bar Snake
Muita tapoja hillitä vibroja ja Bandit-faktaa laidasta laitaan: Bandit FAQ
Valokuvin varustettuja ohjeita yhteen ja toiseen modifikaatioon: Bandit 600X2
Jos se on todella kova se särinä niin mulla ainakin toi pleksi oli löysästi kiinnitetty... se tuli 5-6.000 välillä ja oli niin paha ettei melkei kestäny ajaessa kuunnella...1000 km huollossa siitä sanoin ku olin ensin yrittäny tukevoittaa mittaristoa ni ne sen siellä hokas sit...Tarkoitatteko tärinällä myöskin n.4000 kierroksella esiintyvää sivuääntä? (-03 1200S)Uusi Bandit saapui viime juhannuksen aikoihin taloonja yhteistä taivalta
on kertynyt sen jälkeen noin 5000 km. Iso rosvo on ollut oikein miellyttävä tuttavuus ja voin allekirjoittaa hyvällä omatunnolla viestiketjun aiemmat kehut. Mainittakoon se upea alavääntö (ja alakierrosten teho) vielä kertaalleen erikseen
Rahoilleen saa vastinetta ja mikäli joku yksityiskohta jostain syystä kaipaa parannusta, on netti pullollaan sekä ohjeita että mitä ihmeellisimpiä tarvikkeita
.![]()
Ei niin hyvää ettei jotain pahaakin: Kahvoihin välittyvä tietyillä kierroksilla esiintyvä värinämeinasi alkuun pilata meikäläisen herkkäsormen pidemmät reissut
. Vibrat vähenivät kuitenkin merkittävästi kun tilasin jenkeistä ns. tankokäärmeen (Bar Snake) ja uitin sen stongan sisään. Kyseessä on kumimainen tanko, jonka tarkoituksena on sitoa ja tasata tankoon välittyviä värinöitä. Juttu kuulosti mielestäni joltain Ostos TV-jutulta
, mutta luettuani riitävän monen kanssakärsijän (pyörämerkkejä/malleja laidasta laitaan) saaneen kapistuksesta apua ajattelin että kaipa tuotakin voisi kokeilla![]()
![]()
Reagointi värinään on yksilöllistä, joitakin se ei häiritse ollenkaan, eikä isoa rosvoa tietenkään värinättömäksi saa kuin sammuttamalla. En väitä että em. ratkaisu auttaisi kaikkia tai olisi oikotie onneen, mutta minun tapauksessani se helpotti ongelmaa.
Em. hilavitkuttimen kotisivut: Bar Snake
Muita tapoja hillitä vibroja ja Bandit-faktaa laidasta laitaan: Bandit FAQ
Valokuvin varustettuja ohjeita yhteen ja toiseen modifikaatioon: Bandit 600X2
Itselläni tärinä ei paljon tunnu mutta toi "räminä" ärsyttää. Jostain luin että ääni vois tulla tärisevästä mittaristosta(?)
Ehkä nää nyt ei liity toisiinsa... vai..??