Selvennä vielä ettei tosiaankaan ollut tarkoitus loukata/tuottaa pahaa mieltä kenellekkään kommentillani, varsinkin jos homman eteen on nähty paljon vaivaa. Ihmettelin vain huoltopukin korkeita valmistuskustannuksia, koska itse olen työskennellyt/tutustunut vain vanhanaikaisessa metallipajassa, jossa ei ollut mitään laserleikkureita yms. nykyajan vermeitä, joten ei ollut tietoa paljonko sellaisilla laitteilla aiheutuu kustannuksia valmistuksessa. Näköjään kallista touhua
Itse teetin tutulla omat huoltopukit ja kun näytin Allrightin luettelosta kuvaa, että tämmönen pitäs saada, oli tekijän ensimmäinen komentti: "Jumalauta, ompa siinä hintaa putkella ja parilla kierteellä". Materiaalikustannuksia tuli kahdelle takapään huoltopukille tekijän arvion mukaan 3-10€, aikaa meni pari tuntia sisältäen mittaukset ja siirtymätaipaleet tallin ja pajan välillä yms., tosin eipä tarvinnut työajasta maksaa. Huoltopukkini eivät tosiaankaan ole kauniita, saati erityisen käteviä, mutta toimivat
Jos saan aikaiseksi, voin laittaa niistä kuvia esim. nettiin, jossa sitten väki voi käydä naureskelemassa niille ja kokea sen hienon ylemmyyden tunteen mikä seuraa, kun näkee, että itsellä on kalliimmat ja paremmat vehkeet kuin toisella
sanoi:
Paljonko on paljon? Mopon hinta? Vakuutukset/vuosi? Ajovarusteet? Huollot? Renkaat? Säilytys? Riittääkö 10000€? (henk.koht.NOT!)
Tätä nyt en ihan käsittänyt
miten tämä liittyi siihen huoltopukkiin? Vai vertasitko, että huoltopukin hinta on aika mitätön näihin verrattuna? Minusta esim. 90€ minkä säästin huoltopukissa, on jo aika iso raha, toisille ei. Mutta onneksi kaikki saavat päättää itse mihin rahat käyttävät
Itse käytän sen esim. parempiin mp:n osiin tai