• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suunnittelin säädettävän huoltopukin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cyberias
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
*Odottaa innolla milloin kohuttu ja kiistelty huoltopukki-innovaatio torottaa keksijän ja kiistelijöiden kera Seiskan kannessa...*
tounge.gif
wink.gif

Joo, kyllähän tuolle olisi käyttöä, kun ei ole liikaa noita jalkoja prätkässä...
wink.gif

on kyllä kiva seurata tuota kitinää/keskustelua... itse olen kyllä sen verran kiireinen(lue:laiska) etten viiti ruveta ähräämään, jos joku toinen on kehitellyt toimivan vehkeen, joka on vielä kaupan päälle hyvin viimeistelty...
biggrin.gif
mutta jos tarviit testiin vanhempaa yammua keski-suomi arealta niin ilmottele

eikun hyvää jatkoa projektille..
062802jumpie_prv.gif

Jep, huvitti kun huomasin että tää thread olikin alkanut elää ihan omaa elämäänsä.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Tarkoitus ei nyt ollut ihan tämä mutta eipä siinä mitn, sanahan on edelleen vapaa.

Ainiin, meinasi unohtua, "korkealaatuinen teräs" on Peitattu S355(52).

Rakenna vain hyvä mies se pukki! Kyllä se siitä, kun jaksaa tee-se-itse miehille ja -naisille tästä toitottaa. Valitettavaa tosiaan on, että kaikki pitäisi ilmaiseksi tai edes 80% alennuksella saada. Itse kun pyöritän tuota verkkokauppaa, niin on monenlaista kulkijaa tullut vastaan pienen yrittäjänalun tiellä. Eiköhän se tuote siitä muotoudu myyntikuntoon kaverien ja kenties parin oluen voimin...
biggrin.gif

Seuraavassa paskanjauhantaa:

Tässähän käy niinku Tampereella, kun TKL (kaupungin liikennelaitos) kielsi Vapaa-ajattelijoilta bussinkylkimainoksen: "eroa kirkosta". Nyt on sitten jauhettu lehdissä yleisönosastoja myöten aiheesta - eli vapaa-ajattelijoiden sana on tullut takuulla kaikille selväksi, ja vieläpä ilmaiseksi!

Eli nyt Cyberias sinun on kiittäminen kiihkeää keskustelua - olet saanut ilmaista mainosaikaa!  
wink.gif

Yksi testauspyyntö olisi:
Eli pysyykö kyykkypyörä pystyssä jos yhdellä pukilla nostaa etupään ylös, ilman että mitenkään tukee takarenkaasta?
Vai pitääkö pukkeja sittenkin olla käytännössä ne kaksi?

Yksi testauspyyntö olisi:
Eli pysyykö kyykkypyörä pystyssä jos yhdellä pukilla nostaa etupään ylös, ilman että mitenkään tukee takarenkaasta?
Vai pitääkö pukkeja sittenkin olla käytännössä ne kaksi?
Jep, eli tuota testailtiinkin jo alustavasti. Käytännössä on hyvä tukea takapää johonkin, ainakin jos meinaa hapettuneita pultteja rytkyttää auki tms. Pukilla saa kyllä etupyörän ylös vaivatomasti.

Entäs VFR:n takapää? Siinä kun on toispuoleinen takahaarukka. Toimiiko silloin..
nixweiss.gif

Jos vaikka keskituen ottaisi pois painoa tuomasta..
baaa.gif

Jos pukin ostan, ostan mieluummin Suomalaiselta kanssamotoristilta, vaikka se möisi sen 100% katteella, kunhan sen hinta ja laatu on lähellä vastaavia kaupallisia sovelluksia. Miksi pitäisi kantaa rahat ulkomaille muutaman euron säästön takia. Johtuu varmaan tästä Suomalaisesta ajettelu mallista, eli ei haittaa jos menee huonosti, kunhan naapurilla menee vielä huonommin.

No tämä on vapaa maa ja jokainen ostaa mitä huvittaa ja hinnalla millä huvittaa, siihen kaikilla on oikeus, kun ovat kerran rahaa itselleen jollakin keinolla hankkineet.

En ole hirveästi seurannut mistään paljonko nuo pukit maksaa, yhden hintaa olen kysellyt, eräältä kilpaa ajavalta tiimiltä ja sanoivat että maksa 70eur.
Tähän suunnattoman laajaan kokemus perääni vedoten väittäisin ettei tuo kamalan kallis ole.

Back