- Sijainti
- Meri-Lappi
ei se vanha magneettimäki paha ole ajaa alhaaltapäin. ainakin itse gessulla ajanut ilman ongelmia. ja aika noviisi soran suhteen ite kuitenkin vielä. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä kyllä väistelin aika paljon aika monia isoja murkuloita joista olis voinut tulla ongelmia ylös mennessä...XX-xenon sanoi:ei se vanha magneettimäki paha ole ajaa alhaaltapäin.
Toivotaan että sää pysyy suht' hyvänä. Nyt ainakin näytti Kilpisjärvelle olevan jo aika viileetä ja sateista luvassa.Roof sanoi:Hienoja paikkoja, tulee varmaan itsekin ensi viikolla ajeltua näissä samoissa maisemissa osittain.
Go-Za sanoi:...
Majapaikaksi valitsimme melkein heti rajanylityksen jälkeen Leppäjärveltä löytyvän Kelotin rantamajat -nimisen paikan. Oli selkeesti tän reissun paras hinta-laatusuhde!! Mökki vessalla ja aamiainen 50€ ja mökki oli jopa ihan hieno! (kuva)...

Se on oikein hieno tie! Maisemat hivelevät silmiä ja tiekään ei ole ihan pikisuora koko ajan!Kotarikuski sanoi:Kiitos tuosta Kelottimajavinkistä. Kaamanen-Näätämö on kanssa ihan parasta ykkösluokkaa, se kannattaa ajaa jos kulmilla pyörii.
Olet oikeassa! Mutta vaatisi taas kerran kuvien lataamisen uuteen paikkaan. Aikasemmin tuolta google -kansiosta pystyi linkittämään foorumiin kuvatiedostoja, mutta enää ei pysty.Turder sanoi:Mukavia maisema. Näin lukijana tykkäisin enemmän jos kaikki kuvat ois suoraan upotettuna viestiin eikä linkin takana. Turhaa klikkailua...
Turder sanoi:Mukavia maisema. Näin lukijana tykkäisin enemmän jos kaikki kuvat ois suoraan upotettuna viestiin eikä linkin takana. Turhaa klikkailua...
Go-Za sanoi:olet oikeassa! Mutta vaatisi taas kerran kuvien lataamisen uuteen paikkaan. Aikasemmin tuolta google -kansiosta pystyi linkittämään foorumiin kuvatiedostoja, mutta enää ei pysty.
Go-Za sanoi:Periaatteessa foorumin ei pitäisi tuota hyväksyä, koska ei ole jpg -päätteinen linkki. Mutta täytyypä kokeilla.
Tosin niinkuin tate66 tuossa sanoi, on mun kuvat jo aika isoja kooltaan eli niiden lataaminen kestäisi välillä aika kauan jos ei ole hyvä yhteys.