Ei ole tainnut ihan vakioita nuo hayabussien yli 300km/h tulokset olla.. Ehkä koneen sisuksilta vakio. Tuo 322km/h mopo muistaakseeni: putkisto vaihdettu, ecu flashittu uusiksi, vakiosta poikkeavat renkaat, katteita teipattu, madallettu, pidemmät välitykset.. ?
IMHO vakio on sellaisessa kunnossa jossa se tulee suoraan tehtaalta..
Lainaa(Jarim) "Jos se on sama pyörä mitä luulen suomen nopeimman naiskuskin ohjastamana niin sehän on menny jo yli 327.
Putkivireiselle Hayabusalle pidän erittäin kovana suorituksena!
Vakiona minä pitäisin sellaista jossa korkeintaan ecusta nopeudenrajoitin flashatty veks ja madallettu saa olla mutta kone ja putket originellia."
Jyk4. Korjaan, puhutaan sitten vaikka vakiokoneisista pyöristä, niin ei tule väärinkäsityksiä
Itse ajoin Hallin kentällä 2010, tutkaan 304 km/h... Ei madallettu, vakiovälit, nopeudenrajoitin poistettu, Yoshin sliparit. Olis saanu olla pidemmät välitykset. Ei ihan vakio, mut enpä usko, et pelkkien slipareitten ansiosta meni yli kolmen markan
. Kyl mä ton viellä suht vakioks laskisin???
Ja Jarim, sama pyörä kyseessä ja jos on jo yli 327 mennyt naisen ajamana, niin täytyy varmaan unohtaa koko juttu. Ei tämmönen vanha äijä tossa vauhdissa pysy
.