Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä käppyrä varmaan vastaa parhaiten tuohon kysymykseen:Oliko Joensuussa monta pyörää, joilla ajettiin myös Hallilla kesäkuussa?
Jos pyörillä ajettiin samanlaisilla virityksillä, niin oliko tulokset kuinka lähellä toisiaan? Itse en ajanut Hallilla, joten kiinnostaa tietää kuinka paljon nopeuksissa tuli eroja. Eli kuinka paljon lentokentän muodolla ja tuulella on vaikutusta nopeuksiin.
-ei kukaan, olen samaa mieltäKuka muistaa sijoja 2 ja taaksepäin, ei niin kukaan.
Tfm is so last season. Puhe on hitautta.
Ei sitä tarvi vittuiluna ottaa. Kovaa ootte töitä tehneet homman eteen ja siitä iso hatunnosto. Jounikin on livenä mitä mukavin persoona. Toi nettiprovoilu on vaan semmonen laji missä äkkiä saa paljon negatiivista energiaa päälle ja tarkoitusperät kääntyy päälaelleen.-ei kukaan, olen samaa mieltäKuka muistaa sijoja 2 ja taaksepäin, ei niin kukaan.
-juuri näin aivan sooo last season, meu querido!
-TFM é brincadeirinha vc é que é o gostosão, to sentindo sua falta panaca!
-Conseguiu traduzir? Não né, Google tradutor é para ignorantes!!!
-jounisi-![]()
ps. ny hän kävi sit niin jotta vetelät housussa ilman tulppia on mahrooton saata mitään aikaan, meinaan lähi Salesta oli tulpat loppu ja seuraava puoti on kuuven poronkuseman päässä ja sitä paitti jätkät joi Kimmelissä Taxi rahat jotta täällä sit vaan kutotaan villasukkaa ja ootellaan jotta Rampe lähettäs mulle Any10 tiimipaidan niin prkele toi laast seeson mft vai mikäliä poltetaan roviolla noitarumpun äestämänä..
Eli Hallissa noin 5-10km/h nopeampia huippuja "normaaleilla" pyörillä kuin Joensuussa.Tämä käppyrä varmaan vastaa parhaiten tuohon kysymykseen:Oliko Joensuussa monta pyörää, joilla ajettiin myös Hallilla kesäkuussa?
Jos pyörillä ajettiin samanlaisilla virityksillä, niin oliko tulokset kuinka lähellä toisiaan? Itse en ajanut Hallilla, joten kiinnostaa tietää kuinka paljon nopeuksissa tuli eroja. Eli kuinka paljon lentokentän muodolla ja tuulella on vaikutusta nopeuksiin.
http://www.hiekkalaatikko.org/joensuu_2010/jarim_halli_vs_joensuu.jpg
Veikkaisin että jos Hallissa tekniikka olisi kestänyt olisi loppunopeus ollut jossain 355-360 välissä. Nyt samoilla tehoilla sitten Joensuussa 342.
No perskuta, jotain hyvääkin...se paita meinaan. Pistän sen aina tallilla päälle jotta jätkät muistaa miksi ollaan hommissa...Ei sitä tarvi vittuiluna ottaa. Kovaa ootte töitä tehneet homman eteen ja siitä iso hatunnosto. Jounikin on livenä mitä mukavin persoona. Toi nettiprovoilu on vaan semmonen laji missä äkkiä saa paljon negatiivista energiaa päälle ja tarkoitusperät kääntyy päälaelleen.-ei kukaan, olen samaa mieltäKuka muistaa sijoja 2 ja taaksepäin, ei niin kukaan.
-juuri näin aivan sooo last season, meu querido!
-TFM é brincadeirinha vc é que é o gostosão, to sentindo sua falta panaca!
-Conseguiu traduzir? Não né, Google tradutor é para ignorantes!!!
-jounisi-![]()
ps. ny hän kävi sit niin jotta vetelät housussa ilman tulppia on mahrooton saata mitään aikaan, meinaan lähi Salesta oli tulpat loppu ja seuraava puoti on kuuven poronkuseman päässä ja sitä paitti jätkät joi Kimmelissä Taxi rahat jotta täällä sit vaan kutotaan villasukkaa ja ootellaan jotta Rampe lähettäs mulle Any10 tiimipaidan niin prkele toi laast seeson mft vai mikäliä poltetaan roviolla noitarumpun äestämänä..
Mutta kyllä me sulle ANY10-paita laitetaan, ja voidaan tehdä teille semmonen mopokin missä ois sitä voiman paskaa, ja pysyy ehjänä ainakin 1600 metriä![]()
Hallissa oli koko päivän kova, tasainen sivu-takatuuli ja siinä sitä vaan nojattiin tuuleen ja päästettiin menemään.Eli Hallissa noin 5-10km/h nopeampia huippuja "normaaleilla" pyörillä kuin Joensuussa.Tämä käppyrä varmaan vastaa parhaiten tuohon kysymykseen:Oliko Joensuussa monta pyörää, joilla ajettiin myös Hallilla kesäkuussa?
http://www.hiekkalaatikko.org/joensuu_2010/jarim_halli_vs_joensuu.jpg
Veikkaisin että jos Hallissa tekniikka olisi kestänyt olisi loppunopeus ollut jossain 355-360 välissä. Nyt samoilla tehoilla sitten Joensuussa 342.
Oma tuloskin alkaa näyttää paremmalta, hyvä edes kun tonnisella pyörällä meni 300 rikki Joensuussa.
Ensi kesänä mennään sitten lujempaa, siis suotuisissa olosuhteissa.
Heh, kovat on lupaukset...ja voidaan tehdä teille semmonen mopokin missä ois sitä voiman paskaa, ja pysyy ehjänä ainakin 1600 metriä![]()
No on joo, Rampelta meni kytkin, tukki öljynkierron ja sitä myöten rikkoi koneen, Jorma veti tyhjällä tankilla ja/tai lättänällä bensaletkulla ja sulatti koneen laihalla seoksella.Heh, kovat on lupaukset...ja voidaan tehdä teille semmonen mopokin missä ois sitä voiman paskaa, ja pysyy ehjänä ainakin 1600 metriä![]()
Taitaa any10 tän kesän enkkalaitteista kaikki porsineet ainakin kerran tänä suvena?
Vissiin toi mun katista ainoa +100m/s laite joka ei o puhaltanut voimasavuja pihalle kentällä?! (siks helpompi siirtyy tässä vaiheessa takavasemmalle, enenkuin jotain sattuu, kuiteskin 8 vetoo turbiona kentällä takana...)
Katteethan se viimekesänä puhalti v...uun, muttei muuta...
Juuri näin. Tyhmästä päästä kärsii koko Kawa.No on joo, Rampelta meni kytkin, tukki öljynkierron ja sitä myöten rikkoi koneen, Jorma veti tyhjällä tankilla ja/tai lättänällä bensaletkulla ja sulatti koneen laihalla seoksella.Heh, kovat on lupaukset...ja voidaan tehdä teille semmonen mopokin missä ois sitä voiman paskaa, ja pysyy ehjänä ainakin 1600 metriä![]()
Taitaa any10 tän kesän enkkalaitteista kaikki porsineet ainakin kerran tänä suvena?
Vissiin toi mun katista ainoa +100m/s laite joka ei o puhaltanut voimasavuja pihalle kentällä?! (siks helpompi siirtyy tässä vaiheessa takavasemmalle, enenkuin jotain sattuu, kuiteskin 8 vetoo turbiona kentällä takana...)
Katteethan se viimekesänä puhalti v...uun, muttei muuta...
Letukka taitaa olla ainoa joka on ns. voiman tai virityksen vuoksi joutunut remonttiin, sekään ei ollut varsinaisesti rikki, ohivuotoja venoissa jotka korjattiin että saadaan kaikki hevoset pidettyä tallissa.
Mutta hyvähän se on että sulla pelit kestää![]()
Eläpäs mittään, onhan mullakin kohta ENITEN...paita meinaan.Ei liity ihan tähän, mutta nyt vedettiin taas maailman nopeimmat, ja ajamalla kotiin![]()
Olihan tossa toi kansien kahden tuhannen kilometrin huolto viime viikolla välissä mutta ei oo kertaakaan mihinkään jättäny, ja voimaa on ENITEN!
Kyllä noita putkiviri vehkeitä on "aikalailla" ketkä on menny yli 300...Minuakin kiinnostaa mitkä pyörät ovat korkeintaan putkiviritteisiä. Ainakin 316km/h ja 307km/h kulkeneet Hayabusat olivat putkiviritteisiä.
Tosin molempien alustaa oli madallettu, nopeammassa oli kapeammat renkaat, jne. Mutta niiden moottoreihin ei oltu tehty mitään.
Toinen 311km/h nopeuksista on ajettu samalla 316km/h Hayabusalla. Olisikohan alle kymmenen putkiviritteistä pyörää mennyt yli 300km/h?