Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voe p*rk*le. Kylläpä on julman näkönen, siistit nuo putket. Ei muuta kun ajokuntoon ja +400km/h rikki.Alkais oleen aika pitkällä ja hienosti käy. Maanantaina penkkiin toteamaan putosiko teho yli vai alle 20 %.
![]()
heh, no eipä tuossa Mika14rn pyörässä suuremmin muovilippaa oleTosi motomies / nainen ei piiloudu muovilipan taakse.
Se joka on nopeiten ajanut customilla/nakulla saapi kyl mun respektit, itellä on huiput 160km/h ilman tuttiposkien muovihärpäkkeitä
!![]()
Motarilla 120km/h ilman tuulisuojaa ajavallekin nostan hattua joka kerta kun näen !![]()
Taitaa se tuulla edestäpäin noilla +300 vauhdeillakin vaikka on muovilipat edessä? Itse en ole ajanut kuin 299 mittarinopeutta ja tuuli silloinkin. Epäilen että tosi motomiehiä on nämä 350 ylittäneet.Tosi motomies / nainen ei piiloudu muovilipan taakse.
Se joka on nopeiten ajanut customilla/nakulla saapi kyl mun respektit, itellä on huiput 160km/h ilman tuttiposkien muovihärpäkkeitä
!![]()
Motarilla 120km/h ilman tuulisuojaa ajavallekin nostan hattua joka kerta kun näen !![]()
Tuollainen 160 on ihan normaali marssivauhti moottoritiellä. Paljonkos Mika14R ajoi viime vuonna tuon samaisen laitoksen ollessa vielä naku? +200MPH?Tosi motomies / nainen ei piiloudu muovilipan taakse.
!![]()
Ainakin Joensuun ajoista löytyy Sieltä ilmoittautuminenMissäs niitä tuloslistoja oli menneiltä vuosilta??
Voi hyvä luojaEka mittaus antoi 531hp/395 Nm 1,2 bar.
Mä ajoin 338 ilman katteita.Tosi motomies / nainen ei piiloudu muovilipan taakse.
!![]()
Voi perse.Nonni, mopo kävi säädettävänä, ahdin toimi helvetin hyvin. Ahdot tuli jo alempaa kuin aiemmalla ja ilmaa riitti. Eka mittaus antoi 531hp/395 Nm 1,2 bar. Puoli tuntia sen jälkeen mopo sitten päättikin yrjötä koko alakerran ja vielä syttyä tuleen![]()
Eli ainakaan musta ei ole tänä vuonna enää suomen nopein-järjestystä muuttamaan, ensi vuosi on sitten asia erikseen![]()
Nyt pitää pitää vähän lomaa näistä moottorivehkeistä, piha alkaa olemaan täynnä noita raatoja.
No joo, kyllähän se vähän harmittaa kun ensi viikonloppua varten on tässä tehty aika paljon hommia kahteen pyörään eikä kumpikaan pääse viivalle ainakaan siinä kuosissa kuin suunniteltu.Voi perse.Nonni, mopo kävi säädettävänä, ahdin toimi helvetin hyvin. Ahdot tuli jo alempaa kuin aiemmalla ja ilmaa riitti. Eka mittaus antoi 531hp/395 Nm 1,2 bar. Puoli tuntia sen jälkeen mopo sitten päättikin yrjötä koko alakerran ja vielä syttyä tuleen![]()
Eli ainakaan musta ei ole tänä vuonna enää suomen nopein-järjestystä muuttamaan, ensi vuosi on sitten asia erikseen![]()
Nyt pitää pitää vähän lomaa näistä moottorivehkeistä, piha alkaa olemaan täynnä noita raatoja.Oisin kyllä ilolla nähnyt kawan vielä tositoimessa tänä vuonna, mutta onhan se kausi ensi vuonnakin!![]()
Vähän kahden vaiheilla ollut tuon oman osallistumisen kanssa ensi lauantaina, mutta jospa sääennusteet tukisi asiaa ja kävis vielä kerran koeponnistamassa bussia... vähän niinkuin kunnioituksesta kawan karannutta henkeä kohtaan. All or nothing.![]()
Ellei sitten joku osta pyörää alta pois...![]()
Mulla meni 1400m matkalle 336, ilman katteita... Tai siis katteet oli n.1000m matkalle asti kii, jolloin jotain 320 nopeutta....Mä ajoin 338 ilman katteita.Tosi motomies / nainen ei piiloudu muovilipan taakse.
!![]()
![]()
Aika tehokkaalta toi busan yläkate näyttää noin aerodynaamisesti.Mulla meni 1400m matkalle 336, ilman katteita... Tai siis katteet oli n.1000m matkalle asti kii, jolloin jotain 320 nopeutta....Mä ajoin 338 ilman katteita.Tosi motomies / nainen ei piiloudu muovilipan taakse.
!![]()
![]()
Kuva katteitta...
Ei käytännössä mitään vaikuttanut ajettavuuteen, ainoastaan tuntui että voima alkaa loppua, kun sivukatteet irtos.... Eli varmaan suurin vaikutus busan aerodynamiikkaan tosiaan tolla yläkatteella! Sulla varmaan olis nykytehoilla sama vaikkei mitään muoveja ois, ei puudu, uskon sen.... Ps. kiva oli katsoa Jns kentällä, miten joka vaihteella sutii sulla , jospa mullakin joskus....Aika tehokkaalta toi busan yläkate näyttää noin aerodynaamisesti.Mulla meni 1400m matkalle 336, ilman katteita... Tai siis katteet oli n.1000m matkalle asti kii, jolloin jotain 320 nopeutta....Mä ajoin 338 ilman katteita.Tosi motomies / nainen ei piiloudu muovilipan taakse.
!![]()
![]()
Kuva katteitta...
Mutta totuuden nimessä mä olisin varmaan löysännyt kaasun ja sulkijalihaksen jos sivukatteet ampuu kolmessasadassa yhtäkkiä karkuun![]()