• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suomen nopein 2009?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Athene
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Käytännön syistä, kaksi pientä oli helpompi sijoittaa kuin yksi iso. Samalla portit saatiin hyvin lähelle kollektoreja, yhdellä olisi varmaan tullut pidempää putkea ainakin toiselta kanavalta. Ja onhan se tietty coolimman näköinenkin noin  
biggrin.gif

Tosi motomies / nainen ei piiloudu muovilipan taakse.
Se joka on nopeiten ajanut customilla/nakulla saapi kyl mun respektit
bowdown.gif
, itellä on huiput 160km/h ilman tuttiposkien muovihärpäkkeitä
sport05.gif
!
Motarilla 120km/h ilman tuulisuojaa ajavallekin nostan hattua joka kerta kun näen !
062802moto_prv.gif

bowdown.gif
sport05.gif
!
Motarilla 120km/h ilman tuulisuojaa ajavallekin nostan hattua joka kerta kun näen !    
062802moto_prv.gif
heh, no eipä tuossa Mika14rn pyörässä suuremmin muovilippaa ole
tounge.gif

bowdown.gif
sport05.gif
!
062802moto_prv.gif
Taitaa se tuulla edestäpäin noilla +300 vauhdeillakin vaikka on muovilipat edessä? Itse en ole ajanut kuin 299 mittarinopeutta ja tuuli silloinkin. Epäilen että tosi motomiehiä on nämä 350 ylittäneet.

bowdown.gif
sport05.gif
!
062802moto_prv.gif
Tuollainen 160 on ihan normaali marssivauhti moottoritiellä. Paljonkos Mika14R ajoi viime vuonna tuon samaisen laitoksen ollessa vielä naku? +200MPH?

Kyllä tuonne Lappeenrantaan täytyy päästä, vaikka omalla nakulla (ZR-7) ei juurikaan yli parinsadan pääse.
(Myötätuuleen mahdollista, vastatuuleen epätodennäköistä
biggrin.gif
)

Tätä ketjua on ollut hauska seurata ja kaikille omaa tai tiimin pyörää ansiotyön ohessa säätäville isot  
bowdown.gif
!!
Tai vaikka sen tekisi työkseen...

Olen pitäytynyt seiskassa en ainoastaaan hitauden vaan myös mukavuuden ja monipuolisuuden takia.
Tällä hetkellä se on katupyörä jolla on ajettu rataa vuorokauden aikana eniten ja jatkossa sillä pitäisi pystyä jopa kanttaamaan. Ei siis ompelukonekantteja vaan niitä mutka-ajo kanttauksia...
Nyt olisi tarkoitus tehdä siitä nopein ilman katteita tai ahtoa tai NOS:ia menevä ZR-7.

Saattaa onnistua kohtuullisen helposti... en löytänyt yhtään tuloslistaa jossa ZR-7 olisi edes edustettuna.  
crazy.gif

Missäs niitä tuloslistoja oli menneiltä vuosilta??

Toivottavast Lpr 5.9. onnistuu säiden puolesta ja päästään näkemään enemmän tai vähemmän nopeiden pyörien lisäksi todella nopeita pyöriä.

Nonni, mopo kävi säädettävänä, ahdin toimi helvetin hyvin. Ahdot tuli jo alempaa kuin aiemmalla ja ilmaa riitti. Eka mittaus antoi 531hp/395 Nm 1,2 bar. Puoli tuntia sen jälkeen mopo sitten päättikin yrjötä koko alakerran ja vielä syttyä tuleen
062802jumpie_prv.gif

Eli ainakaan musta ei ole tänä vuonna enää suomen nopein-järjestystä muuttamaan, ensi vuosi on sitten asia erikseen
033102beer_1_prv.gif

Nyt pitää pitää vähän lomaa näistä moottorivehkeistä, piha alkaa olemaan täynnä noita raatoja.

Kiitos RHead!!
Joensuun listoilta löytyi yksi vuodelta 2000.
Silloin on tollasella menty 198...
Joskus Räyskälässä ajoin tutkaan ja sain saman 198 kiihdytysmatkaa en kyllä muista.
Saiskohan sitä paremmax pistettyä
confused_orig.gif

bowdown.gif
sport05.gif
!
062802moto_prv.gif
Mä ajoin 338 ilman katteita.
tounge.gif

Nonni, mopo kävi säädettävänä, ahdin toimi helvetin hyvin. Ahdot tuli jo alempaa kuin aiemmalla ja ilmaa riitti. Eka mittaus antoi 531hp/395 Nm 1,2 bar. Puoli tuntia sen jälkeen mopo sitten päättikin yrjötä koko alakerran ja vielä syttyä tuleen  
062802jumpie_prv.gif

Eli ainakaan musta ei ole tänä vuonna enää suomen nopein-järjestystä muuttamaan, ensi vuosi on sitten asia erikseen  
033102beer_1_prv.gif

Nyt pitää pitää vähän lomaa näistä moottorivehkeistä, piha alkaa olemaan täynnä noita raatoja.
Voi perse.  
sad_orig.gif
 Oisin kyllä ilolla nähnyt kawan vielä tositoimessa tänä vuonna, mutta onhan se kausi ensi vuonnakin!

Vähän kahden vaiheilla ollut tuon oman osallistumisen kanssa ensi lauantaina, mutta jospa sääennusteet tukisi asiaa ja kävis vielä kerran koeponnistamassa bussia... vähän niinkuin kunnioituksesta kawan karannutta henkeä kohtaan. All or nothing.  
tounge.gif

Ellei sitten joku osta pyörää alta pois...  
ghostface.gif

062802jumpie_prv.gif

033102beer_1_prv.gif

Voi perse.  
sad_orig.gif
 Oisin kyllä ilolla nähnyt kawan vielä tositoimessa tänä vuonna, mutta onhan se kausi ensi vuonnakin!

Vähän kahden vaiheilla ollut tuon oman osallistumisen kanssa ensi lauantaina, mutta jospa sääennusteet tukisi asiaa ja kävis vielä kerran koeponnistamassa bussia... vähän niinkuin kunnioituksesta kawan karannutta henkeä kohtaan. All or nothing.  
tounge.gif

Ellei sitten joku osta pyörää alta pois...  
ghostface.gif
No joo, kyllähän se vähän harmittaa kun ensi viikonloppua varten on tässä tehty aika paljon hommia kahteen pyörään eikä kumpikaan pääse viivalle ainakaan siinä kuosissa kuin suunniteltu.
Mutta semmostahan tää moottoriurheilu on, ensi vuonna sitten uusin kujein.
Ja sitten saatte oikeasti varautua Kawasakin murskaavaan ylivoimaan  
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif

bowdown.gif
sport05.gif
!
062802moto_prv.gif
tounge.gif
Mulla meni 1400m matkalle 336, ilman katteita... Tai siis katteet oli n.1000m matkalle asti kii, jolloin jotain 320 nopeutta....

Kuva katteitta...

bowdown.gif
sport05.gif
!
062802moto_prv.gif
tounge.gif
Mulla meni 1400m matkalle 336, ilman katteita... Tai siis katteet oli n.1000m matkalle asti kii, jolloin jotain 320 nopeutta....

Kuva katteitta...
Aika tehokkaalta toi busan yläkate näyttää noin aerodynaamisesti.
Mutta totuuden nimessä mä olisin varmaan löysännyt kaasun ja sulkijalihaksen jos sivukatteet ampuu kolmessasadassa yhtäkkiä karkuun
biggrin.gif

bowdown.gif
sport05.gif
!
062802moto_prv.gif
tounge.gif

Kuva katteitta...
Aika tehokkaalta toi busan yläkate näyttää noin aerodynaamisesti.  
Mutta totuuden nimessä mä olisin varmaan löysännyt kaasun ja sulkijalihaksen jos sivukatteet ampuu kolmessasadassa yhtäkkiä karkuun  
biggrin.gif
Ei käytännössä mitään vaikuttanut ajettavuuteen, ainoastaan tuntui että voima alkaa loppua, kun sivukatteet irtos.... Eli varmaan suurin vaikutus busan aerodynamiikkaan tosiaan tolla yläkatteella! Sulla varmaan olis nykytehoilla sama vaikkei mitään muoveja ois, ei puudu, uskon sen.... Ps. kiva oli katsoa Jns kentällä, miten joka vaihteella sutii sulla , jospa mullakin joskus....

nimin. joko kohta talvi, että pääsee virittämään lisää.....

Vikakin löytyi, sumppusäiliöstä oli loiskelevy irronnut saumoista ja tukkinut öljynkierron.
eek.gif

Back