- Sijainti
- Tyrnävä
Don't disagree...Kun on vierestä nähnyt kuinka Jounilla vasemman käden sormet tällä hetkellä pelaa ja lisäksi kun tiedän Taxi-911:n kytkimen jäykkyysasteen niin ihan oikeasti turvallisempaa antaa Teemun ajaa vielä tällä kaudella...
Mutta, teitty mä laitatin taxiin niin jäykät kytkijouset, että saan itte ajella
Varalta vielä lyhensytin kytkinkahvaa, jos pelkät jouset ei riitä...
Never the less, puhunen koko TFM:n puolesta(?). Ketteuilla saa meidän uhoamisia vasten. No hard feelings. Mutta tuo invaliidille vittuilu toisaalta vähän sapettaa. Moni muu olis JR:n tilassa jäänyt itkemään pyötätuoliin, kun palata/alkaa uhota tälle foorumille.
Moni sais mun mielestä tälläkin foorumilla mieluummin nostaa hattua, vaikka ukko ei ikinä pääsis mopon puikkoihin. Meillä(kin) tiimin sisällä Jounille vittuilu on ihan arkipäivää (että sinänsä paha sana otettaneen vastaan), mutta ei meillä kuitenkaan paskaa puhuta.
Enkä usko, että meän tiimissä (eli TFM) eniten oltais sillä "pelkää puhetta" linjalla. Munsta tuntuu, että ollaan me vähän jotakin tehtykin. Eikä meillä siis ole pelkkää "bolt on" kamaa, osa osista on iha ite tehty. Money can't by love
ps. me ollaa ilosia kaikkien puolesta ketkä meät lyö. Mutta vasta jäläkikäteen. Kaikille on siis luvattu Kimmelissä olut (tai vastaava, jos ööli ei maita). Eikä edes edellytä, että hävinneitten tarvis tarjota meille (=kuskille = mulle) olutta. Minusta hirveästi reilummaksi ei peli voi mennä. Jos vielä itkettää, niin itketään sitte Joensuussa yhdessä.