• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suomen ennätys 271 km/h

menkää radalle ajamaan. juu juu juu... Viittiskö joku kertoa mulle missä on lähin rata jossa pystyy ajamaan alle kilosella yli 250 km/h? Ei taida alle kiloset päästä missään suomessa edes lähelle kahta ja puoltamarkkaa (tämä oli täysin oma epäily, saa korjata jos olen väärässä).
Motopark takasuora .. kovimmat jätkät vetää loppuillasta jopa kusiaisella tai seiskapätkällä kolmeesataa.
no kyllä varmaan ekan mäyräkoiran jälkeen  
tounge.gif

Ps. Sitäpaitsi kovimmat jätkät ei käytä rengaslämppäreitä ja he lähtee heti tykittään lujaa. Ei siinä kadullakaan oo mahdollista käyttä rengaslämppäreitä, jos sattuu tulemaan pikanen lähtö
wink.gif

menkää radalle ajamaan. juu juu juu... Viittiskö joku kertoa mulle missä on lähin rata jossa pystyy ajamaan alle kilosella yli 250 km/h? Ei taida alle kiloset päästä missään suomessa edes lähelle kahta ja puoltamarkkaa (tämä oli täysin oma epäily, saa korjata jos olen väärässä).
no se on kyllä totta... olet oikeassa radalla ajaminen ei muutenkaan ole mistään kotoisin kun ovat tehneet siitä asfaltista niin mutkasen ja puuttuu kaistaviivat, suojatiemerkinnät ja liikennevalot jne. Paljon todenmukaisempaa vetää in the real life. Laitetaan ne mummot, lapset ja puusilmät tuolta liikenteestä radalle ja avataan liikenne kilpakäyttöön. Koko suomen tieverkosto muutetaan kemoraksi, saataisiin varmaan mp turisteja tänne ympäri maalimaa kisaamaan!! Hiphei, miksen itse keksinyt tätä  
tounge.gif

Onko niin, että ei riitä taito vai munien koko vääntää siitä pyörästä sitä kahvaa?
Hehe... ja alla lukee "Yamaha YZF-R1 -03 *lunastettu*"...

Mitäs tapahtui?
Ollut tarpeeksi yritystä  
033102beer_1_prv.gif
Todellakin! Mitä hiton järkee tuolla on ajella jos ei kehity ja jos haluu kehittyä nii on vedettävä koko ajan kovempaa ja kun vetää täysiä niin sillon väkisin tulee kaatumisia jne.... Itelläki ollu jo 2 kertaa tosi lähellä nurin meno ja ainoastaa mäihällä oon noista selvinny, vastaan jos joku ois tullu niin sitten en tiedä
tounge.gif
Mut kyllähä jos ton kippais nii sais uuden mopon
thumbs-up.gif
Mut eihän tota kyl haluu hajottaa kun on nii kova pyörä!

Ehkä elämä sitten opettaa... jos ehtii.
Eikö se ole raskasta olla huolissaan muiden elämän opeista?

Tyypillisen "pechamainen kukkahattu-kuvitelma" luulla täällä todistetun kaikki 200-nopeudet täysin turvallisiksi. Aikuiset miehet, voi voi...
Eipä tunnu tapausta löytyvän missä joku olisi jonkin virheen tehnyt, jopa 271km/h muun liikenteen seassa on ihan ok.

Itseäni on elämä hiukan opettanut, pari kertaa on hengenlähtö ollut kolareissa niin lähellä että tiedän pyöriväni täällä enää vain tuurilla, toisilla menee henki jo siinä ensimmäisessä kerrassa... Kumpikaan tapaus ei muuten ollut minun syyni mutta mitään ei pystynyt tekemäänkään, kaikkea voi tapahtua ja se tapahtuu sekunneissa.

Back