• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suomalainen mp-jengiläinen kuoli Saksassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matva
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Gamala senttään gyl mee sit ollaas taas nii bal bahoil deil ja vaaras goko yhdeiskunda
nixweiss.gif
nixweiss.gif
nixweiss.gif

Jaksoit hakata koneellesi koko vitun finlexin???

Kaikki kunnia sinulle ja tuolle murskaavalle moraalillesi,nyt on varmaan maat ja kansat pelastettu,nälänhätä voitettu ja kukaan ei aja ylinopeutta!!
Pitkähän lainaus oli mutta liippas ainakin jotenkin asiaa, toisin kun sun homofobiasi.
Jep,ei ole liivimiesfobiaa,katsos kun ne eivät kuitenkaan vääristä tätä maailmaa pukeutumalla naisten vaatteisiin.
Asia on tullut selväksi tällä topikilla,turha sitä on toisten mielitekoja kauhistella. Olisipa vaan ollut tämäkin foorumi 30 vuotta sitten,silloinhan homotkin olivat vielä sairaita,ja 60 vuotta sitten homot olivat rikollisia..ja taitaapa jossain päin maailmaa homoja teloittaakin..
crazy.gif

Ja miten tuo laki-litania liippasi alkuperäistä aihetta?Lakikirjaanko tuo menehtynyt liukastui..?
Siellä oli motoristi kuollut,ei kai täällä foorumilla ole asiallista järjestää käräjäoikeuden istuntoa että oliko kuolema oikeutettu vai ei? Onko nyt todettu että jos et pidä jostakin ihmisestä,niin julkisesti sinun pitää ilmoittaa että hyvä kun kuolit??
Tuntuu olevan arvostelukyvyttömiä kakaroita liikkeellä,asioiden suhteet pitäisi ensin ottaa selville,ja tosissaan miettiä että kuka tätä maailmaa vääristää?
Aivan sama pidätkö liivimiehistä tai et,ajatella saa mitä tahansa,mutta on helvetin alhaista sanoa jonkun kuoleman olevan hyvä asia!

Paska juttu kun motoristiveli menehtyi, toivotan voimaa lähipiirille.

Lässyttäjille kerrotakoon että mielestäni kaikki moottoripyöräilijät ovat meikäläisen mielessä saman arvoisia. Kun joku kuolee niin se on valitettavaa, yhtälailla on valitettavaa tämänkin ketjun paskanjauhanta siitä kuka ansaitsee surunvalittelut kuollessaan ja kuka ei. Ja niille jotka kertovat täällä vakavia totuuksiaan, niin suosittelen lämpimästi että ottakaa nyt hyvät ihmiset asioista selvää ennen kuin tiedätte niistä kaiken. Itse en väitä tietäväni mistään juuri mitään, mutta sillä nyt ei ole niin väliä.

Paska juttu kun motoristiveli menehtyi, toivotan voimaa lähipiirille.

Lässyttäjille kerrotakoon että mielestäni kaikki moottoripyöräilijät ovat meikäläisen mielessä saman arvoisia. Kun joku kuolee niin se on valitettavaa, yhtälailla on valitettavaa tämänkin ketjun paskanjauhanta siitä kuka ansaitsee surunvalittelut kuollessaan ja kuka ei. Ja niille jotka kertovat täällä vakavia totuuksiaan, niin suosittelen lämpimästi että ottakaa nyt hyvät ihmiset asioista selvää ennen kuin tiedätte niistä kaiken. Itse en väitä tietäväni mistään juuri mitään, mutta sillä nyt ei ole niin väliä.
thumbs-up.gif

Siinä sitten taas puhuu kaveri, jol ei ole tietoa mistään.
En nimittäin tiedä kenen prosenttijengin tunnus olis Route 66...
Eli jos pennulla sellainen oli päällä, ne ei se ainakaan prosenttijengin support ole ;))))
Se että heidät rinnastetaan moottoripyöräilijöiks johtuu varmaan siitä, että kaverit ajoi harrikoilla ennen kuin sinä olit syntynytkään...sanoisin et ehkä he on enemmän pyöräilijöitä kuin me...?
Ja vieläpä sekin, et harrikan maine tuskin olis yhtä legendaarinen, jollei niillä prossapojat olis ajelleet.
Ottaisitte selvää historiasta, ennenkuin nakkelette noita väitteitä.
Mun mielestä, ihminen on aina samanarvoinen, olipa nokikolari, insinööri tai nörtti, firman pääjohtaja.Minuts on aina sääli nähdä, että joku kuolee "turhaan"..
Alä viitsi jauhaa p***aa. Juu virhe tapahtu, kun kirjoitin väärin ton route-jutun. 81 on oikein, ja sellainen oli paitakin. Pistäpä sitten faktoja peliin, kun tiedät asiasta enemmän. En ollut syntynyt 40-luvulla, kun esimerkiksi enkelit perustettiin entisten hävittäjälentäjien toimesta. Mutta mitä sitten, rikollisia ne on, sanot mitä sanot. Varsinaisia isänmaanpuolustajia ja muutenkin arvomaailma kohdallaan. Sotilasarvottomia nysviä koko jengi, ainakin ne, jotka ovat linnaan päässeet aatettaan puolustamaan ja kavereitaan komppaamaan. Hyi h*****i!
mad0214.gif

Voitte mennä hondienne ja muiden japsipyörienne kanssa juttelemaan liivikundeille, ehkäpä ne onkin ihan mukavia? Katsotaan sitten, kuinka paljon ne arvostaa teitä "ihmisinä" tai "motoristeina". Tai paras paikka on tietysti baaritiski, siellä on hyvä jutskata. Siitä vaan, mulla ainakin on varaa valita muunlaisiakin "kavereita", eikä näiden jätkien ns. "eksoottisuus" ja "biker"-asenne kiehdo mua yhtään, sinne vaan kerhotalolle käymään, kertokaa jos pääsitte ineen...

Enpä jaksa lainata Myrskylintua...mut väärässä joka väitteessään ;))

Minä japsipyörineni kuulun kerhoon, joka ehkä parhaiten profiloituu harrikkakerhoks..
Sielläpä olin harrikkamiesten bileissä viikonloppuna ja pyöränikin oli alueella.Ei Kawasakia tarvinnut edes peittää
confused_orig.gif
?

Se ettei liivimiehet olis käyneet armeijaa, ei pidä paikkaansa sekään ;))) Osansa ovat tehneet siinäkin mielessä.

Ja sinä sanot, ettei he arvostais muita motoristeja motoristeina...ei pidä paikkaansa sekään.
Siellä sitä nimenomaan on arvostusta..oikein hävettää lukea näitä "sekamotoristien" kommentointeja toisen kuolemasta.
Leimaamista ja nimittelyä..
Teiltä se respecti puuttuu toisia kohtaan.

Mutta eihän näissä mitään...
Suutaan soittaa rankimmin ne, jotka ei mistään mitään tiedä...
Sieltä ne parhaat asenteet löytyy..

Asiattomaks meni..

Prossajengiläinen tai ei, yksi kaksipyöräistä kuljettava vähemmän.
sad_orig.gif
Kyseistä jengiä hyvin läheisesti tuntevana mielipiteeni on, ettei voi vähempää kiinnostaa minkälaisia ennakkoluuloja joillakin heitä kohtaan on.
smile_org.gif

...jos näin moni kokee nuo "jengit" niin helvetin kovaksi uhkaksi ja on niin paljon sanottavaa jengien toiminnasta niin älkää täällä siitä lässyttäkö, naamatusten se puhe perille menee.
Valitettavasti kaikille kavereille ei tavalllinen heppu voi mennä puhumaan naamatusten. Joillakin kun tuntuu verbaalinen kyvykkyys loppuvan melko nopeasti väittelyssä ahtaalle joutuessaan, ja sitten on pakko ryhtyä fyysisiin toimenpiteisiin 'maineen' pelastamiseksi. Tämän vuoksi on pakko tyytyä lässyttämään täällä.
confused_orig.gif

Ja täällä nyt höpötetään muutenkin eri aiheista. Se on ilmeisesti paljon helpompaa kuin lähteä naamatusten haukkumaan homoja, poliiseja, kotilokuskeja, bombereita, hd-miehiä sun muita vekkuleita.

... Kyseistä jengiä hyvin läheisesti tuntevana mielipiteeni on, ettei voi vähempää kiinnostaa minkälaisia ennakkoluuloja joillakin heitä kohtaan on.
smile_org.gif
Heh!
biggrin.gif

Ehkä ja toivottavasti naispuolisen henkilön ei tosiaankaan tarvitse pelätä väkivaltaa tai muuta ikävää mainittujen jengiläisten taholta. Jokin raja kai heilläkin sentään on?
omg.gif
Mutta oletkos ikinä ajatellut, mistä nämä 'ennakkoluulot' syntyvät niin monille ihmisille? Pelkästään pahantahtoisen median vaikutuksesta?
cool.gif

Valitettavasti kaikille kavereille ei tavalllinen heppu voi mennä puhumaan naamatusten. Joillakin kun tuntuu verbaalinen kyvykkyys loppuvan melko nopeasti väittelyssä ahtaalle joutuessaan, ja sitten on pakko ryhtyä fyysisiin toimenpiteisiin 'maineen' pelastamiseksi.
Totaalisen off-topic, mutta onko niille pakko mennä juuri vittuilemaan, vai mitä tarkoitat että verbaalinen kyvykkyys loppuu melko nopeasti väittelyssä ahtaalle joutuessaan.

Sitten itse asiaan; on tää vähän ihme touhua kun täällä ensimmäisen kiven heittäjät oikein kovaan ääneen tulee elämöimään siitä että he eivät sytytä kynttilöitä sille ja sille. Olkaa sitten sytyttämättä, mutta tarvitseeko sitä muiden tietää? Kasvaako kenties sädekehä?

Motoristi on motoristi vaikka liiviä kantaisikin.
thumbs-up.gif

Ja viel tuosta Lähi-itään menosta. Prossapojat taistelee siellä jo...On taistelleet alusta asti
Ja kerää Suomessakin veteraaneille rahaa..
Mutt näitä hyviä juttujahan ei kannata mainita...

... Kyseistä jengiä hyvin läheisesti tuntevana mielipiteeni on, ettei voi vähempää kiinnostaa minkälaisia ennakkoluuloja joillakin heitä kohtaan on.  
smile_org.gif
Heh!  
biggrin.gif

Ehkä ja toivottavasti naispuolisen henkilön ei tosiaankaan tarvitse pelätä väkivaltaa tai muuta ikävää mainittujen jengiläisten taholta. Jokin raja kai heilläkin sentään on?  
omg.gif
  Mutta oletkos ikinä ajatellut, mistä nämä 'ennakkoluulot' syntyvät niin monille ihmisille? Pelkästään pahantahtoisen median vaikutuksesta?  
cool.gif
Ei pelkästään median vaikutuksella,mutta kuten tiedämme medialla on suurin ja muokkaavin vaikutus ihmisten mielipiteeseen,täällä ihmiset kritisoivat liivimiehiä,mutta ainoa tieto joka heillä asioista on,on tullut mediasta.Kuinka moni todellisuudessa on keskustellut liivimiehen kanssa?

Kuten tiedämme,media tekee vaikka tuntemattomasta kansankynttilästa presidentin,jos niikseen tulee.

Minä aikoinani olin työmaalla jossa raamikas kaveri aina tuli juttelemaan ja tervehti,polttelimme tupakkaa ja puhuimme paskaa. Puolen vuoden kuluttua,hänen työnsä valmistuttua,hän tuli viimeisenä päivänään sillä isolla harrilla työpaikan pihaan,yllään liivit kaikkine tunnuksineen,vyönsoljesta lähtien. Itselläni aivot eivät uskoneet,oli jopa pienoinen shokki.. eräs työnjohtajista sanoi tuolle kaverille että,jaahas poika tulit sitten mankilla,tarviitko työntöapua.. ei se liivimies ketään turpaan lyönyt,naureskeli kuten nyt huumorimiehet elämään suhtautuvatkin.

Minua jälkeenpäin ihmetytti oma reaktio siinä vaihessa kun ymmärsin että sama kiva ja rauhallinen kaveri jonka kanssa poltimme tupakkia puoli vuotta ja puhuimme kun normaalit aijät normaaleista asioista olikin liivimies.
Tieto lisää tuskaa ja ennakkoluulot tekevät meistä sairaan.

Ei minulla ollut tuota kaveria vastaan mitään,eikä mediakaan pysty muuttamaan käsitystäni tuosta kaverista.

Kunniallisethan sitä pahoinpitelevät, kantavat mukanaan aseita ja ...
Ihan kuin mikä tahansa hyökkäysarmeija .. Eikös niiden kunniallisten
hommana ole tappaa ja hävittää .. viholisia tosin .. ei siis ihmisiä ..
Toisinajattelejithan eivät ole ihmisiä vaan pelkästään kieroutuneita
ja epäluotettavia pomminheittäjiä kuten Irlannisssa, Baskimaalla,
Jugoslaviassa etc ... Ameriikkalaisista puhumattakaan, kun
ammuskelevat toisiaan ihan kotikaduillaan ja kouluissaan ja ja ja ..
On mualima mallillaan .. voi voi ..
kaboom.gif

Sekin vielä, että Suami on ihan kärjen tuntumassa, kun mitataan
sitä kuinka paljon aseita yksityisillä kansalaisilla on hallussaan,
mutta nehän onkin vain siksi, että joku alkaisi hyökimään .. niin
olisi edes jotain kättä pirempää ..

Totaalisen off-topic, mutta onko niille pakko mennä juuri vittuilemaan, vai mitä tarkoitat että verbaalinen kyvykkyys loppuu melko nopeasti väittelyssä ahtaalle joutuessaan.
Ei ei ja ei. Paitsi jos vittuiluksi lasketaan kaikki kysely, keskustelu, perustelu tai muu vastaava, johon toinen ei osaa oikein mitään asiallista vastata.

Minä selvitän asiat aina puhumalla tai jos ei se onnistu, pois lähtemällä. Ei minun tarkoituksenani eikä haaveenani ole tulla hakatuksi tai hakata muita.
Yllättävän moni 'mukava' ihminen vaan hermostuu keskustelun siinä vaiheessa kun kyselee "miksi ihmeessä teet noin ja noin?".

Ilmeisesti moni meistä tekee jotakin hölmöä, toimii tai ajattelee jotenkin 'hölmösti' sitä itselleenkään myöntämättä.
Sitten kun joku suurisuu ottaa asian esille, on käämien kärventyminen lähellä, koska hänellä ei kertakaikkiaan ole mitään perusteltua vastausta olemassa.
nixweiss.gif

Minä selvitän asiat aina puhumalla tai jos ei se onnistu, pois lähtemällä. Ei minun tarkoituksenani eikä haaveenani ole tulla hakatuksi tai hakata muita.
Yllättävän moni 'mukava' ihminen vaan hermostuu keskustelun siinä vaiheessa kun kyselee "miksi ihmeessä teet noin ja noin?".

Ilmeisesti moni meistä tekee jotakin hölmöä, toimii tai ajattelee jotenkin 'hölmösti' sitä itselleenkään myöntämättä.
Sitten kun joku suurisuu ottaa asian esille, on käämien kärventyminen lähellä, koska hänellä ei kertakaikkiaan ole mitään perusteltua vastausta olemassa.
nixweiss.gif
OT:

Miksi ihmeessä pitää mennä kyseleen miksi teet noin ja noin
nixweiss.gif

nixweiss.gif
OT:

nixweiss.gif
Sama tuli mieleen. Sitten kun tuohon vastaa lyhyesti: "Siksi että tykkään tehdä niin", voi puolestaan kyselijä alkaa naputtaa lisää. Ja asiallinen sävykin unohtua jne. Ei ne keskustelut mene millään yhdellä kaavalla hyvin.

nixweiss.gif
OT:

nixweiss.gif
Koska mielestäni asiallisiin kysymyksiin pitää aina olla oikeus, niin yksityisesti kuin esim. politiikassa, viranomaisissa yms.

Juuri tämä nykyajan välinpitämättömyys ruokkii 'omien teiden kulkijoita' käyttämään myös omia sääntöjään. Jos ette usko, katselkaa ympärillenne liikenteessä (tai politiikassa).

Kyllä mielestäni kenellä tahansa on oikeus, melkein jopa velvollisuus, kysyä vaikkapa punaisia valoja päin ajaneelta "miksi noin teit?". Yhtä hyvin kuin lahjusrahaa ottaneelta virkamieheltä.

Pakkohan ei kenenkään ole vastata tai kommentoida, mutta siitähän se tietynlainen maine sitten lähtee. Kun ei ole faktaa niin turvaudutaan huhuihin ja luuloihin.
Ja sitten kaverit joutuu täälläkin kertomaan, että ihan mukavia ne on kun tuntee.

Jos ne on mukavia, miksei ne keskustele?
cool.gif

nixweiss.gif
OT:

nixweiss.gif
Koska mielestäni asiallisiin kysymyksiin pitää aina olla oikeus, niin yksityisesti kuin esim. politiikassa, viranomaisissa yms.

Juuri tämä nykyajan välinpitämättömyys ruokkii 'omien teiden kulkijoita' käyttämään myös omia sääntöjään. Jos ette usko, katselkaa ympärillenne liikenteessä (tai politiikassa).

Kyllä mielestäni kenellä tahansa on oikeus, melkein jopa velvollisuus, kysyä vaikkapa punaisia valoja päin ajaneelta "miksi noin teit?". Yhtä hyvin kuin lahjusrahaa ottaneelta virkamieheltä.

Pakkohan ei kenenkään ole vastata tai kommentoida, mutta siitähän se tietynlainen maine sitten lähtee. Kun ei ole faktaa niin turvaudutaan huhuihin ja luuloihin.
Ja sitten kaverit joutuu täälläkin kertomaan, että ihan mukavia ne on kun tuntee.

cool.gif
No kierot poliitikot (onko niitä muita)
tounge.gif
asia erikseen, jos joku keulii
ajaa ylinopeutta tms.. niin minua ei ainakaan kiinnosta mennä "ojentamaan" tai neuvomaan miksi teit noin. Poliisit on sitä varten, jotka antavat "palautetta" liikennesääntöjen vastaisesta toiminnasta.
Ei mulla ole ainakaan varaa mennä sanomaan kenenkään ylinopeuksista --> on sitä joskus tullu ajettua itsekin
omg.gif
tounge.gif
. Turhaa "jeesustelua"
tounge.gif
Heittäköön se ensimmäisen kiven etc..
Minulla on ainakin muutakin tekemistä kuin tarttua toisten tekemisiin, ainakin toivon niin.
cool.gif

cool.gif
[/QUOTE]

Ja myös oikeus olla hiljaa ja vastaamatta. Pakkohan ei ole kenekään mennä kysymään  ja kommentoimaan. Ei kaikki mukavat halua keskustella jotkut voipi olla hiljaista sorttia ja tai ihan vaan ujoja. Ei sellainen, etenkään ventovieraan kysymyksiin vastaile ja saattaa tuntea toisen joka käyttää oikeuttaan kysellä, jopa häiritseväksi.  
wink.gif

Enpä jaksa lainata Myrskylintua...mut väärässä joka väitteessään ;))

Minä japsipyörineni kuulun kerhoon, joka ehkä parhaiten profiloituu harrikkakerhoks..
Sielläpä olin harrikkamiesten bileissä viikonloppuna ja pyöränikin oli alueella.Ei Kawasakia tarvinnut edes peittää
confused_orig.gif
?

Se ettei liivimiehet olis käyneet armeijaa, ei pidä paikkaansa sekään ;))) Osansa ovat tehneet siinäkin mielessä.

Ja sinä sanot, ettei he arvostais muita motoristeja motoristeina...ei pidä paikkaansa sekään.
Siellä sitä nimenomaan on arvostusta..oikein hävettää lukea näitä "sekamotoristien" kommentointeja toisen kuolemasta.
Leimaamista ja nimittelyä..
Teiltä se respecti puuttuu toisia kohtaan.

Mutta eihän näissä mitään...
Suutaan soittaa rankimmin ne, jotka ei mistään mitään tiedä...
Sieltä ne parhaat asenteet löytyy..

Asiattomaks meni..
No tietämystä on monenlaista. Faktaa tai mutua, molempia esiintyy. Lukaiseppa vaikkapa Hunter S. Thompsonin kirja: Hell's Angels tai Paladin Pressin: Inside look at Outlaw motorcycle gangs. Ai niin, mutta eihän sun tavitse, kun asioista jo niin paljon tiedät. Näyttää naiset olevan suvaitsevaisempia tässä(kin) asiassa.
Henkilö, joka syyllistyy vakavaan rikokseen, menettää tuomion yhteydessä sotilasarvonsa. Biker-hierarkiassa olet sitä kovempi, mitä vakavamman rikoksen "porukan puolesta" teet. Joten missä tässä oli ArcticEli se virhe? Jos joku jengiläinen on lähi-idässä, se on luultavasti hanga- tai wannabee-tasoa, eikä ole asiasta kenellekään kertonut. Jos se tietoon tulisi, niin sulka olis perseessä alta aikayksikön. Ja se että siellä ollaan "taistelemassa", osoittaa kyllä sinun tietämyksesi tason tässä asiassa, vai ovatko pojat kenties Talebanin tai Israelin tai koalition riveissä? Jos puolustusvoimilla on tieto jonkun kuulumisesta %-porukkaan, voit olla varma ettei YK tai EU-joukkoihin ole mitään asiaa, joku raja sentään! Ja se että jengit harrastaa rikollista toimintaa, ei ole propagandaa, vaan kaikille tarjolla olevaa faktaa. Kun täälläkin on käynyt ilmi, että media leimaa (mikä on aivan totta), voisiko ajatella asiaa toisinkinpäin: jengit kerää rahaa veteraaneille ja muille saadakseen ihmiset unohtamaan asian todellisen tarkoituksen, ja saadakseen omat bisneksensä paremmin piiloon?
Kyllä sun naisena on kyseisiä "miehiä" helppo lähestyä, vaikka Kawalla ajatkin, sen uskon. Ja tämä maailma kyllä pikkuhiljaa avaa kaikkien silmät, kun vaan jaksaa katsella, ennakkoasennetta tai ei. Mä en ole muita harrikkamiehiä arvostellut ollenkaan, yleensä he ovat tanua porukkaa.
Ai niin, mikä on "sekamotoristi"?
Eikä tämä nyt mun mielestä ole ollenkaan asiatonta, tässähän vaihdetaan mielipiteitä, eikö se ole foorumin tarkoitus? Vai ollaanko kaikki vaan "joo joo" asenteella matkassa?

Back