Itseasiassa kun kerran mennään niin oft niin...kyllä vain ainakin mun tuntemat "prossamiehet" on kerryttäneet kilsoja sen verran paljon että useat meistä jää kakkoseksi! Toki on muistettava että kilsoihin sisältyy ulkomaanmatkoja myös..Omalla ukolla kilsat jäi Valkeakoskelle jo keväällä, että toisilla näinkin tulee niitä katkoksiaOnneksi ei tarvii kauhean usein morjestaaMinusta aivan sopivaa toimintaa kanssamotoristeille on kiristys, huumekauppa, harmaa talous, pahoinpitelyt, ammuskelu. Morjestetaan kun tavataan!Taitaa ydinporukoista parhaimmillaan noin 2/3 kerrallaan istua kiven sisässä.![]()
Joten taitaa vuotuiset motoristikilometrit jäädä aika vähiin![]()
Ai niin...mut nehän (siis minun tuntemani) ei istu linnassa...hmmm...no mutta ovat päivät töissä. Niin...mutta he eivät olekkaan sokerimotoristeja, jotka jäävät kotiin tai menevät autolla kun vettä sataa
Joo mutta mun moni koulaikainen "tavis" kaveri kyl istuu kiven sisällä...ai...mut ne ei kait olekkaan taviksia...Maksamattomia sakkoja, juopon väkivaltaa ja sen sellaista!
Jauhetaan tätä sitten talvella ja ajelkaa nyt vain kaikki sen aikaa, kun on ajokelejä! Ne ketkä pystyy...Itse kasvattelen masua ja katselen muiden ajoa